உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Karishma Untold Story: کبھی بچن فیملی کی بہو بننے والی تھیں کرشمہ کپور، پھر سنجے کپور کی دوسری بیوی بننا کیا پسند، لیکن۔۔۔

    کرشمہ کپور کی اس وجہ سے ٹوٹ گئی تھی ابھیشک بچن سے شادی ۔

    کرشمہ کپور کی اس وجہ سے ٹوٹ گئی تھی ابھیشک بچن سے شادی ۔

    Karisma Untold Story: میڈیا رپورٹس کے مطابق اجے دیوگن اور کرشمہ کپور فلموں 'جگر' اور 'سہاگ' کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کے پیار میں آگئے۔ دونوں ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنے لگے لیکن کرشمہ کو معلوم ہوا کہ اجے بھی روینہ کو ڈیٹ کر رہے ہیں۔ اگرچہ کرشمہ نے ہمیشہ اجے کو ایک دوسرے کا اچھا دوست بتایا، لیکن افواہوں کی چکی ان کے افیئر سے بھری ہوئی تھی۔

    • Share this:
      Karisma Untold Story: کپور خاندان کی بیٹی کرشمہ کپور کپور خاندان کی پہلی بیٹی ہیں جنہوں نے قوانین کو توڑ کر بالی ووڈ میں بطور اداکارہ شامل ہونے کی ہمت کی۔ وہ 90 اور 2000 کی دہائی کے اوائل میں اپنی اداکاری، خوبصورتی اور رقص سے لوگوں کے دلوں میں جگہ بنادیتی تھیں۔ 25 جون 1974 کو پیدا ہونے والی کرشمہ کپور 47 برس کی ہو گئی ہیں لیکن آج بھی ان کی خوبصورتی ایسی ہے کہ کسی کو بھی اپنا دیوانہ بنا سکتی ہے۔ کرشمہ کپور نے 17 سال کی عمر میں رومانوی ڈرامہ فلم 'پریم قیدی' سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا۔ تقریباً ایک دہائی تک سلور اسکرین پر راج کرنے کے بعد انہوں نے بالی ووڈ سے بریک لیا اور 2003 میں شادی کر لی۔

      اگرچہ کرشمہ کپور خاندان میں پیدا ہوئی تھیں، لیکن ان کے لیے زندگی کبھی بھی آسان نہیں تھی، کیونکہ کرشمہ کپور کے والدین رندھیر اور ببیتا کپور بہت چھوٹی عمر میں ہی الگ ہو گئے تھے۔ کرشمہ اپنی ماں اور چھوٹی بہن کرینہ کے ساتھ رہتی تھیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق کرشمہ نے ایک بار انکشاف کیا کہ ان کی والدہ کو اپنی ضروریات پوری کرنے کے لیے اپنے زیورات بیچنے پڑے۔ کپور خاندان نہیں چاہتا تھا کہ ان کے گھر کی لڑکیاں فلم انڈسٹری میں کام کریں۔ خاص طور پر بطور اداکارہ یہی وجہ ہے کہ کرشمہ اور کرینہ کے علاوہ کپور کی بیٹیوں میں سے کسی نے بھی اداکاری کو کیریئر کے طور پر نہیں چنا۔

      میڈیا رپورٹس کے مطابق اجے دیوگن اور کرشمہ کپور فلموں 'جگر' اور 'سہاگ' کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کے پیار میں آگئے۔ دونوں ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنے لگے لیکن کرشمہ کو معلوم ہوا کہ اجے بھی روینہ کو ڈیٹ کر رہے ہیں۔ اگرچہ کرشمہ نے ہمیشہ اجے کو ایک دوسرے کا اچھا دوست بتایا، لیکن افواہوں کی چکی ان کے افیئر سے بھری ہوئی تھی۔



      کرشمہ کپور اور ابھیشیک بچن
      بہت سے لوگ نہیں جانتے ہیں کہ کرشمہ کپور اور ابھیشیک بچن نے منگنی سے قبل تقریباً 5 سال تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کیا۔ دراصل راج کپور کے پوتے نکھل نندا کی شادی امیتابھ بچن کی بیٹی شویتا بچن نندا سے ہوئی ہے۔ کرشمہ اور ابھیشیک 1997 میں نکھل اور شویتا کی شادی کے موقع پر ملے اور قریب ہوگئے۔ جلد ہی، دونوں نے ڈیٹنگ شروع کر دی۔ چونکہ اس وقت کرشمہ ایک بڑی اسٹار تھیں اور ابھیشیک نے ابھی اپنے کیریئر کا آغاز نہیں کیا تھا، اس لیے ان کے لیے اپنے تعلقات کو خفیہ رکھنا آسان تھا۔ اس کے بعد سال 2000 میں ابھیشیک نے کرشمہ کی چھوٹی بہن کرینہ کے ساتھ اپنی پہلی فلم 'ریفیوجی' سے اپنے کیریئر کا آغاز کیا اور 2002 میں کرشمہ اور ابھیشیک کی منگنی کے اعلان کے چند ماہ بعد ہی منگنی ٹوٹنے کی خبریں سامنے آئیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      44سال کی شلپا شندے کی ہوتے ہوتے رہ گئی تھی شادی، اب گھر بسانے کو لے کر سوچتی ہیں یہ بات

      کرشمہ کپور اور سنجے کپور
      اپنی محبت سے علیحدگی کے بعد کرشمہ نے اپنی والدہ کے کہنے پر ایک اجنبی سے شادی کر لی۔ سنجے کپور کی پہلی بیوی مشہور ڈیزائنر نندیتا مہتانی تھیں۔ کرشمہ اور سنجے کی شادی میں بچن خاندان کے علاوہ پورے بالی ووڈ نے شرکت کی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      چمیلی فلم کو لیکرKareena Kapoorتھیں بہت زیادہ کنفیوژ،فیملی والوں نے بھی دیاتھاایساری ایکشن

      کرشمہ کپور اور سنجے کپور کی شادی زیادہ دیر نہ چل سکی اور 2010 میں دونوں کی علیحدگی ہو گئی۔ دونوں کے دو بچے ہیں، ادارا اور کیان۔ سال 2016 میں دونوں کی طلاق ہوگئی جس میں کرشمہ نے اپنے بچوں کی کفالت حاصل کی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: