உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kashmera Shahنے بتائی نشا راول-کرن مہرا کی سچائی، کہا-مجھے پتہ تھا کچھ گڑبڑ ہے۔۔۔

    نشا راول اور کرن مہرا کے درمیان  جھگڑے کو لے کر کشمیرہ شاہ نے کیے یہ انکشاف۔

    نشا راول اور کرن مہرا کے درمیان جھگڑے کو لے کر کشمیرہ شاہ نے کیے یہ انکشاف۔

    Nisha Rawal-Karan Mehra Controversy: کشمیرہ شاہ نے بتایا کہ کرن کبھی پرتشدد نہیں ہو سکتا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ، کرن نے اسے سپورٹ کرنے کو کہا اور اداکارہ نے اس کی حمایت کرنے پر رضامندی ظاہر کی۔

    • Share this:
      Nisha Rawal-Karan Mehra Controversy: تقریباً ایک دہائی تک کپل گولس دینے والے نشا راول اور کرن مہرانے اب اپنی شادی شدہ زندگی میں درپیش مسائل کی وجہ سے سرخیوں میں ہیں۔ گزشتہ کچھ عرصے سے دونوں ایک دوسرے پر سنگین الزامات لگا رہے ہیں۔ اس سے پہلے نشا نے کرن پر مارپیٹ کا الزام لگایا تھا، جس کی وجہ سے کرن کو ایک دن کے لیے لاک اپ جانا پڑا تھا۔ کچھ دن پہلے کرن نے نشا پر روہت ساتھیا(Rohit Sathia) کے ساتھ لیو ان ریلیشن شپ میں ہونے کا الزام لگایا تھا۔ اس تنازع کے درمیان اب ان کی دوست کشمیرہ شاہ(Kashmera Shah) نے پہلی بار خاموشی توڑی ہے۔

      کشمیرہ شاہ نے انٹرویو میں اپنی آنکھوں دیکھی سچائی بتا دی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ مئی 2021 میں نشا نے انہیں فون کیا تھا اور بتایا تھا کہ سب کچھ ٹھیک نہیں ہے۔ اس کے بعد اداکارہ کو 31 مئی 2021 کو روہت ورما نے فون کیا اور بتایا کہ کرن نے نشا کے ساتھ مارپیٹ کی ہے۔ کشمیرا نے کہا، “میں حیران رہ گئی، کیونکہ کرن ایسا شخص ہے جو مچھر تک نہیں مارتے، لیکن اس وقت مجھے نشا پر فوکس کرنا تھا۔ یہ سن کر بہت ڈر لگتا ہے کہ آپ کے دوست کے ساتھ مارپیٹ کی گئی ہے۔

      کشمیرہ کو نشا راول کی کہانی میں لگی گڑبڑی
      کشمیرہ شاہ نے بتایا کہ نشا راول کے گھر پہنچ کر انہیں کیسا محسوس ہوا۔ اداکارہ نے کہا کہ میں نے کرن نشا کے گھر پہنچ کر جو نظارہ دیکھا وہ خوفناک تھا۔ پولیس والے وہاں موجود تھے۔ نشا خاموش تھی اور روہت ورما ہائپر تھا۔ پھر ایک صاحب نے آکر پوچھا، کیا آپ چائے پینا پسند کریں گے؟ اس نے اپنی شناخت روہت سیٹھیا (نشا راول کا رومی بوائے فرینڈ) کے طور پر کی۔ اس کی آنکھوں میں آنسو تھے اور انہوں نے ہمیں بتایا کہ کرن نشا کو کمرے میں لے گیا، دروازہ بند کر دیا اور اس کا سر دیوار سے ٹکرا دیا۔ میں نے پوچھا کہ کیا اس نے دیکھا ہے؟ اس نے کہا 'ہاں'۔ میں نے اس سے پوچھا کہ اگر دروازہ بند ہو تو وہ اسے کیسے دیکھ سکتا ہے۔ مجھے کچھ 'گڑبڑ' لگا۔

      سی سی ٹی وی پر بھی کشمیرہ شاہ کو ہوا شک
      کشمیرہ شاہ نے بتایا کہ نشا کے کمرے میں ایک کیمرہ تھا جو بند تھا۔ انہوں نے کہا، ’’نشا میرے پاس آئی اور میں نے ان سے پوچھا کہ کیا اسے کسی پلاسٹک سرجری یا پیسوں کی ضرورت ہے۔ اس نے انکار کر دیا۔ اس موقع پر روہت سیٹھیا پھر آئے اور کہا، 'دیکھو کیا ہوا، انہیں (نشا-کرن) کو آئیڈیل جوڑا کہا جاتا تھا'۔ میں نے اس سے کہا کہ حقیقت سامنے آئے گی کیونکہ اس کمرے میں کیمرہ (CCTV) تھا۔ اس نے کہا 'نہیں، یہ کیمرہ بند ہے'۔ یہ شک کرنے کی ایک اور وجہ تھی۔" کشمیرا نے یہ بھی بتایا کہ اسے نشا کی طرف سے جو میسج ملا تھا، وہ دراصل اس نے اپنے تمام دوستوں کو بھیجا تھا، جس کی وجہ سے وہ اس پر مزید شک کرنے لگی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Tabu Bhola Shooting:’بھولا‘ کے سیٹ پر زخمی ہوئیں اداکارہ تبو، شوٹنگ کے دوران ہوا یہ حادثہ

      یہ بھی پڑھیں:
      Mahesh Bhattکے قتل کی سازش میں گرفتار’گینگسٹر عبید ریڈیو والا‘ کو ملی ضمانت

      کشمیرہ شاہ نے کرن کو بتایا ’بے قصور‘
      کشمیرہ شاہ نے بتایا کہ کرن کبھی پرتشدد نہیں ہو سکتا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ، کرن نے اسے سپورٹ کرنے کو کہا اور اداکارہ نے اس کی حمایت کرنے پر رضامندی ظاہر کی۔ نشا راول کے بارے میں کشمیرا نے یہاں تک کہا کہ اگر وہ اداکار نہ ہوتیں تو وہ بھی نشا راول کی وکالت کرتی، کیونکہ انہوں نے لاک اپ شو میں اپنی کہانی بہت اچھے سے بتائی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: