உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Katrina Slapped Akshay Kumar:جب کیٹرینہ کیف نے اکشے کمار کو مارا تھا تھپڑ، وجہ جان کر ہوجائیں گے دنگ

     کٹرینہ کیف ( Katrina Kaif ) ۔ تصویر : انسٹاگرام

    کٹرینہ کیف ( Katrina Kaif ) ۔ تصویر : انسٹاگرام

    Katrina Kaif Slapped Akshay Kumar: سوپر اسٹار اکشے کمار اور کترینہ کیف کی جوڑی بالی ووڈ انڈسٹری میں بہت پسند کی جاتی ہے۔ ان دونوں اداکاروں نے ہندی سنیما کی دنیا میں ایک سے بڑھ کر ایک سوپرہٹ فلمیں دیں۔ اسی بنیاد پر اکی اور کترینہ کی آخری فلم سوریاونشی نے باکس آفس پر شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

    • Share this:
      Katrina Kaif Slapped Akshay Kumar: ہندی سنیما کی مشہور اداکارہ کترینہ کیف اپنے کول انداز کے لیے جانی جاتی ہیں۔ حال ہی میں کترینہ کو وہ واقعہ یاد آگیا جب انہیں اپنے اسٹار اداکار اکشے کمار کو تھپڑ مارنا پڑا۔ فلم سوریاونشی کی شوٹنگ کے دوران کترینہ کو اکی کے ساتھ یہ کام کرنا پڑا۔ جس پر کترینہ کیف نے اپنا تجربہ شیئر کیا ہے۔

      کترینہ نے اکشے کو کیوں مارا تھپڑ ؟
      اداکارہ کترینہ کیف نے روہت شیٹی کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’سوریا ونشی‘ میں بالی ووڈ اسٹار اکشے کمار کو تھپڑ مار دیا۔ اب ایک بار پھر اداکارہ کو وہ لمحہ یاد آگیا ہے۔ 'سوریاونشی' ٹیلی ویژن پر پریمیئر کے لیے تیار ہے۔ اس لمحے کے بارے میں بات کرتے ہوئے، کترینہ نے کہا، "روہت شیٹی کی فلم کی شوٹنگ ایک بالکل مختلف تجربہ ہے، مجھے کہنا ہوگا اور اکشے کمار کے ساتھ اسے شیئر کرنے نے سے یہ اور بھی دلچسپ ہوگیا۔ مجھے وہ سین یاد ہے جہاں مجھے اکشے کو تھپڑ مارنا تھا اور میں جھجھک رہی تھی کیونکہ یہ چہرے پر اس کا حقیقی تاثر تھا۔ اداکارہ نے اپنی پرانی 2007 کی بلاک بسٹر فلم 'ویلکم' کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ یہ مجھے وہی تجربہ دیتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Amjad Khanکوسلمان خان کے والدکے کہنے پرملا تھا’گبرسنگھ‘کا رول، راتوں رات بنے گئے تھے اسٹار

      یہ بھی پڑھیں:
      Zibah:ہیلی شاہ کی فلم’ذبح‘آسکر کے لئے ہوئی کوالیفائی،کہا-ہم نے تصور بھی ۔۔۔

      سوریہ ونشی ثابت ہوئی تھی سوپر ہٹ
      سوپر اسٹار اکشے کمار اور کترینہ کیف کی جوڑی بالی ووڈ انڈسٹری میں بہت پسند کی جاتی ہے۔ ان دونوں اداکاروں نے ہندی سنیما کی دنیا میں ایک سے بڑھ کر ایک سوپرہٹ فلمیں دیں۔ اسی بنیاد پر اکی اور کترینہ کی آخری فلم سوریاونشی نے باکس آفس پر شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ جس کے تحت روہت شیٹی کی سوریاونشی نے 195 کروڑ روپے کی مجموعی کمائی کی تھی۔ تاہم اس سے پہلے کھلاڑی کمار اور کترینہ کی جوڑی ویلکم، سنگھ از کنگ اور نمستے لندن جیسی کئی ہٹ فلمیں دے چکی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: