உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Khatron Ke Khiladi 12:جنت زبیر کے ساتھ افیئر کی خبروں پر بولے مسٹر فیضو-اس کی وجہ سے ہم کافی متاثر ہوئے ہیں

    سوشل میڈیا اسٹار ہیں جنت زبیر اور فیصل شیخ عرف مسٹر فیضو۔

    سوشل میڈیا اسٹار ہیں جنت زبیر اور فیصل شیخ عرف مسٹر فیضو۔

    Khatron Ke Khiladi 12: فیصل نے اپنے تازہ انٹرویو میں بتایا ہے کہ وہ جنت کے ساتھ اپنے تعلقات کی افواہوں سے بہت پریشان تھے۔ جس کی وجہ سے دونوں نے ایک ساتھ کام کرنا بھی چھوڑ دیا۔ فیضو نے کہا کہ جب یہ افواہیں منظر عام پر آئیں تو ہم اس سے بہت متاثر ہوئے۔

    • Share this:
      Khatron Ke Khiladi 12: ٹی وی اداکارہ اور کنٹینٹ کرئیٹر جنت زبیر رحمانی(Jannat Zubair Rahmani) ان دنوں اسٹنٹ پر مبنی رئیلٹی شو 'خطروں کے کھلاڑی سیزن 12'(Khatron Ke Khiladi 12) کی شوٹنگ کے لیے کیپ ٹاؤن، جنوبی افریقہ(South Africa) میں ہیں۔ خاص بات یہ ہے کہ جنت اس شو میں اس شخص کے ساتھ گئی ہے جس کے ساتھ ان کا نام جوڑا گیا ہے۔ یہ کوئی اور نہیں بلکہ سوشل میڈیا سنسیشن فیصل شیخ(Faisal Shaikh) عرف مسٹر فیضو ہیں جو اداکارہ کے خاص دوست بھی ہیں۔

      جنت اور فیضو فیملی فرینڈ ہیں۔ دونوں ایک دوسرے کو تقریباً 6-7 سال سے جانتے ہیں اور اچھے دوست بھی ہیں۔ انہوں نے کئی میوزک ویڈیوز میں ایک ساتھ کام کیا ہے، ساتھ ہی وہ کچھ ریلز میں بھی ایک ساتھ نظر آئے ہیں۔ جس کی وجہ سے ان کے افیئر کی خبریں بھی سرخیوں میں آئیں۔ تاہم دونوں نے ہمیشہ ان خبروں کو مسترد کرتے ہوئے ایک دوسرے کو بہترین دوست قرار دیا ہے۔ اب فیضو نے ایک تازہ انٹرویو میں انکشاف کیا ہے کہ وہ جنت کے ساتھ اپنے تعلقات کی خبروں سے کتنے متاثر ہوئے ہیں۔

      جنت زبیر رحمانی ۔ (Photo : @jannatzubair29/Instagram)
      جنت زبیر رحمانی ۔ (Photo : @jannatzubair29/Instagram)


      یہ بھی پڑھیں:
      Aamir Khan Prank With Madhuri Dixit:جب مادھوری ڈکشت کے ساتھ عامر خان نے کردی تھی ایسی حرکت

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Khan First Salary:بچوں کے پاکٹ منی سے بھی کم تھی سلمان خان کی پہلی کمائی

      جنت کے ساتھ افیئر کی خبروں پر کیا بولے فیصل شیخ
      فیصل نے اپنے تازہ انٹرویو میں بتایا ہے کہ وہ جنت کے ساتھ اپنے تعلقات کی افواہوں سے بہت پریشان تھے۔ جس کی وجہ سے دونوں نے ایک ساتھ کام کرنا بھی چھوڑ دیا۔ فیضو نے کہا کہ جب یہ افواہیں منظر عام پر آئیں تو ہم اس سے بہت متاثر ہوئے۔ ہم نے ان لنک اپ افواہوں کو دور کرنے کی پوری کوشش کی ہے۔ پھر ہم نے اپنے کچھ پروجیکٹس بند کر دیے اور لوگوں کو وقت دیا کہ وہ ہمارے بارے میں قیاس آرائیاں بند کر دیں اور اب تقریباً دو سال ہو چکے ہیں۔ آخر کار لوگوں نے ہمارے بارے میں بات کرنا چھوڑ دی۔ میری ہمیشہ دعا ہے کہ ہم ہمیشہ ایسے ہی دوست رہیں۔ وہ مجھے بہت سپورٹ کرتی ہے اور میں اس جیسے دوست کو کھونا نہیں چاہتا ہوں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: