உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    زویا اختر کی فلم سے ڈیبیو کررہیKhushi Kapoorبنی سوشل میڈیا سینسیشن، بولڈنیس میں بڑی بہن جانہوی کو دیتی ہیں ٹکر

    خوشی کپور کی بولڈ فوٹوز سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    خوشی کپور کی بولڈ فوٹوز سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    Khushi Kapoor Bold And Beautiful Photos: خوشی کپور جلد ہی زویا اختر کی نیٹ فلکس فلم دی آرچیز میں نظر آئیں گی۔ اس فلم سے خوشی کپور اکیلے ڈیبیو نہیں کررہی ہیں بلکہ شاہ رخ خان کی پیاری بیٹی سہانا خان، امیتابھ بچن کے پوتے اگستیہ نندا، مہر آہوجا، یووراج منڈا، ویدانگ رائنا بھی ڈیبیو کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Khushi Kapoor Bold And Beautiful Photos:سری دیوی کی چھوٹی بیٹی اور جھانوی کپور کی پیاری بہن خوشی کپور 21 سال کی عمر میں بالی ووڈ میں اپنی اداکاری کا آغاز کرنے کے لیے تیار ہیں۔ اپنی بہن کی طرح، خوشی کپور بھلے ہی بڑی اسکرین پر نہ ہوں لیکن OTT پلیٹ فارم Netflix پر ڈیبیو کرنے کے لیے وہ بالکل تیار ہیں۔ حالانکہ خوشی کپور فلموں میں نظر آنے سے پہلے ہی سوشل میڈیا سنسنی بن چکی ہیں۔ سوشل میڈیا پر ان کے مداحوں کی ایک بڑی فہرست ہے۔ خوبصورتی ہو یا بولڈنس، خوشی کپور ہر معاملے میں اپنی بہن جھانوی کپور سے سخت مقابلہ کرتی نظر آتی ہیں۔

      فلم انڈسٹری میں آنے سے پہلے ہی خوشی کپور کے سوشل میڈیا پر 8 لاکھ 27 ہزار کے قریب فالوورز ہیں جن میں روز بروز اضافہ ہورہا ہے۔ خوشی کپور ہر روپ کو بہت اچھی طرح رکھتی ہیں، چاہے وہ ہندوستانی ہو یا ویسٹرن۔ مداح بھی خوشی کے انداز کی تعریف کرتے نہیں تھکتے۔ اگر ہم خوشی کپور کی بولڈنس کی بات کریں تو وہ بکنی سے لے کر باڈی فٹنگ ڈریس تک اپنے پرفیکٹ فگر کو فلاؤنٹ کرنے سے پیچھے نہیں ہٹتی ہیں۔ وہ نہ صرف آج کی نوجوان نسل بلکہ اپنی بہن کو بھی دلیری اور خوبصورتی میں مات دیتی ہے۔



      ریٹرو لک خوشی کپور کو بھی سوٹ کرتا ہے اور اس کا ثبوت ان کی یہ خوبصورت تصاویر ہیں۔ 21 مئی 2022 کو پوسٹ کی گئی ان تصاویر میں خوشی کپور نے خوبصورت سنہری چمکدار رنگ کا لباس پہنا ہوا ہے، جو کہ بیک لیس ہے۔ ان تصاویر کے ساتھ خوشی کپور نے اپنے بالوں میں جوڑا بنایا ہے اور پرانی اداکاراؤں کی طرح آنکھوں پر لمبا لائنر لگایا ہوا ہے۔ کچھ تصویروں میں خوشی کیمرے کو گھور رہی ہے اور کچھ تصویروں میں وہ سیلفی لے رہی ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      OTT Bold Actresses:یہ اداکارائیں ویب سیریزمیں پارکرچکی ہیں بولڈنیس کی حد

      یہ بھی پڑھیں:
      Viral Video:دیکھیں،اپنی شادی کے لئے کیسالڑکاڈھونڈ رہی ہیں کنگنا،آپکی بھی لگ سکتی ہے لاٹری

      خوشی کپور جلد ہی زویا اختر کی نیٹ فلکس فلم دی آرچیز میں نظر آئیں گی۔ اس فلم سے خوشی کپور اکیلے ڈیبیو نہیں کررہی ہیں بلکہ شاہ رخ خان کی پیاری بیٹی سہانا خان، امیتابھ بچن کے پوتے اگستیہ نندا، مہر آہوجا، یووراج منڈا، ویدانگ رائنا بھی ڈیبیو کر رہے ہیں۔ زویا اختر کی اس فلم کی شوٹنگ شروع ہوچکی ہے اور یہ 2023 میں ریلیز ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: