உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kiss Day 2022 Kissing Benefits: کِس کرنے سے جسم رہتا ہے صحتمند! ٹینشن بھی ہوتی ہے کم

    kiss کرنے کے یہ ہیں بے انتہا فائدے۔

    kiss کرنے کے یہ ہیں بے انتہا فائدے۔

    Kiss Day 2022 Kissing Benefits: معلومات کے مطابق بوسہ لینے سے جسم میں آکسیٹوسن، ڈوپامائن اور سیروٹونن و دیگر کیمیکل ریلیز ہوتے ہیں۔ جو خوشی اور جوش کا تجربہ دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ بوسہ لینے سے کورٹیسول یعنی اسٹریس ہارمون کی سطح بھی کم ہو جاتی ہے۔

    • Share this:
      Kiss Day 2022 Kissing Benefits:فروری7سے ویلنٹائن ویک (Valentine week) کی شروعات ہوجاتی ہے۔ 13 فروری کو کس ڈے(Kiss Day) منایا جاتا ہے۔ آپ کو بتادیں کہ کس ڈے کو ویلنٹائن ویک کا سب سے رومانوی دن (Romantic Day)سمجھا جاتا ہے۔ اس دن لوگ اپنے ساتھی یا سول میٹ کو چومتے ہیں، انہیں خاص محسوس کراتے ہیں اور اپنی محبت کا اظہار بھی کرتے ہیں۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اس دن بوسہ لینے سے محبت گہری ہوتی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ چومنا بھی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے؟

      ہیلتھ لائن ویب سائٹ کے مطابق کس کرنے سے آپ کو دماغی اور جسمانی فائدہ مل سکتا ہے۔ آئیے، جانتے ہیں کس کرنے کے کیا کیا فائدے ہوتے ہیں؟

      کس کرنے کے صحت مند فائدے(Health benefits of kissing)
      معلومات کے مطابق بوسہ لینے سے جسم میں آکسیٹوسن، ڈوپامائن اور سیروٹونن و دیگر کیمیکل ریلیز ہوتے ہیں۔ جو خوشی اور جوش کا تجربہ دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ بوسہ لینے سے کورٹیسول یعنی اسٹریس ہارمون کی سطح بھی کم ہو جاتی ہے۔

      اپنے عاشق کو چومنے سے آکسیٹوسن نکلتا ہے، جو کہ ایک کیمیکل ہے جو براہ راست پیئر بانڈنگ سے جڑا ہوا ہے۔ آپ کو بتادیں کہ جب آپ بوسہ لیتے ہیں تو آکسیٹوسن کے ریلیز ہونے سے محبت اور لگاؤ ​​کے جذبات بڑھتے ہیں۔ ایک پیار کرنے والا اسموچ رشتہ کو مضبوط بنا سکتا ہے۔

      کسنگ ہیپی ہارمون (Happy hormone)کو بڑھانے اور تناؤ کے ہارمون کی سطح کو کم کرنے کے ساتھ خود اعتمادی کو بڑھاتا ہے۔ بتادیں کہ 2016 کی ایک تحقیق میں محققین نے پایا کہ جو لوگ اپنی جسمانی شکل سے ناخوش تھے ان میں کورٹیسول کا لیول زیادہ تھا۔ انہوں نے بوسہ لینے کے بعد کورٹیسول میں عارضی کمی دیکھی۔ بوسہ لینے سے کورٹیسول اور تناؤ کی سطح بھی کم ہوتی ہے۔ تاہم بوسہ لینے، گلے لگانے اور آئی لو یو کہنا بھی تناؤ کو کم کرتا ہے۔

      اسموچنگ سے بے چینی اور سردرد بھی کم ہوتا ہے۔

      بوسہ لینے سے بی پی ٹھیک رہتا ہے اور سیکس ڈرائیو بھی بوسٹ ہوتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: