உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جب ڈمپل کپاڈیا کے ساتھ جڑاSunny Deolکانام، امرتا سنگھ کے اس انکشاف کے بعد مچ گیا تھا ہنگامہ

    سنی دیول کے امریتا سنگھ کے بعد ڈمپل کپاڈیا کے ساتھ افیئر کے تھے خوب چرچے۔

    سنی دیول کے امریتا سنگھ کے بعد ڈمپل کپاڈیا کے ساتھ افیئر کے تھے خوب چرچے۔

    Sunny Deol Affair: سنی دیول اور ڈمپل کپاڈیہ کے افیئر کا انکشاف سنی کی سابق گرل فرینڈ امریتا سنگھ نے ایک انٹرویو میں کیا۔ اس کے بعد سنی کی بیوی پوجا (Pooja) نے انہیں دھمکی دی، جس کے بعد سنی نے فیملی کا انتخاب کیا۔

    • Share this:
      Sunny Deol Affair:فلم بیتاب سے فلم انڈسٹری میں قدم رکھنے والے اداکار سنی دیول اپنے ایکشن اور بہترین ڈائیلاگ ڈیلیوری کے لیے جانے جاتے ہیں۔ فلم بیتاب سے راتوں رات اسٹار بننے والے سنی دیول 90 کی دہائی تک بڑے اسٹار بن چکے تھے۔ اپنی کامیابی کے ساتھ، سنی دیول اپنی محبت کی زندگی کے لئے روشنی میں رہے ہیں۔

      سنی دیول کی ’لو لائف اور شادی‘
      فلم بیتاب کی ریلیز کے بعد سنی دیول اور امریتا سنگھ کافی قریب ہو گئے تھے۔ ان کے افیئر کے چرچے بالی ووڈ کی گلیوں میں عام ہو چکے تھے لیکن کچھ دنوں بعد یہ خبر پھیل گئی کہ امریتا سنگھ کے علاوہ سنی دیول لندن کی پوجا نامی لڑکی کو بھی ڈیٹ کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی پوجا سے ان کی شادی کی خبر نے امریتا کا دل توڑ دیا۔

      شادی کے بعد افیئر
      سنی دیول کی شادی کے بعد ڈمپل کپاڈیہ نے ان کی زندگی میں انٹری لی۔ دونوں نے آگ کا گولا، ارجن، گناہ، منزل منزل اور نرسمہا جیسی شاندار فلمیں کیں۔ ان کی جوڑی کو کافی پسند کیا جا رہا تھا۔ اس کے بعد سنی دیول کا نام راجیش کھنہ کی اہلیہ ڈمپل کپاڈیہ کے ساتھ جوڑا گیا۔ ان کے افیئر کی خبریں عام ہونے لگیں۔ اس کے بعد ڈمپل اپنے شوہر سے الگ رہنے لگیں اور رپورٹس میں یہ بھی کہا گیا کہ دونوں نے خفیہ شادی بھی کر لی تھی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اس وقت ڈمپل کی بیٹیاں ٹوئنکل کھنہ اور رنکل نے سنی دیول کو چھوٹے پاپا کہہ کر بلانا شروع کر دیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ’کان کھول کر سن لو، نہیں کروں گی خودکشی‘،Tanushree Dutta نے کس کو کیا خبردار!

      یہ بھی پڑھیں:
      DDLJ Part 2:میرا-شاہد کپور بنے شاہ رخ-کاجول، DDLJکی دلائی یاد

      امرتا سنگھ نے کی تصدیق
      سنی دیول اور ڈمپل کپاڈیہ کے افیئر کا انکشاف سنی کی سابق گرل فرینڈ امریتا سنگھ نے ایک انٹرویو میں کیا۔ اس کے بعد سنی کی بیوی پوجا (Pooja) نے انہیں دھمکی دی، جس کے بعد سنی نے فیملی کا انتخاب کیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: