உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سنجیو کمار کی اس شرط کی وجہ سے ٹوٹ گیا تھا ہیمامالینی سے اُن کا رشتہ، Actress نے بھی بریک اپ پر کہی تھی یہ بات!

    سنجیو کمار کی اس شرط کی وجہ سے ہیما مالینی سے نہیں ہوسکی شادی۔

    سنجیو کمار کی اس شرط کی وجہ سے ہیما مالینی سے نہیں ہوسکی شادی۔

    Sanjiv Kumar-Hema Malini: فلم سیتا اور گیتا کی شوٹنگ کے دوران ان کی قربتیں بڑھ گئیں تھیں۔ او ساتھی چل کے گانے سے دونوں کی بانڈنگ بہت مضبوط ہوگئی۔ گانے میں اسکیٹنگ کرتے ہوئے دونوں زخمی بھی ہو گئے تھے اور یہ واقعہ انہیں قریب بھی لے آیا تھا۔

    • Share this:
      Sanjiv Kumar-Hema Malini: آنجہانی بالی ووڈ اداکار سنجیو کمار اپنی بہترین اداکاری کی وجہ سے سرخیوں میں رہتے تھے لیکن ان کی ذاتی زندگی بھی کم زیر بحث نہیں تھی۔ سنجیو کمار ایک ایسے اداکار تھے جن کا نام کئی اداکاراؤں کے ساتھ جڑا تھا۔ بات شادی تک بھی پہنچ گئی لیکن سات پھیروں سے پہلے ہی رشتہ ٹوٹ گیا۔ ذاتی زندگی میں آنے والے اتار چڑھاؤ کی وجہ سے سنجیو کمار کی طبیعت بگڑ گئی اور انہوں نے 50 سال کی عمر سے پہلے ہی دنیا کو الوداع کہہ دیا۔

      آپ کو بتادیں کہ اداکار کے افیئر کی سب سے زیادہ چرچا ڈریم گرل ہیما مالنی کے ساتھ تھی۔ دونوں ایک دوسرے سے شادی بھی کرنا چاہتے تھے لیکن بات نہ بن سکی اور بالآخر ان کا رشتہ ٹوٹ گیا۔ سنجیو کمار کی سوانح عمری An Actors Actor میں بھی دونوں کے تعلقات پر کئی انکشافات کیے گئے ہیں۔ بتایا گیا ہے کہ غلط فہمیوں کی وجہ سے ان کے تعلقات میں دراڑ آ گئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      میناکشی شیشادری نے اس وجہ سے کرئیر کی اونچائیوں پر رہتے ہوئے چھوڑی Industry

      فلم سیتا اور گیتا کی شوٹنگ کے دوران ان کی قربتیں بڑھ گئیں تھیں۔ او ساتھی چل کے گانے سے دونوں کی بانڈنگ بہت مضبوط ہوگئی۔ گانے میں اسکیٹنگ کرتے ہوئے دونوں زخمی بھی ہو گئے تھے اور یہ واقعہ انہیں قریب بھی لے آیا تھا۔ دونوں شادی کرنا چاہتے تھے لیکن سنجیو کی ایک شرط ان کے رشتے کی راہ میں حائل ہو گئی۔ دراصل سنجیو کمار چاہتے تھے کہ ہیما شادی کے بعد فلموں میں کام کرنا چھوڑ دیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اس واقعہ کے بعد ہمیشہ کے لئے بدل گیا تھا سلمان-ایشوریہ کا Relation، جانیے کیا ہوا تھا؟

      ایک انٹرویو میں ہیما نے اس جانب اشارہ کرتے ہوئے بتایا تھا کہ اداکار ایک قربانی دینے والی بیوی چاہتے ہیں جو ان کے گھر کی دیکھ بھال کرے، بوڑھی ماں کی دیکھ بھال کرے اور ایک اچھی بیوی کی طرح شوہر کا بھرپور ساتھ دے اور اپنے کیریئر سے بڑھ کر ان کے پریوار کا پورا پورا خیال رکھیں۔ سب سے پہلے خاندان. ایسی کوئی کامل عورت نہیں مل سکتی اس لیے وہ کبھی شادی نہیں کرپائے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: