உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lal Singh Chaddha:عامر کی گزشتہ5فلموں کا باکس آفس پر پہلے دن کیسا رہا تھا حال؟جانیے

    عامر خان کی فلم لال سنگھ چڈھا پہلے دن کتنی کرسکتی ہے کمائی، جانیے پچھلے پانچ فلموں کا ریکارڈ۔ Instagram @amirkhanactor_

    عامر خان کی فلم لال سنگھ چڈھا پہلے دن کتنی کرسکتی ہے کمائی، جانیے پچھلے پانچ فلموں کا ریکارڈ۔ Instagram @amirkhanactor_

    Aamir Khan Last Five Film Opening Day Collection: عامر خان (Aamir Khan) کی آخری پانچ فلموں کا پہلے دن کا مجموعہ تھا۔ اب ایسی صورت حال میں یہ دیکھنا ہوگا کہ 'لال سنگھ چڈھا' (Lal Singh Chaddha) اس فہرست میں اپنا نام درج کرواتی ہے یا نہیں۔

    • Share this:
      Aamir Khan Last Five Film Opening Day Collection:بالی ووڈ اداکار عامر خان طویل عرصے بعد 'لال سنگھ چڈھا' کے ساتھ اسکرین پر واپسی کر رہے ہیں۔ ایسے میں یہ دیکھنا بہت دلچسپ ہو گا کہ یہ فلم باکس آفس پر کیسی کارکردگی دکھاتی ہے اور شروعاتی دن فلم کیسی رہی؟ تو اس دوران آئیے جانتے ہیں کہ عامر خان کی آخری پانچ فلموں نے پہلے دن باکس آفس پر کتنی کمائی کی تھی۔

      ٹھگس آف ہندوستان (Thugs of Hindustan)
      سال 2018 میں ریلیز ہونے والی عامر خان کی فلم 'ٹھگس آف ہندوستان' نے پہلے دن 52.25 کروڑ کمائے تھے۔ حالانکہ یہ فلم باکس آفس پر فلاپ ثابت ہوئی۔

      دنگل
      سال 2016 میں آئی 'دنگل' عامر خان کی اب تک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم ہے۔ اس نے دنیا بھر میں 2024 کروڑ جمع کیے تھے۔ اس کے ساتھ ہی فلم نے باکس آفس پر پہلے دن 29.19 کروڑ کی کمائی کی تھی۔

      پی کے
      عامر خان کی فلم 'پی کے' نے باکس آفس پر کئی ریکارڈ بنائے تھے۔ اس کے ساتھ ہی سال 2014 میں آئی اس فلم نے اوپننگ ڈے پر 29.63 کروڑ کی کمائی کی تھی۔

      دھوم3(Dhoom 3)
      سال 2013 میں ریلیز ہونے والی عامر خان کی فلم 'دھوم 3' کو لوگوں کی جانب سے خوب پذیرائی ملی اور باکس آفس پر بھی خوب کمائی کی۔ اسی وقت، اس فلم کا پہلے دن کا مجموعہ 33.42 کروڑ تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Janhvi Kapoor Video:منیش ملہوترا کی ڈیزائنر بلیک ساڑھی میں جھانوی کپور نے لوٹی محفل

      یہ بھی پڑھیں:
      Hina Khanاور راکی جیسوال ایک دوسرے کو9سالوں سے کررہے ہیں ڈیٹ، فیملی بھی ہے راضی تو پھر۔۔۔

      تلاش
      آخری نام ہے 'تلاش'۔ یہ فلم 2012 میں ریلیز ہوئی تھی اور اس نے باکس آفس پر 13.50 کروڑ کا بزنس کیا۔

      تاہم یہ عامر خان (Aamir Khan) کی آخری پانچ فلموں کا پہلے دن کا مجموعہ تھا۔ اب ایسی صورت حال میں یہ دیکھنا ہوگا کہ 'لال سنگھ چڈھا' (Lal Singh Chaddha) اس فہرست میں اپنا نام درج کرواتی ہے یا نہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: