உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp:کنگنا رناوت کے سامنے پرنس اور منور ہوئے شرٹ لیس، ایکٹریس نے کہا-’سیٹیاں مارو لڑکیوں‘

    Lock Upp میں پرنس اور منور ہوئے شرٹ لیس۔

    Lock Upp میں پرنس اور منور ہوئے شرٹ لیس۔

    Lock Upp: لاک اپ میں شیوم شرما، منور فاروقی، پرنس نرولا، سائیشا شندے، انجلی اروڑہ، پائل روہتگی اور اعظمی فلاح رہ گئے ہیں۔ ان میں سے ایک اس بار کے ججمنٹ راؤنڈ میں نکل جائے گا۔

    • Share this:
      ممبئی: Lock Upp: کنگنا رناوت کا شو 'لاک اپ' آہستہ آہستہ اپنے اختتام کی طرف بڑھ رہا ہے۔ جس سے تمام قیدیوں کے درمیان مقابلہ بھی بڑھتا جا رہا ہے۔ شو میں ہر ہفتے ججمنٹ کے دن ایک ایپی سوڈ ہوتا ہے، جس میں کنگنا رناوت شرکت کرتی ہے اور تمام قیدیوں کو تھوڑا ریالیٹی چیک دیتی ہے۔ کنگنا سنیچر کو بھی شو میں پہنچی تھیں، لیکن اس بار وہ مقابلہ کرنے والوں کے ساتھ مزے کرتی نظر آئیں۔ شو کا ایک ویڈیو منظر عام پر آیا ہے جس میں پرنس اور منور میزبان کے سامنے شرٹ لیس پوز دیتے نظر آ رہے ہیں۔

      'لاک اپ' کے میکرس نے ALTBalaji کے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شو کے تازہ ترین ججمنٹ ایپیسوڈ کے کچھ پروموز شیئر کیے ہیں۔ ایک ویڈیو میں پرنس میزبان کو اپنا جسم دکھانے کے موڈ میں نظر آ رہے ہیں۔ ویڈیو میں پرنس اور منور ایک ساتھ نظر آ رہے ہیں۔ اس کے بعد پرنس کہتے ہیں، 'آج تھوڑا باڈی بلڈر پوز کرتے ہیں،میں نے اپنے شوز میں بہت سے لوگوں کو متاثر کیا ہے۔' تب منور کہتا ہے، 'میں ٹی شرٹ نہیں اتارتاہوں؟' اس پر کنگنا رناوت کہتی ہیں، 'منور کو اتارنا پڑے گا۔'

      اس کے بعد پرنس بھی میوزک کی ڈیمانڈ کرتے ہیں اور گانا چلنے کے بعد پرنس اور منور مختلف پوز دیتے ہیں۔ کنگنا کو پرنس کے مسکیولر باڈی سے متاثر ہوتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے اور وہ شو کی خواتین مقابلہ کرنے والوں سے کہتی ہیں، 'لڑکیاں سیٹیاں مارو۔' پرنس اور منور کی پرفارمنس کے درمیان اعظمی فلاح بھی ایک بار سیٹی بجاتی نظر آتی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Rashmika Mandanna:جرسی سے لیکربھنسالی کی فلم تک،رشمیکا مندانا ٹھکراچکی ہیں یہ بڑی فلمیں

      پائل کے لئے کنگنا نے کہی دل جیتنے والی بات
      اسی وقت، دوسری ویڈیو میں، کنگنا اپنے پائل کے حمل کے بارے میں حالیہ انکشافات کے بارے میں بات کرتی ہیں اور پائل کے مسئلے کا حل بھی بتانے کی کوشش کرتی ہیں جو دل جیتنے والا ہے۔ پائل کہتی ہیں، پائل کہتی ہیں’’سنگرام بچوں سے پیار کرتا ہے اور مجھے برا لگتا ہے کہ وہ جس سے شادی کرنا چاہتا ہے وہ ماں نہیں بن سکتی۔ پھر سنگرام نے کہا کہ ہم گود لیں گے۔” پائل کی بات پر، کنگنا نے انہیں سمجھاتے ہوئے کہا کہ 'دنیا میں بچے ہمارے ہیں جنہیں والدین کی ضرورت ہے۔ اگر انسان دل کھول دے تو کوئی پرایا ہے ہی نہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed نے ’پلاسٹک‘ کو چولہے پر سینک کر تیار کی ’برالیٹ‘، فینس نے کہا’عرفی اب۔۔۔‘

      لاک اپ میں شیوم شرما، منور فاروقی، پرنس نرولا، سائیشا شندے، انجلی اروڑہ، پائل روہتگی اور اعظمی فلاح رہ گئے ہیں۔ ان میں سے ایک اس بار کے ججمنٹ راؤنڈ میں نکل جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: