உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    منور فاروقی سے لے کر کرشنا ابھیشک تک، ان Celebs نے دنیا سے چھپا کررکھا اپنی شادی کا سچ، جانیے وجہ۔۔۔

    منور فاروقی سمیت ان ستاروں نے اپنی شادی کو دنیا سے چھپائے رکھا تھا۔

    منور فاروقی سمیت ان ستاروں نے اپنی شادی کو دنیا سے چھپائے رکھا تھا۔

    منور سے پہلے بھی کئی ٹی وی سلیبس نے اپنے کیرئیر کی خاطر اپنے تعلقات کو پوشیدہ رکھا۔ آئیے اس فہرست میں آپ کو دکھاتے ہیں وہ مشہور شخصیات جنہوں نے منور کی طرح اپنی شادی کو دنیا کی نظروں سے دور رکھا۔

    • Share this:
      حال ہی میں جب منور فاروقی کی چھپی شادی کا راز لاک اپ کے اسٹیج پر دنیا کے سامنے آیا تو لاک اپ کے ہر قیدی کے ساتھ ساتھ پورا ملک بھی دنگ رہ گیا۔ لیکن یہ پہلی بار نہیں ہے کہ کسی مشہور شخصیت نے اپنی شادی کی حقیقت کو دنیا سے پوشیدہ رکھا ہو۔ منور سے پہلے بھی کئی ٹی وی سلیبس نے اپنے کیرئیر کی خاطر اپنے تعلقات کو پوشیدہ رکھا۔ آئیے اس فہرست میں آپ کو دکھاتے ہیں وہ مشہور شخصیات جنہوں نے منور کی طرح اپنی شادی کو دنیا کی نظروں سے دور رکھا۔

      منور فاروقی
      جیسا کہ سبھی جانتے ہیں، پچھلے کچھ دنوں سے سوشل میڈیا پر منور اور انجلی کی پیاری کیمسٹری کے چرچے ہو رہے تھے۔ ایسے میں جب منور کی شادی کی حقیقت دنیا کے سامنے آئی تو انجلی ہی نہیں منور کے مداح بھی حیران رہ گئے۔ آپ کو بتادیں کہ منور نے شادی کے چند سال بعد اپنی بیوی سے علیحدگی اختیار کر لی تھی۔ منور نے خود لاک اپ میں اس کا اعتراف کیا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Munawar Faruqui (@munawar.faruqui)





      ارچنا پورن سنگھ
      کپل شرما کے شو میں جم کر قہقہے لگانے والی ارچنا نے بھی اپنی شادی کی حقیقت کو دنیا سے پوشیدہ رکھا تھا۔ انہوں نے اپنے شوہر پرمیت سیٹھی سے شادی کی خبر 4 سال تک چھپائے رکھی۔ اور یہ بات ارچنا نے خود نیشنل ٹی وی پر کہی ہے۔



      گرمیت چودھری-دیبینا بنرجی
      حال ہی میں دیبینا اور گرمیت کی زندگی میں ایک چھوٹے سے مہمان نے دستک دی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ گرمیت کے کریئر کی خاطر اس جوڑے نے اپنی شادی کو 5 سال تک نہ صرف دنیا بلکہ اپنے گھر والوں سے بھی چھپا رکھا تھا۔

      کرشنا ابھیشک-کشمیرا شاہ
      اس فہرست میں مشہور کامیڈین اور گووندا کے بھانجے کا نام بھی شامل ہے۔ جی ہاں، کرشنا ابھیشیک نے اپنی شادی کو 2 سال تک چھپا رکھا تھا۔ اور 2015 میں اپنی شادی کی حقیقت دنیا کو بتائی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: