உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp Winner: منور فاروقی نے جیت لیا کنگنا رناوت کا شو، ٹرافی کے ساتھ ملا یہ انعام

    Lock Upp: منور فاروقی نے جیت ہی لیا لاک اپ شو۔

    Lock Upp: منور فاروقی نے جیت ہی لیا لاک اپ شو۔

    Lock Upp Winner: کنگنا کے اس متنازعہ شو میں مقابلہ کرنے والوں نے اپنے کئی راز کھولے تھے جس کے بارے میں جان کر سب حیران رہ گئے۔ خود کو بچانے کے لیے مقابلہ کرنے والے اپنے رازوں سے پردہ اٹھاتے نظر آئے۔

    • Share this:
      Lock Upp Winner: بالی ووڈ کوئین کنگنا رناوت کا متنازعہ ریئلٹی شو لاک اپ آج اختتام پذیر ہوگیا۔ اس شو کے فاتح اسٹینڈ اپ کامیڈین منور فاروقی بنے ہیں۔ منور شو میں 70 دن تک جیل میں رہے جس کے بعد انہوں نے لاک اپ ٹرافی جیت لی ہے۔ ٹرافی کے ساتھ منور کو 20 لاکھ روپے کی انعامی رقم بھی ملی ہے۔ یہی نہیں منور کو ایکتا کپور کے شو میں بھی اہم کردار ملا ہے۔ منور نے پرنس نرولا، پائل روہتگی، شیوم شرما، انجلی شرما اور اعظمی کو پیچھے چھوڑتے ہوئے شو اپنے نام کرلیا ہے۔

      شو میں منور کو بہت پسند کیا گیا۔ ان کی اور انجلی اروڑہ کا لو ٹرائینگل کافی پسند کیا گیا تھا۔ یہی نہیں دونوں کے ناموں کے ہیش ٹیگ بھی مداحوں نے بنائے تھے جو سوشل میڈیا پر کافی ٹرینڈ کرتے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Mumtaz Health Update:اس خطرناک بیماری میں مبتلارہی ایکٹریس ممتاز،25سال پرانا ہے درد!

      گرینڈ فائنل کی بات کریں تو لاک اپ کا پہلا سیزن ہٹ رہا ہے۔ کنگنا سے لے کر ٹاپ 6 مقابلہ کرنے والوں اور X سبھی تک، تمام مقابلہ کرنے والوں نے پرفارم کیا۔ کنگنا نے اپنے پاور پیک پرفارمنس سے اسٹیج کو آگ لگا دی۔ کنگنا کے علاوہ، باقی مدمقابل منور-انجلی، پائل، پرنس، پونم پانڈے سبھی نے زبردست پرفارم کیا۔ سب کی پرفارمنس نے گرینڈ فینالے کا سماں باندھ دیا تھا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Karishma Kapoorکوابھیشک بچن نے بے حدہی خاص طریقے سے کیاتھاپرپوز،اس وجہ سے ٹوٹی تھی شادی

      کنگنا کے اس متنازعہ شو میں مقابلہ کرنے والوں نے اپنے کئی راز کھولے تھے جس کے بارے میں جان کر سب حیران رہ گئے۔ خود کو بچانے کے لیے مقابلہ کرنے والے اپنے رازوں سے پردہ اٹھاتے نظر آئے۔ شو کی میزبان کنگنا کو کبھی مقابلہ کرنے والوں کو ڈانٹتے دیکھا گیا تو کبھی اچھے کام کرنے پر ان کی تعریف کی گئی۔ اس شو کا پہلا سیزن اتنا کامیاب رہا ہے کہ اب سب کو اس کے دوسرے سیزن کا انتظار ہوگا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: