உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kangana Ranaut New Record: کنگنا کے ’لاک اپ‘ نے بنایا ریکارڈ، لانچ کے 48 گھنٹوں میں ملے 15 ملین وویوز

    نئے شو میں دمداد ہوسٹ کے طور پر نظر آرہی ہیں کنگنا رناوت۔

    نئے شو میں دمداد ہوسٹ کے طور پر نظر آرہی ہیں کنگنا رناوت۔

    Kangana Ranaut New Record: نشا راول، منور فاروقی، پونم پانڈے، کرن ویر بوہرا، سوامی چکرپانی، سدھارتھ شرما، انجلی اروڑہ، ببیتا پھوگٹ، شیوم شرما، سارہ خان، پائل روہتگی، تحسین پونا والا اور سائشا شندے اس شو میں ہیں۔

    • Share this:
      ممبئی:کنگنا رنوت (Kangana Ranaut) کا فیرلیس ریئلٹی شو “لاک : بیڈس جیل اپ اوپری گیم” (Lock Up Badass Jail Atyachari Khel) اب ایم ایکس پلیئر (MX Player) اور الٹ بالاجی (Alt Balaji)پر اسٹریم جا رہا ہے۔ یہ شو آپ کے انوکھے کانسپٹ کے ساتھ ناظرین میں حیرت زدہ ہے۔ کانٹنٹ کی مہارانی ایکتا کپور (Ekta Kapoor) اس قوم کے لیے ایک ٹرینڈسیٹر شوما آئی ہیں، جو ناظرین نے پہلے کبھی نہیں دیکھا۔ یہ اسی بات سے ثابت ہوتا ہے کہ اس کے شو کے مطابق اس کے الفاظ 48 گھنٹوں میں 15 تکنیکی ویوز حاصل کرنے کے لیے ہیں۔ آپ کو اس طرح کا انوکھا شو ہے، 16 سب سے اہم مثبت تاثرات میں صرف ضروری کے ساتھ ایک جیل میں لکھا گیا ہے۔

      27 فروری کو جب سے یہ شو لائیو ہوا ہے، تب سے ناظرین اس شو کو پسند کر رہے ہیں۔ ایک ہوسٹ کے طور پر کنگنا بنداس اور بےپرواہ انداز کے ساتھ ماحول میں گرمی بڑھا رہی ہیں۔ اس شو کے الفاظ سے ہی انٹرنیٹ پر اس شو کا بول بالا ہے۔ لاک اپ نے ایک ایسا ریکارڈ بنایا ہے، جو ڈیجیٹل میں پہلی مرتبہ ہے۔ اپنے لانچ کے صرف 48 گھنٹوں میں ہی اس شو نے ناظرین کے دلوں میں اپنی جگہ بنائی اور ویوز کے معاملے میں زبردست طریقہ سے ٹرینڈ کرنے لگا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ٹی وی کی پاروتی نے اس سیرئیل پر لگائے الزام، کہا-’3سال ہوگئے نہیں لوٹائے میرے 70 لاکھ‘

      جانیے کیا کہنا ہے کنگنا رناوت کا
      اس شو کی دمدار ہوسٹ کنگنا کہتی ہیں، ’’میں اس شو کو ملنے والے زبردست ردعمل سے بے حد خوش ہوں۔ یہ ایک بہت ہی منفرد تصور کے ساتھ ایک مختلف شو ہے اور مجھے خوشی ہے کہ اسے ناظرین کی طرف سے بہت زیادہ پیار مل رہا ہے۔ کرن بیدی، سی ای او، ایم ایکس میڈیا نے کہا، ’ہم نے ہمیشہ اپنے سامعین کو مختلف موضوعات پر منفرد پروگرام پیش کیے ہیں۔ ایسے میں ALTBalaji کے ساتھ مل کر لاک اپ جیسے ہوم فارمیٹ کی تیاری اس سمت میں ایک اور قدم تھا۔ پچھلے دو دنوں میں اس کی زبردست کارکردگی MX کی رسائی، منفرد لاک اپ فارمیٹ، مقابلہ کرنے والوں کی دلچسپ لائن اپ اور میزبان کے طور پر کنگنا کی طاقت کا ثبوت ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Watch: جب بنگالی بیوٹی بن کر امرپالی دوبے ہلائی کمریا تو لاکھوں عاشق ہوئے فلیٹ

      کئی مشہور چہرے ہیں شو کا حصہ
      اس وقت نشا راول، منور فاروقی، پونم پانڈے، کرن ویر بوہرا، سوامی چکرپانی، سدھارتھ شرما، انجلی اروڑہ، ببیتا پھوگٹ، شیوم شرما، سارہ خان، پائل روہتگی، تحسین پونا والا اور سائشا شندے اس شو میں ہیں۔ سامعین نے ابھی سنسنی کا تجربہ کیا ہے، جو شو کی ریلیز کے بعد موصول ہونے والی آراء کی تعداد سے بالکل واضح ہے۔ MX Player اور Alt بالاجی اپنے متعلقہ پلیٹ فارمز پر 24 گھنٹے لاک اپ کو اسٹریم کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: