உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp :منور فاروقی کی اس حرکت کے بعد دنگ رہ گئی کنگنا رناوت، کہا’کبھی نہیں کھاوں گی تمہارے ہاتھ کا کھانا‘

    ایکٹریس کنگنا رناوت اور کامیڈین منور فاروقی۔

    ایکٹریس کنگنا رناوت اور کامیڈین منور فاروقی۔

    Lock Upp: کنگنا کے ساتھ شروع ہونے والے ایپی سوڈ میں، شو کی مدمقابل اور یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے فیم اداکار کرن مہرا کی بیوی نشا راول نے منور کی حفظان صحت کے بارے میں کئی سوالات اٹھائے۔

    • Share this:
      ممبئی: ہر ہفتے ’آلٹ بالاجی‘ کے بولڈ ریئلٹی شو ’لاک اپ‘ میں، کنگنا رناوت ہفتہ اور اتوار کے ایپی سوڈز میں آتی ہیں اور مقابلہ کرنے والوں کی کلاسز لگاتی ہیں۔ شو کے آغاز میں ہی ہر کوئی کنگنا اور منور کے بارے میں متجسس تھا۔ کیونکہ دونوں کی سوچ الگ الگ ہے اور دونوں ایک دوسرے کو زیادہ پسند نہیں کرتے۔ یہی وجہ تھی کہ شروع میں کنگنا نے کہا تھا کہ اگر منور فاروقی ان کے جوابات کے لیے ان کے ہاتھ میں ہوتے تو وہ انہیں پھانسی پر لٹکا دیتیں۔ اگرچہ اب کنگنا اور منور کی گفتگو نے نیا موڑ لے لیا ہے جہاں وہ ایک دوسرے سے سکون سے بات کرتے نظر آرہے ہیں لیکن جب کوئن ایکٹریس کنگنا نے منور کی اس عادت کے بارے میں سنا تو وہ فوراً ہنس پڑیں، منور سے کہاں کہ وہ کبھی ان کے ہاتھوں سے کھانا نہیں کھانا چاہیں گی۔

      دراصل، کنگنا کے ساتھ شروع ہونے والے ایپی سوڈ میں، شو کی مدمقابل اور یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے فیم اداکار کرن مہرا کی بیوی نشا راول نے منور کی حفظان صحت کے بارے میں کئی سوالات اٹھائے۔ انہوں نے کہا کہ جس ہاتھ سے منور کھانا چکھتا ہے، وہی ہاتھ منور پھر کھانے کے لیے استعمال کرتا ہے، جو دوسرے لوگوں کو پیش کیا جاتا ہے۔ نشا کی یہ بات سننے کے بعد منور نے یہ کہہ کر اپنا دفاع کرنے کی کوشش کی کہ اس نے اپنے ہاتھ کی انگلی کا استعمال نہیں کیا جس سے اس نے کھانا چکھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Fake لو اینگل پلاننگ پر کنگنا نے لگائی کرن ویر کی کلاس،کہا-’کیا آپ کی بیوی اور بچوں پر۔۔۔

      ہائیجین کا دھیان نہیں رکھتے منور
      اگرچہ نشا اپنی بات پر قائم رہی اور تمام مقابلہ کرنے والوں سے پوچھا کہ کیا انہیں منور کی صفائی پر کوئی اعتراض ہے، ان میں سے کچھ نے اپنے ہاتھ اٹھائے۔ نشا نے یہ مطالبہ کنگنا کے سامنے رکھا، جن کو یہ اعتراض ہے، انہیں الگ سے سہولیات فراہم کی جائیں۔ نشا کو خاموش کرتے ہوئے کنگنا نے کہا کہ یہ ان کی جیل ہے اور وہ یہاں فیصلے کریں گی۔ لیکن انہوں نے منور سے یہ بات کہی کہ منور میں تمہارے ہاتھ کا کھانا کبھی نہیں کھاؤں گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shahid Kapoor کے ساتھ کس کو کنگنا رناوت نے بتایا تھا بکواس، ایکٹر نے یوں دیا کرارا جواب

      منور کے کھیل سے متاثر ہے کنگنا رناوت
      یہ بات کنگنا کی جانب سے منور فاروقی کی صفائی پر سوال اٹھانے کے بعد کہی گئی۔ تاہم، جب کھیل کی بات آتی ہے، کنگنا نے 'لاک اپ' میں منور کی کارکردگی کی تعریف کی۔ کنگنا نے کہا کہ مجھے واقعی ان کا رویہ پسند ہے۔ حالانکہ وہ ہمیشہ اپنے مشورے دیتے ہوئے تمام قیدیوں کو آگے بڑھنے کی ترغیب دیتی ہیں اور ضرورت پڑنے پر وہ اپنی جیل کے تمام قیدیوں کو کلاسز لگاتی بھی نظر آتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: