உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp No Elimination :کنگنا رناوت کا پگھل گیا دل، کرن ویر بوہرا-پائل روہتگی کی کشتی لگائی پار

    کنگنا نے کرن ویر بوہرا اور پائل روہتگی کو کیا سیو اور پھر دی یہ نئی ذمہ داری۔

    کنگنا نے کرن ویر بوہرا اور پائل روہتگی کو کیا سیو اور پھر دی یہ نئی ذمہ داری۔

    Lock Upp No Elimination : شیوم کے سیف ہوجانے کے بعد پائل روہتگی اور کرن ویر’باٹم ٹو‘میں بچ گئے تھے۔ یہ دیکھ کر پائل مزید غصے میں آگئی۔ انہوں نے کہا کہ یہ لوگ شیوم جیسے شخص کو بچانا چاہتے تھے، یہ بالکل الگ بات ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: آلٹ بالاجی کے بولڈ ریئلٹی شو ’لاک اپ‘ میں آج کنگنا رناوت اس فیصلے کا اعلان کرنے والی تھیں کہ کرن ویر بوہرا، پائل روہتگی اور شیوم کون باہر ہوگا؟ سب سے پہلے آج کی قسط کا آغاز بزر ٹاسک سے ہوا۔ شیوم نے کرن ویر اور پائل کے درمیان سب سے پہلے بزر بجایا، حالانکہ پائل روہتگی اس بات کو قبول کرنے کے لیے بالکل تیار نہیں تھی۔ اس کا ماننا تھا کہ یہ شیوم نہیں تھا بلکہ اس نے پہلے خود بزر بجایا تھا۔ تاہم کرن ویر بوہرا ان دونوں کے ساتھ وہاں کھڑے ہونے کے بعد بھی خطرے کی گھنٹی نہیں بجا سکے۔

      بزر بجانے کے بعد شیوم سے کہا گیا کہ وہ اپنی زندگی کا بڑا راز سب کے سامنے پیش کریں۔ شیوم نے کہا کہ وہ اپنی ماں کے دوست کے ساتھ وقت گزارتا تھا۔ اس نے کہا کہ اس نے کوئی غلط کام نہیں کیا کیونکہ اس خاتون کے شوہر کا انتقال ہو چکا ہے اور وہ بھی ان تعلقات میں اس کا ساتھ دے رہی تھی۔ اس دوران شیوم نے یہ بھی کہا کہ ابھی تک ان کی ماں کو یہ بالکل نہیں معلوم۔ شیوم کی ان باتوں سے کچھ لوگ کافی حیران ہوئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shahid Kapoor کے ساتھ کس کو کنگنا رناوت نے بتایا تھا بکواس، ایکٹر نے یوں دیا کرارا جواب

      شیوم کے بچ جانے سے غصہ ہوگئی پائل
      شیوم کے سیف ہوجانے کے بعد پائل روہتگی اور کرن ویر’باٹم ٹو‘میں بچ گئے تھے۔ یہ دیکھ کر پائل مزید غصے میں آگئی۔ انہوں نے کہا کہ یہ لوگ شیوم جیسے شخص کو بچانا چاہتے تھے، یہ بالکل الگ بات ہے۔ پائل کی یہ بات سن کر کنگنا نے ان سے کہا کہ اگر وہ چاہتی تو انہیں پورے الزام کی وضاحتی تفصیلات نہ دیتی لیکن آج وہ اچھے موڈ میں ہیں اور اسی لیے وہ انہیں ویڈیو فوٹیج دکھانا چاہتی ہیں جہاں صاف صاف نظر اارہا ہے کہ شیوم نے سب سے پہلے بزر بجایا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:منورکی اس حرکت سے دنگ رہ گئی کنگنا،کہا’کبھی نہیں کھاوں گی تمہارے ہاتھ سے کھانا‘

      کنگنا نے دیا موقع
      بالآخر یہ تقریباً طے پا گیا کہ پائل روہتگی اور کرن ویر بوہرا میں سے کوئی ایک شو چھوڑ دیں گے۔ جب حتمی اعلان کرنے کا وقت آیا تو کنگنا نے دلیرانہ فیصلہ لے کر سب کو حیران کر دیا۔ انہوں نے کہا کہ وہ نہ صرف کرن ویر اور پائل کو سیو کرتی ہیں بلکہ وہ ان دونوں کو جیل کا نیا کپتان بھی بناتی ہیں۔ نئے کپتانوں کا اعلان کرنے کے بعد انہوں نے کرن اور پائل کو بھی اپنی نئی ٹیم بنانے کا موقع دیا۔ اب یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ یہ نئے کپتان کیا کرتب دکھائیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: