உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp:منور فاروقی نے کیا گرفتاری کے دوران اپنی ذہنی حالت کا انکشاف، کہا-جب میں جیل جارہا تھا تب میرے۔۔۔‘

    Lock Upp: منور فاروقی نے پھر کیا نیا انکشاف۔

    Lock Upp: منور فاروقی نے پھر کیا نیا انکشاف۔

    مشہور لاک اپ قیدی نے اپنے بارے میں حیران کن انکشاف کیا ہے۔ یہ کوئی اور نہیں بلکہ مشہور کامیڈین منور فاروقی ہیں۔ منور نے شو میں گرفتاری کے دوران ایک ایسا واقعہ سنایا ہے جس نے سب کو چونکا دیا ہے۔

    • Share this:
      Lock Upp: بالی ووڈ کی کوئین کنگنا رناوت کی میزبانی والے او ٹی ٹی ریئلٹی شو 'لاک اپ' میں ان دنوں قیدیوں کے درمیان شدید لڑائی ہو رہی ہے۔ اس وجہ سے یہ شو نہ صرف سرخیوں میں بلکہ ٹی آر پی میں بھی اپنی جگہ بناتا نظر آرہا ہے۔ شو کا ہر مقابلہ کرنے والا اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں انکشافات کرتا نظر آتا ہے۔ ادھر اب ایک مشہور لاک اپ قیدی نے اپنے بارے میں حیران کن انکشاف کیا ہے۔ یہ کوئی اور نہیں بلکہ مشہور کامیڈین منور فاروقی ہیں۔ منور نے شو میں گرفتاری کے دوران ایک ایسا واقعہ سنایا ہے جس نے سب کو چونکا دیا ہے۔

      کامیڈین منور فاروقی نے شو کے دوران سائشا شندے کے ساتھ اپنی گرفتاری اور جیل جانے کا تجربہ شیئر کیا ہے۔ اس وقت کو اپنی زندگی کے بدترین دن کے طور پر یاد کرتے ہوئے انہوں نے کہا، 'جب مجھے گرفتار کیا گیا اور مجھے جیل لے جایا جا رہا تھا تو میرے ذہن میں جوکس چل رہے تھے۔ جب میں جیل گیا تو گرفتاری پر اپنی نئی اسپیشل کامیڈی لکھنا شروع کی۔ جب میں تھانے پہنچا تو میرے ذہن میں کئی جوکس چل رہے تھے۔ اس وقت میری حالت بہت خراب تھی۔ اسی وقت میں سب کچھ دیکھ رہا تھا اور ان سب کے بارے میں اپنے ذہن میں کامیڈی لکھ رہا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Palak Tiwariنے شارٹ ون پیس ڈریس میں ڈھایا قہر،’بولڈ ڈریس دیکھ کرفینس کے اڑے ہوش‘



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Munawar Faruqui (@munawar.faruqui)





      ساتھ ہی منور نے مزید کہا، 'فی الحال میرے پر 2 گھنٹے کا لمبا شو ہے۔ ساتھ ہی یہ شو میری گرفتاری اور جیل سے باہر ہونے کے بارے میں ہے۔ جس میں نہ کسی مذہب پر نہ ہی کسی سیاست پر کوئی مذاق یا طنز ہے۔ یہ صرف اور صرف مجھ پر منحصر ہے کہ میں جیل کیسے گیا اور کیسے باہر آیا، یہ مکمل طور پر مجھ پر مبنی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      دیویابھارتی کی اچانک موت کے بعد Ladlaمیں کاسٹ کی گئی سری دیوی تو سیٹ پرہونے لگا عجیب وغریب

      سائشا شندے نے منور کی ساری باتیں سن کر پوچھا، 'کبھی محسوس نہیں ہوا کہ خود پر کوئی سوانح عمری لکھوں؟ اس پر کامیڈین نے کہا، 'میں اسٹینڈ اپ لکھنا چاہتا ہوں۔ میرے خیال میں کامیابی ابھی بہت دور ہے۔ اس کے بعد ہی میں اپنی کہانی لکھوں گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: