உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp:پونم پانڈے پرانے دنوں کو یاد کرکے ہوئی جذباتی، کہا- فیملی کو سوسائٹی سے نکال دیا گیا تھا باہر

    پونم پانڈے نے لاک اپ میں جذباتی ہوکر سنایا اپنا درد۔

    پونم پانڈے نے لاک اپ میں جذباتی ہوکر سنایا اپنا درد۔

    Lock Upp: کنگنا رناوت کے لاک اپ میں کرن کندرا بھی نظر آ رہے ہیں۔ وہ شو میں ایک جیلر کے طور پر نظر آتے ہیں، جو مقابلہ کرنے والوں سے کام کرواتے ہیں اور بعض اوقات ان کی کلاس لیتے ہوئے بھی نظر آتے ہیں۔

    • Share this:
      Lock Upp:کنگنا رناوت کے ریئلٹی شو میں کنٹسٹنٹ دھوم مچا رہے ہیں۔ لاک اپ میں مقابلہ کرنے والے اپنے بارے میں کئی انکشافات کرتے نظر آ رہے ہیں۔ شو میں بہت سے مقابلہ کرنے والوں کو جذباتی بریک ڈاون ہوچکا ہے۔ اب پونم پانڈے کو اپنے مشکل دن یاد آگئے ہیں جب ان کے خاندان اور انہیں گھر سے نکال دیا گیا تھا۔ پونم اپنے بارے میں بات کرتے ہوئے رونے لگتی ہے۔ پونم نے بتایا کہ اسپتال سے باہر آنے کے بعد ان کے پاس رہنے کے لیے گھر نہیں تھا۔ پونم کا یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔

      پونم پانڈے نے کرن ویر بوہرا کے ساتھ اپنے بارے میں بات کی۔ وہ آنسو پونچھتے ہوئے کہتی ہیں کہ میں 3-4 سال پرانی بات کہہ رہی ہوں۔ میں اپنے خاندان کے ساتھ رہتی تھی۔ میری ماں، باپ اور بہن۔ ہم سب اکٹھے رہتے تھے۔ ہمیں باہر نکال دیا گیا کیونکہ وہ میری فیملی تھی۔ ماں اور باپ نے کچھ نہیں کہا کیونکہ اس وقت میں گھر میں اکیلی کمانے والی تھی۔ کیا میں نے کسی کے بارے میں کچھ غلط کہا؟ ایک آرٹکٹ ڈھونڈ رہی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      اس شخص نے راکھی ساونت کو تحفے میں دی اتنی مہنگی BMW کار، قیمت جان کر ہوجائیں گے حیران


      گھر میں نہیں آنے دیا تھا
      پونم پانڈے سے بات کرتے ہوئے کرن ویر بوہرا نے کہا- تو بھائی ہے بھائی۔ پھر وہ پونم سے پرسکون ہونے کو کہتے ہیں۔ اس کے بعد پونم کا کہنا ہے کہ جب میں ہسپتال سے باہر آئی تو مجھے میرے گھر میں آنے سے منع کر دیا گیا۔ سب کہہ رہے تھے کہ میں غلط اور بری ہوں۔ لوگوں نے مجھے سمجھنے کی کوشش نہیں کی بلکہ انہوں نے مجھے جج کیا۔ کم از کم مجھ سے ملو اور مجھے جج کرنے سے پہلے مجھ سے ملیے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      کشیکا کپور کا بڑا الزام،’پرتیک سہجپال کے دوستوں نے مجھے گالیاں دیں،Suicide کے لئے اُکسایا‘




      بتا دیں کہ کنگنا رناوت کے لاک اپ میں کرن کندرا بھی نظر آ رہے ہیں۔ وہ شو میں ایک جیلر کے طور پر نظر آتے ہیں، جو مقابلہ کرنے والوں سے کام کرواتے ہیں اور بعض اوقات ان کی کلاس لیتے ہوئے بھی نظر آتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: