உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp:اعظمی فلاح کا سیکوریٹی گارڈ پر آیا دل، کہا،’کرو مجھ سے شادی‘

    اعظمی فلاح۔

    اعظمی فلاح۔

    Lock Upp: اعظمیٰ فلاح اکثر گارڈز کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتی ہے، جو شو کے مدمقابل کو ایک لائن میں رکھنے کے ذمہ دار ہوتے ہیں اور کنگنا رناوت اور جیلر کرن کندرا کے پیغامات لاک اپ کے قیدیوں تک پہنچاتے ہیں۔

    • Share this:
      Lock Upp:لاک اپ رئیلٹی شو میں اعظمیٰ فلاح کا گارڈ جی سکس پر آگیا۔وہ اس کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتی ہے اور کہتی ہیں کہ اب انہیں ان سے شادی کرنی ہوگی۔ اعظمیٰ فلاح کے علاوہ سائیشا شندے، انجلی اروڑہ، پائل روہتگی، پونم پانڈے، شیوم شرما اور پرنس نرولا اور منور فاروقی لاک اپ شو کا حصہ ہیں۔

      جی سکس میں لاک اپ مقابلہ کرنے والی اعظمیٰ فلاح کے گارڈ پر آگیا ہے اور وہ اس کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کی کوشش کرتی ہے، وہ کہتی ہے کہ انہیں اس سے شادی کرنی پڑے گی۔ وہ یہ بھی کہتی ہے کہ اسے ان کی والدہ نے بتایا تھا کہ جیل سے باہر کوئی اس سے شادی نہیں کر سکتا۔ اس لیے نہیں کرتے کہ اس کا گارڈ کے ساتھ افیئر ہے۔ گارڈ کا نام جی سکس ہونے کی وجہ سے وہ خاموش رہتا ہے اور شو میں اعظمی فلاح کے نخرے دیکھنے کوملتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Malaika Arora Angry:جب سلمان خان کو لے کر اس بات پر بھڑک گئی تھیں ملائیکہ اروڑا



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      اعظمیٰ فلاح اکثر گارڈز کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتی ہے، جو شو کے مدمقابل کو ایک لائن میں رکھنے کے ذمہ دار ہوتے ہیں اور کنگنا رناوت اور جیلر کرن کندرا کے پیغامات لاک اپ کے قیدیوں تک پہنچاتے ہیں۔ سیکورٹی گارڈ کا نام لے کر کچن سے اعظمی کہتی ہیں جناب آپ کہاں ہیں، بات تو سن لیں، سیریس ہے، ٹھیک ہے، ایسی حرکتیں میری ہیں کہ لڑکے باہر شادی نہیں کریں گے، میری امی نے مجھے بتایا ہے۔ کہتی ہیں، 'رشتہ کنفرم ہو گیا، باہر کے لڑکے شادی کے لیے تیار نہیں، آج ماں کہہ رہی ہے کہ اب صرف جی سکس سے شادی کرنی ہے۔'

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Katrina Relationship: ایسی ڈریس میں نظر آئی کیٹرینہ تو بھڑک گئے تھے سلمان خان

      اس پر منور فاروقی انہیں بتاتے ہیں کہ زی سکس کی شادی ہو گئی ہے، اس پر اعظمی کا کہنا ہے کہ انہیں کوئی اعتراض نہیں، لاک اپ شو کو بہت پسند کیا جا رہا ہے، اس شو کی جج کنگنا رناوت کر رہی ہیں۔ یہ لاک اپ کا پہلا سیزن ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: