உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hina Khan Net Worth:کروڑوں کی مالکن ہیں حنا خان، جانیے عالیشان گھر اور لگژری گاڑیوں کی قیمت

    چھوٹے پردے پر اپنی اداکاری سے لوگوں کے دلوں میں جگہ بنانے والی اداکارہ حنا خان کی جائیداد ہی اتنی! (Photo: @realhinakhan/Instagram)

    چھوٹے پردے پر اپنی اداکاری سے لوگوں کے دلوں میں جگہ بنانے والی اداکارہ حنا خان کی جائیداد ہی اتنی! (Photo: @realhinakhan/Instagram)

    Luxurious Lifestyle Of Hina Khan: حنا کی آمدنی کا ذریعہ صرف ٹی وی شوز اور فلمیں نہیں ہیں۔ وہ بہت سے برانڈ پروموشنز اور ٹی وی اشتہارات کے ذریعے بھی کماتی ہیں۔ حنا ایک برانڈ کی توثیق کے لیے 1 کروڑ سے زیادہ وصول کرتی ہیں۔

    • Share this:
      Luxurious Lifestyle Of Hina Khan: ٹی وی شو 'یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے' میں اکشرا کا کردار ادا کرنے والی مشہور اداکارہ حنا خان آج کسی شناخت کی محتاج نہیں ہیں۔ حنا نے اپنے کریئر کا آغاز اس شو سے کیا اور ناظرین نے اکشرا کو بہت پیار دیا۔ آج بھی بہت سے لوگ حنا کو صرف اکشرا کے نام سے جانتے ہیں۔ اکشرا کے کردار کو مقبولیت کے ساتھ ساتھ حنا کو کئی ایوارڈز بھی ملے ہیں۔ حنا کئی سال تک اس شو سے منسلک رہیں، پھر انہوں نے اس شو کو خیرباد کہہ دیا۔ شو میں اکشرا کو ایک امیر مارواڑی خاندان سے دکھایا گیا تھا۔ لیکن حقیقی زندگی میں بھی حنا کو لگژری لائف جینا پسند ہے۔ ان کی سالانہ کمائی بھی کروڑوں میں ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں حنا کی لگژری لائف کے بارے میں-

      کروڑوں کے گھر میں رہتی ہیں
      حنا خان ممبئی کے ورلی علاقے میں ایک لگژری اپارٹمنٹ میں اپنی فیملی کے ساتھ رہتی ہیں۔ حنا اپنے انسٹاگرام پر اپنی تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ اس گھر میں ہر طرح کی راحت اور سہولت موجود ہے۔ بڑے ہال، کھانے کی بڑی جگہ، بڑا کچن، بڑے کمرے اور باغ سمیت بہت سی دوسری سہولیات موجود ہیں۔ اس کے علاوہ ممبئی میں حنا کی کئی جائیدادیں ہیں۔

      لگژری لائف جیتی ہیں حنا
      حنا خان کو لگژری گھروں کے ساتھ لگژری کاریں بھی پسند ہیں۔ ان کے پاس بہت سی لگژری گاڑیوں کا کلیکشن ہے جس میں Audi A4 بھی شامل ہے۔ جس کی قیمت 44 لاکھ روپے ہے۔ رپورٹ کے مطابق حنا خان کی کل دولت تقریباً 7 ملین ڈالر یعنی 555 ملین ہے۔ حنا کی ماہانہ تنخواہ 35 لاکھ روپے ہے اور وہ سالانہ 5 کروڑ سے زیادہ کماتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      پاپاRaja Chaudharyکو نظرانداز کررہی ہیں پلک!میسیج کا نہیں دیتی ہیں جواب

      یہ بھی پڑھیں:

      ملیکا شیراوت نے کاسٹنگ کاؤچ کو لے کر کیا خلاصہ تو اس فلم میکر کو آیا غصہ، کہا-جب کرئیر۔۔۔

      کچھ سالوں میں ہی 40 فیصد بڑھی جائیداد
      حنا کی آمدنی کا ذریعہ صرف ٹی وی شوز اور فلمیں نہیں ہیں۔ وہ بہت سے برانڈ پروموشنز اور ٹی وی اشتہارات کے ذریعے بھی کماتی ہیں۔ حنا ایک برانڈ کی توثیق کے لیے 1 کروڑ سے زیادہ وصول کرتی ہیں۔ رپورٹ کے مطابق گزشتہ چند سالوں میں حنا کی مجموعی مالیت میں 40 فیصد اضافہ ہوا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: