உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Madhubala Bollywood Journey :دیویکا رانی کی اس صلاح نے ممتاز کو بنادیا’مدھوبالا‘، راتوں رات بن گئیں سب سے مہنگی اسٹار

    جانیے مدھولا بالا کا بالی ووڈ تک کا سفر۔

    جانیے مدھولا بالا کا بالی ووڈ تک کا سفر۔

    Madhubala Bollywood Journey: مدھوبالا کے والد عطااللہ خان قدامت پسند خیالات کی شخصیت کے مالک تھے اس لئے وہ مدھوبالا کی فلموں میں کام کرنے کی خواہش کو ہمیشہ سختی سے منع کردیتے تھے۔ جب اچانک ان کے والد کی نوکری چھوٹ گئی اور گھر کا خرچ چلانا کافی مشکل ہوگیا تھا۔

    • Share this:
      Madhubala Bollywood Journey: مدھوبالا عرف ممتاز جہاں بیگم دہلوی دہلی میں پیدا ہوئیں۔ بھلے ہی وہ حقیقی زندگی میں اپنی محبت (دلیپ کمار) کو حاصل نہ کرسکی لیکن وہ اُس دن پیدا ہوئیں جس دن پوری دنیا محبت کی علامت یعنی ویلنٹائن ڈے کے طور پر مناتی ہے۔ جی ہاں مدھوبالا کی پیدائش 14 فروری 1933 کو ہوئی تھی۔ مدھوبالا گیارہ بہن بھائیوں میں پانچویں اولاد تھیں۔ انہیں بچپن سے ہی اداکاری اور ڈانس کا شوق تھا، بچپن سے ہی کہتی تھی کہ بڑی ہو کر انہیں اداکارہ بننا ہے۔

      پہلی نوکری
      وہ کہتے ہیں نا کہ ہونی کو کوئی ٹال نہیں سکتا۔ ایسا ہی کچھ واقعہ مدھوبالا کے ساتھ بھی پیش آیا۔ مدھوبالا کے والد عطااللہ خان قدامت پسند خیالات کی شخصیت کے مالک تھے اس لئے وہ مدھوبالا کی فلموں میں کام کرنے کی خواہش کو ہمیشہ سختی سے منع کردیتے تھے۔ جب اچانک ان کے والد کی نوکری چھوٹ گئی اور گھر کا خرچ چلانا کافی مشکل ہوگیا تھا۔ ایسے میں گھر کا خرچ چلانے کے لئے ان کے والد نے بیٹی کی خواہش کے مطابق مدھوبالا کی نوکری اال انڈیا ریڈیو میں لگادی۔

      دلیپ کمار اور مدھوبالا۔

      دیویکا رانی نے بنایا ممتاز کو مدھوبالا
      آل انڈیا ریڈیو کے بعد مدھوبالا یوں ہی گھر چلانے کے لئے فلموں میں چھوٹے موٹے رول کرتی رہیں۔ ایک دن مدھوبالا کو خون کی الٹی ہوئی لیکن انہوں نے یہ بات کسی کو نہیں بتائی۔ وہ اسی طرح کام کرتی رہی۔ ایک دن اسکرپٹ رائٹر کیدار شرما نے مدھوبالا کو فلم نیل کمل کے لیے سائن کیا۔ راج کپور نے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز اسی فلم سے کیا۔ اس کے بعد مدھوبالا نے کئی فلموں میں کام کیا لیکن بات نہیں بنی۔ انہوں نے لال دوپٹہ، پرائی آگ، پارس، سنگر میں کام کیا۔ پھر ایک دن مدھوبالا دیویکا رانی سے ملی تو انہوں نے کہا کہ اپنا نام ممتاز سے بدل کر مدھوبالا رکھو۔ دیویکا رانی وہ فرشتہ تھی جنہوں نے دلیپ کمار کا بھی نام یوسف خان سے بدل کر دلیپ کمار رکھنے کا مشورہ دیا تھا، اور پھر ممتاز بھی مدھوبالا بن گئیں۔ جس طرح نام بدلتے ہی دلیپ کمار کی قسمت بدل گئی تھی، ویسے ہی مدھوبالا کی بھی گاڑی آہستہ آہستہ پٹری پر آنے لگی تھی۔



      پیدائشی دل میں سوراخ
      کافی مشکلات کے بعد مدھوبالا کو فلم 'محل' ملی۔ اس فلم نے مدھوبالا کو شہرت دلائی۔ اس فلم کے بعد مدھوبالا نے دلاری، بے قصور، ہنستے آنسو، سئیاں، ترانہ، سنگدل جیسی ہٹ فلمیں دیں۔ اس کے بعد ان کی صحت آہستہ آہستہ خراب ہونے لگی۔ اپنے دل میں سوراخ کے ساتھ پیدا ہوئی، مدھوبالا کے اچھے دن آنے کے بعد وہ بیمار پڑنے لگیں۔ جیسے ہی ان کی صحت ٹھیک ہونے لگی، انہوں نے دوبارہ فلمیں کرنا شروع کر دیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Bhojpuri Song:گلابی لہنگا پہن کرRani Chatterjee نے مٹکائی ایسی کمر کے وائرل ہوگیا ویڈیو

      یہ بھی پڑھیں:
      Bollywood Actors Education:حاضری کم ہونے سے فرحان اختر کو کالج سے کردیا گیا تھا فارغ

      فلموں میں ملی کامیابی
      گرو دت کی فلم مسٹر اینڈ مسز 55 ایک بار پھر سینما گھروں کی زینت بنی۔ اس کے بعد ان کا سنہری دور شروع ہوا۔ اس کے بعد مدھوبالا نے کالا پانی، شیریں فرہاد، فاگن، ہاوڑہ بریج، چلتی کا نام گاڑی، مغل اعظم، برسات کی رات جیسی کئی ہٹ فلمیں دیں۔ ان تمام فلموں کے ساتھ ہی مدھوبالا اس وقت کی سب سے مہنگی اسٹار بن گئیں تھیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: