உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Madhubala:مدھوبالا کی بہن نے سنایا ایکٹریس اور دلیپ کمار کے پیار کا قصہ، کہا-ان کے انتقال کے بعد آئے تھے قبرستان

    دلیپ کمار اور مدھوبالا۔

    دلیپ کمار اور مدھوبالا۔

    ایک انٹرویو میں، ان کی بہن مدھور بھوشن، (Madhur Bhushan)جو لیجنڈری اداکارہ مدھوبالا سے 16 سال چھوٹی ہیں، نے ان کی اور دلیپ کمار(Dilip Kumar)کی محبت کی کہانی پر کھل کر بات کی، ساتھ ہی کئی دلچسپ واقعات بھی شیئر کیے۔

    • Share this:
      ممبئی:بالی ووڈ میں ایسی کئی کہانیاں ہیں جن سے عام آدمی محروم رہتا ہے۔ اس فلمی دنیا میں محبت کی کہانیوں پر ہر سال کئی فلمیں بنتی ہیں لیکن ان فلموں کا حقیقت سے کوئی نہ کوئی تعلق ضرور ہوتا ہے۔ اپنے وقت کی مشہور اداکارہ مدھوبالا(Madhubala) کی محبت کی کہانی بھی بہت دلچسپ تھی۔ ان کے اور دلیپ کمار کے پیار کے چرچے اس وقت ہوا کرتے تھے لیکن ان کی محبت ثابت نہیں ہوئی۔ ان کا یہ سفر صرف 9 سال پر محیط تھا۔ ایک انٹرویو میں، ان کی بہن مدھور بھوشن، (Madhur Bhushan)جو لیجنڈری اداکارہ مدھوبالا سے 16 سال چھوٹی ہیں، نے ان کی اور دلیپ کمار(Dilip Kumar)کی محبت کی کہانی پر کھل کر بات کی، ساتھ ہی کئی دلچسپ واقعات بھی شیئر کیے۔ انہوں نے بتایا کہ جب مدھوبالا کا انتقال ہوا تو دلیپ کمار ان کے جنازے میں آئے تھے لیکن تب تک سب کچھ ختم ہو چکا تھا۔

      مدھوبالا کی بہن مدھر بھوشن نے کیے کئی انکشاف
      دلیپ کمار اور مدھوبالا کے رشتے کے بارے میں بہت سے لوگ جانتے ہوں گے، لیکن ان کے کئی کہانیاں ہیں، جو بہت کم لوگ جانتے ہیں۔ مدھوبالا کی بہن مدھور بھوشن نے ای ٹائمز کو اپنے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ وہ انہیں کبھی نہیں بھولیں۔ درحقیقت وہ بریچ کینڈی ہسپتال میں اس وقت بھی آئے تھے جب وہ بیمار تھیں اور انہیں بتایا کہ وہ دوبارہ ساتھ کام کریں گے۔ تب ان کی شادی نہیں ہوئی تھی۔ ان کی شادی کے بعد، وہ کبھی نہیں ملے. وہ (دلیپ کمار) قبرستان آئے لیکن جنازہ ہو گیا تھا۔ ان کے گھر والے بھی آئے تھے۔ انہوں نے ہمیں اگلے تین دن کے لیے کھانا بھجوایا۔ یہ عزت تھی کوئی دشمنی نہیں۔

      دلیپ کمار کی مدھوبالا کے والد سے ہوگیا تھا جھگڑا
      انہوں نے اس بات کی بھی تصدیق کی کہ مدھوبالا نے دلیپ کمار سے اپنے والد سے معافی مانگنے کو کہا تھا کیونکہ بی آر چوپڑا نے ان کے خلاف مقدمہ درج کرایا تھا۔ ان کے والد نے مدھوبالا کو گوالیار میں ’نیا دور‘ کی شوٹنگ کے لیے دلیپ کمار کے ساتھ شامل ہونے کی اجازت نہیں دی۔ انہوں نے بتایا کہ اس کے بعد دلیپ صاحب گھر آئے تھے اور ہاں مدھوبالا نے ان سے کہا تھا کہ وہ ہمارے والد سے ’سوری‘ کہیں۔ لیکن دلیپ صاحب نے انہیں ’ڈکٹیٹر اور ڈیفیکلٹ‘ کہا تھا۔ مدھوبالا نے دلیپ صاحب کو یاد دلایا کہ انہوں نے کبھی ان کے ساتھ ایسا سلوک نہیں کیا۔ میرے والد دلیپ کمار کو پسند کرتے تھے۔ اگر وہ دلیپ کمار کو پسند نہیں کرتے تو کیا وہ اپنی بیٹی کی محبت کی کہانی کے لیے رضامندی دیتے؟

      کشور کمار سے ہوئی تھی مدھوبالا کی شادی
      آپ کو بتا دیں، 1957 میں مدھوبالا کے دل میں سوراخ پایا گیا تھا۔ وہ 1960 میں علاج کے لیے لندن جانے والی تھیں۔ کشور کمار نے انہیں شادی کی پیشکش کی اور ان کی شادی ہوگئی۔ مدھوبالا کا انتقال 36 سال کی عمر میں ہوا۔ دلیپ کمار کا انتقال گزشتہ سال جولائی میں 98 سال کی عمر میں ہوا تھا۔ انہیں جوہو کے قبرستان میں سپرد خاک کیا گیا۔ ان کی شادی مشہور اداکارہ سائرہ بانو سے ہوئی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: