உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Madhuri Dixitنے’تیزاب‘کے ریمیک پر دیا ردعمل،کہا-کیا فرق پڑتا ہے کہ میں اوکے۔۔۔‘

    فلم تیزاب کے ریمیک کو لے کر مادھوری نے کہی یہ بڑی بات۔

    فلم تیزاب کے ریمیک کو لے کر مادھوری نے کہی یہ بڑی بات۔

    Madhuri Dixit on Tezab Remake: اس فلم سے مادھوری ڈکشٹ اور انیل کپور کی جوڑی نے کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا۔ دونوں کی جوڑی کو بڑے پردے پر ناظرین نے خوب پسند کیا۔ تیزاب کی ہدایت کاری این چندرا نے کی تھی، جنہوں نے وہ سات دن، پرتیگھات، وجود اور اسٹائل جیسی کئی فلموں کی ہدایت کاری کی ہے۔

    • Share this:
      Madhuri Dixit on Tezab Remake:مادھوری ڈکشٹ کے کیرئیر کو 1988 میں ریلیز ہونے والی فلم 'تیزاب' نے  ایک نئی بلندی دی تھی۔ اس فلم میں ان کے ساتھ انیل کپور مرکزی کردار میں نظر آئے تھے۔ حال ہی میں 34 سال بعد فلم ’تیزاب‘ کے ریمیک کا اعلان کیا گیا ہے۔ پروڈیوسر مراد کھیتانی، جنہوں نے بھول بھولیا 2، تھنڈم کا ہندی ریمیک اور رنبیر کپور کی اینیمل جیسی فلمیں پروڈیوس کی ہیں، نے این چندرن کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم 'تیزاب' کے رائٹس خرید لیے ہیں۔ تاہم اب بالی ووڈ کی دھک دھک گرل اور 'تیزاب' کی مرکزی اداکارہ مادھوری ڈکشٹ نے اپنے ردعمل کا اظہار کیا ہے۔

      مادھوری ڈکشٹ نے تیزاب کے ریمیک پر کہی یہ بات
      نیوز 18 سے خصوصی بات چیت میں بالی ووڈ کی ملٹی ٹیلنٹڈ اداکارہ مادھوری ڈکشٹ نے فلم کے ریمیک پر اپنا ردعمل ظاہر کیا ہے۔ مادھوری ڈکشٹ نے ان سے خصوصی بات چیت میں کہا، 'میرے پاس ایسی خبروں پر ردعمل کا وقت نہیں ہے۔ لیکن کیا فرق پڑتا ہے کہ میں اس چیز کے ساتھ اوکے ہوں یا نہیں؟ کوئی فلم بنا رہا ہے اور اس فن کی ترجمانی کے لیے کھلی ہے اور اگر ان (مراد کھیتانی) کے پاس اسے بنانے اور اسے بہترین انداز میں پیش کرنے کا کوئی اور طریقہ ہے تو وہ ان کی تخلیقی صلاحیت ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Madhuri Dixit (@madhuridixitnene)





      34 سال پہلے ریلیز ہوئی تھی تیزاب
      انیل کپور اور مادھوری ڈکشٹ کی فلم ’تیزاب‘ 34 سال قبل ریلیز ہوئی تھی۔ اس فلم میں مادھوری ڈکشٹ اور انیل کپور کے علاوہ چنکی پانڈے، انوپم کھیر، کرن کمار انو کپور جیسے اداکاروں نے اہم کردار ادا کیے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Movie Leaked:کارتک کی’بھول بھلیا2‘اورکنگناکی’دھاکڑ‘ہوئی آن لائن لیک،میکرس کولگاجھٹکا

      یہ بھی پڑھیں:
      اسکول یونیفارم میں دوستوں کے ساتھ مزے کرتی نظر آئیں Kareena کپور خان، وائرل ہورئی تصویریں

      اس فلم سے مادھوری ڈکشٹ اور انیل کپور کی جوڑی نے کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا۔ دونوں کی جوڑی کو بڑے پردے پر ناظرین نے خوب پسند کیا۔ تیزاب کی ہدایت کاری این چندرا نے کی تھی، جنہوں نے وہ سات دن، پرتیگھات، وجود اور اسٹائل جیسی کئی فلموں کی ہدایت کاری کی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: