உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mahashivratri: سوہاعلی خان-کنال کیمو کی بیٹی عنایہ نے کی پوجا، خاندان کو لنچ کی پیشکش

    تصویر: kunalkemmu

    تصویر: kunalkemmu

    سوہا علی خان اور کنال کیمو کی شادی 2015 میں ہوئی ہے۔ اداکارہ اکثر جوڑی کی تصاویر شیئر کرتی ہیں، جوڑے کے کچھ بڑے اہداف طے کرتی ہیں۔ گزشتہ ماہ انہوں نے اپنی شادی کی ساتویں سالگرہ ایک ساتھ منائی۔ اس خاص دن پر سوہا نے کنال کے ساتھ تصاویر پوسٹ کیں۔

    • Share this:
      بالی ووڈ اداکار جوڑہ سوہا علی خان (Soha Ali Khan) اور کنال کیمو (Kunal Kemmu) نے پیر کی شام اپنی بیٹی عنایہ نومی کیمو (Inaaya Naumi Kemmu) کے ساتھ گھر میں مہاشیو راتری (Mahashivratri) کی تقریبات کی جھلکیں شیئر کیں ہیں۔ انسٹاگرام دونوں نے تصاویر اور ایک ویڈیو شیئر کی جس میں عنایہ کو پوجا میں حصہ لیتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔

      کنال کے دیگر خاندان افراد بھی اس تقریب میں شامل تھے۔ ایک تصویر میں عنایہ کو پوجا کے دوران گھڑے میں دودھ ڈالتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ ایک اور تصویر میں وہ اپنے والد کو لنچ کی پیشکش کررہی ہیں۔

      تصویر شیئر کرتے ہوئے سوہا نے لکھا کہ لنچ پیش کیا گیا ہے۔ #herathmubarak کنال سرمئی رنگ کا کرتہ اور جینز میں ملبوس تھا۔ عنایہ نے گلابی ٹی شرٹ اور نیوی بلیو پینٹ پہنی ہوئی تھی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Kunal Kemmu (@kunalkemmu)





      یہ بات قابل ذکر ہے کہ سوہا علی خان اور کنال کیمو کی شادی 2015 میں ہوئی ہے۔ اداکارہ اکثر جوڑی کی تصاویر شیئر کرتی ہیں، جوڑے کے کچھ بڑے اہداف طے کرتی ہیں۔ گزشتہ ماہ انہوں نے اپنی شادی کی ساتویں سالگرہ ایک ساتھ منائی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Soha (@sakpataudi)





      اس خاص دن پر سوہا نے کنال کے ساتھ تصاویر پوسٹ کیں اور لکھا کہ ’’مبارک ہو 7 سال میری محبت۔‘‘ انھوں نے مزید کہا کہ کوئی خارش نہیں ہے جسے آپ کھرچ نہیں سکتے، اسی لیے ہم بہترین میچ بناتے ہیں‘‘۔

      جوڑے نے 2017 میں اپنی بیٹی کا استقبال کیا۔ انھوں نے رنگ دے بسنتی اور کھویا کھویا چاند جیسی فلموں میں کام کیا۔ وہ آخری بار ویب سیریز کون بنے گی سکھروتی میں نظر آئی تھیں۔ دوسری طرف کنال کیمو آخری بار ویب سیریز ابھے کے لوٹ کیس اور سیزن 2 میں نظر آئے تھے۔ وہ فی الحال ابھے سیزن 3 کی شوٹنگ کر رہے ہیں۔ مبینہ طور پر ان کے پاس گو گوا گون کا سیکوئل بھی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: