உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ساوتھ سوپر اسٹار مہیش بابو کی والدہ اندرا دیوی چل بسیں، فلم انڈسٹری میں غم کی لہر

    ساوتھ سوپر اسٹار مہیش بابو کی والدہ اندرا دیوی چل بسیں، فلم انڈسٹری میں غم کی لہر

    ساوتھ سوپر اسٹار مہیش بابو کی والدہ اندرا دیوی چل بسیں، فلم انڈسٹری میں غم کی لہر

    Mahesh Babu Mother Death: مہیش بابو کے قریبی رشتہ دار اور فیملی کے دیگر ارکان اندرا دیوی کو آخری وداعی کے لئے پہنچ گئے ہیں۔ ان کے دیہانت کی غمگین خبر ستیش ریڈی نے بھی اپنے ٹوئٹر ہینڈل پر شیئر کی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad, India
    • Share this:
      Mahesh Babu Mother Death: ساوتھ فلم انڈسٹری سے غم کی خبر سامنے آئی ہے۔ ساوتھ سوپر اسٹار مہیش ب ابو کی والدہ اندرا دیوی کی موت ہوگئی ہے۔ وہ گزشتہ کچھ ہفتوں سے بیمار چل رہی تھیں۔ حیدرآباد کے اے آئی جی اسپتال میں ان کا علاج چل رہا تھا۔ انہیں کچھ دنوں تک وینٹی لیٹر پر رکھا گیا تھا۔ آج صبح انہوں نے آخری سانس لی۔ اس خبر سے پوری انڈسٹری میں غم کی لہر ہے۔ فینس بھی اپنا دُکھ ظاہر کررہے ہیں۔

      اندرا دیوی اپنے پیچھے تین بیٹیوں اور ایک بیٹا مہیش بابو کو چھوڑ گئی۔ ان کے ایک بڑے بیٹے رمیش بابو بھی تھے، جن کا اس سال ہی دیہانت ہوگیا ہے۔ اندرا دیوی ساوتھ سوپر اسٹار کرشنا کی بیوی تھیں، مگر ان سے الگ ہوچکی تھیں۔ کرشنا نے بعد میں وجیہ نرملا سے شادی کرلی۔ اندرا دیوی نے اکیلے رہنے کا ہی فیصلہ کیا۔



      آج ہی ہوگی آخری رسومات
      مہیش ب ابو کی ماں کے آخری رسومات آج ہی کیے جائیں گے۔ رپورٹس کے مطابق، آخری دیدار کے لئے ان کا جسد خاکی پدمالیہ اسٹوڈیو میں رکھا جائے گا۔ آخری رسومات دوپہر ایک بجے پرستھانم میں کیا جائے گا۔ مہیش بابو کا اپنی ماں کے ساتھ بہت گہرا تعلق تھا۔ وہ اور ان کے افراد خاندان ان سے ملنے ان کی قیام گاہ پر جایا کرتے تھے۔ سوشل میڈیا پر بھی مہیش بابو اپنی ماں کے تئیں پیار ظاہر کرتے تھے۔ اسپتال میں بھی وہ ان سے روز ملنے جایا کرتے تھے۔


      یہ بھی پڑھیں:
      Sunny Leone نے اپنے فینس کو کیا خبردار، ان کے نام کا استعمال کر کے ہورہا ہے فراڈ

      یہ بھی پڑھیں:
      وراٹ کوہلی، پرینکا چوپڑا کے بعد Shraddha Kapoor نے بھی حاصل کی یہ بڑی کامیابی

      مہیش بابو کے قریبی رشتہ دار اور فیملی کے دیگر ارکان اندرا دیوی کو آخری وداعی کے لئے پہنچ گئے ہیں۔ ان کے دیہانت کی غمگین خبر ستیش ریڈی نے بھی اپنے ٹوئٹر ہینڈل پر شیئر کی ہے۔ اس کی جانکاری دیتے ہوئے انہوں نے لکھا’ سوپر اسٹار مہیش بابو کی والدہ اندرا گرو کا انتقال ہوگیا ہے۔ ان کے فیملی کے ساتھ میں تعزیت کا اظہار کرتا ہوں۔ ’بھگوان ان کی روح کو سکون دیں۔‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: