உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika Arora Dance:اس انداز میں Jiggle Jiggleپر ناچی ملائیکہ اروڑہ، ویڈیو دیکھ کر فینس نے ایسا دیا ری ایکشن

    ملائیکہ اروڑہ کے اس ڈانس کے دوران تاثرات نے لوگوں کو کیا پاگل۔

    ملائیکہ اروڑہ کے اس ڈانس کے دوران تاثرات نے لوگوں کو کیا پاگل۔

    Malaika Arora Dance: ایک متاثر مداح نے ملائکہ کو 'باربی ڈول' کہا۔ ایک اور نے لکھا، "نیلڈ اِٹ گرل۔‘ایک انسٹاگرام صارف نے ملائکہ کا موازنہ ریئلٹی ٹی وی اسٹار کم کارڈیشین سے بھی کیا۔ انہوں نے لکھا، "بہت پیاری... میڈم آپ کم کارڈیشین لگ رہی ہیں۔"

    • Share this:
      Malaika Arora Latest Video:ملائیکہ اروڑا نے انسٹاگرام پر 'مائی منی ڈونٹ جیگل جیگل' ڈانس چیلنج میں اپنی ایک خوبصورت ویڈیو شیئر کی ہے۔ ریئلٹی ٹی وی جج، جو اکثر اپنے مختلف سوشل میڈیا چیلنجز کی ویڈیوز پوسٹ کرتی رہتی ہیں، پیر کے روز ایک فین کی طرح انہوں نے'جِنگل جِنگل' روٹین کرتے ہوئے ایک ویڈیو پوسٹ کی۔ وہ ڈانس چیلنج کرنے میں ان کی ٹیم میں شامل ہوگئی۔

      کلپ میں، ملائکہ نے شمری اسکرٹ اور ٹاپ پہنا ہوا ہے، جس میں وہ بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا، "پیارا لگا، اسے شوٹ کیا، اسے ڈیلیٹ نہیں کروں گی۔ #trendingreels #moneydontjigglejiggle۔" ملائکہ نے لوئس تھیروکس کے ریپ بول پر مبنی ٹرینڈنگ گانے پر ڈانس کیا۔ انہوں نے سینٹر اسٹیج پر رقص کیا، جب کہ ان کی ٹیم کے دو ارکان نے پس منظر میں رقص کیا۔ وائرل کوریوگرافی کی کوشش کرتے ہوئے، ملائکہ نے سیدھا چہرہ رکھنے کی کوشش کی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Malaika Arora (@malaikaaroraofficial)





      اس سے قبل مئی میں، اداکارہ مادھوری ڈکشٹ بھی انسٹاگرام پر 'جِگل جگل' ٹرینڈ میں شامل ہوئیں، معمول کے سگنیچر اسٹیپس کرتے ہوئے۔ اپنے ویڈیو کیپشن میں انہوں نے لکھا، ’’جِگل وِگل ڈریبل‘‘۔ جہاں ملائیکہ کی بہن امریتا اروڑا اور اداکارہ نرگس فخری نے ان کی پوسٹ پر کئی 'ہنستے ایموجیز' پوسٹ کرکے ان کے تاثرات کا مذاق اڑایا، وہیں مداحوں کو پسند آیا کہ ملائکہ 'جگل جگل' ٹرینڈ میں شامل ہوگئیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Madhuri Dixit (@madhuridixitnene)





      یہ بھی پڑھیں:
      Bobby Deol Love Story:تانیا کو ریسٹورنٹ میں پہلی نظر میں دل دے بیٹھے تھے بابی دیول

      یہ بھی پڑھیں:
      OTT Bold Actresses:یہ اداکارائیں ویب سیریزمیں پارکرچکی ہیں بولڈنیس کی حد

      ان کی ویڈیو 24 گھنٹے سے بھی کم وقت میں تقریباً تین لاکھ انسٹاگرام 'لائکس' حاصل کرنے کے قریب ہے۔ ان کی پوسٹ پر کمنٹ سیکشن 'پیارا' اور 'خوبصورت' جیسے الفاظ سے گونج اٹھا۔ ایک متاثر مداح نے ملائکہ کو 'باربی ڈول' کہا۔ ایک اور نے لکھا، "نیلڈ اِٹ گرل۔‘ایک انسٹاگرام صارف نے ملائکہ کا موازنہ ریئلٹی ٹی وی اسٹار کم کارڈیشین سے بھی کیا۔ انہوں نے لکھا، "بہت پیاری... میڈم آپ کم کارڈیشین لگ رہی ہیں۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: