உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika Arora Forever Companion:ارجن کپور نہیں یہ ہیں ملائیکہ اروڑہ کے سب سے قریبی ساتھی،تصویر شیئر کرکے کیا سب کو حیران

    ملائیکہ اروڑہ نے اپنے ساتھی کی تصویر کی شیئر۔

    ملائیکہ اروڑہ نے اپنے ساتھی کی تصویر کی شیئر۔

    Malaika Arora Forever Companion: ملائیکہ 'انڈیاز بیسٹ ڈانسر' میں جج کے طور پر نظر آ چکی ہیں اور اس وقت سوشل میڈیا پر ایکٹو ہیں جہاں وہ اپنی بولڈ اور خوبصورت تصویر اور ویڈیوز شیئر کر کے بحث میں رہتی ہیں۔

    • Share this:
      Malaika Arora Forever Companion: ملائکہ اروڑا اپنی فٹنس اور سوشل میڈیا پوسٹس کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ حال ہی میں انہوں نے اپنی ایک تصویر شیئر کی جس میں وہ اکیلی نہیں بلکہ اپنے قریبی ساتھی کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ ساتھی کی بات سن کر آپ کے دماغ میں گھنٹی بجی ہوگی کہ یقیناً وہ کوئی اور نہیں بلکہ ارجن کپور ہوں گے، لیکن ہم آپ کا وہم توڑ دیتے ہیں کہ وہ ارجن نہیں بلکہ کوئی اور ہے۔

      اس تصویر کو شیئر کرتے ہوئے ملائکہ اروڑہ نے لکھا، 'میری ہمیشہ کی دوست۔ کیسپر۔ تو اب آپ سمجھ گئے ہوں گے کہ کیسپر کوئی اور نہیں بلکہ ملائکہ اروڑہ کا کتا ہے جو ہر وقت ان کے ساتھ رہتا ہے۔ کیسپر ملائکہ کا پارٹنر ہے جس کے ساتھ وہ ہمیشہ نظر آتی ہے۔

      آپ کو بتادیں کہ حال ہی میں ملائکہ اروڑا کی گاڑی کو حادثہ پیش آیا تھا جس میں انہیں معمولی چوٹیں آئی تھیں تاہم اب وہ بالکل ٹھیک ہیں۔ اداکارہ نے خود کو بالی ووڈ سے دور کر لیا ہے۔ وہ آخری بار فلم 'پٹاخہ' کے گانے ہیلو-ہیلو میں نظر آئی تھیں۔ اب انہوں نے مکمل طور پر ٹی وی کا رخ کر لیا ہے جہاں وہ کبھی میزبان کے طور پر اور کبھی ریئلٹی شوز میں بطور مہمان نظر آتی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Malaika Arora (@malaikaaroraofficial)





      یہ بھی پڑھیں:
      Ibrahim Ali Khan:بیٹے ابراہیم کے مستقبل کو لے کرپرتشویش ہیں سیف علی خان،کرتے ہیں یہ دعا!

      یہ بھی پڑھیں:
      چمیلی فلم کو لیکرKareena Kapoorتھیں بہت زیادہ کنفیوژ،فیملی والوں نے بھی دیاتھاایساری ایکشن

      ملائیکہ 'انڈیاز بیسٹ ڈانسر' میں جج کے طور پر نظر آ چکی ہیں اور اس وقت سوشل میڈیا پر ایکٹو ہیں جہاں وہ اپنی بولڈ اور خوبصورت تصویر اور ویڈیوز شیئر کر کے بحث میں رہتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: