உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika's Expensive Style Game: ایکسیڈنٹ کے بعد ملائکہ اروڑہ کی اسٹائلش واپسی، لاکھوں کی آؤٹ فٹ پہنی ہوئی اسپاٹ

    ملائکہ اروڑہ۔

    ملائکہ اروڑہ۔

    Malaika's Expensive Style Game:ملائکہ اروڑہ نہ صرف اپنی بے مثال فٹنس سے لوگوں کے دلوں پر راج کرتی ہیں بلکہ اپنی فیشن سینس کے لیے بھی۔ وہ زیادہ تر مہنگے لباس زیب تن کرتی دیکھی گئی ہیں۔ اس بار بھی کچھ ایسا ہی ہوا ہے۔

    • Share this:
      Malaika's Expensive Style Game:ملائکہ اروڑہ بی ٹاؤن کا ایک ایسا نام ہے جو اپنے گلیم لکس کے ساتھ نیا ٹرینڈ سیٹ کرنے میں کبھی ناکام نہیں ہوتی۔ 48 سالہ ملائکہ اروڑہ نہ صرف اپنی بے مثال فٹنس سے لوگوں کے دلوں پر راج کرتی ہیں بلکہ اپنی فیشن سینس کے لیے بھی۔ وہ زیادہ تر مہنگے لباس زیب تن کرتی دیکھی گئی ہیں۔ اس بار بھی کچھ ایسا ہی ہوا ہے۔

      کچھ عرصہ قبل ملائکہ کا کار ایکسیڈنٹ ہوا تھا۔ اگرچہ اس میں انہیں شدید چوٹیں نہیں آئیں تاہم انہیں ڈاکٹر کی نگرانی میں رکھا گیا تھا۔ اس کے بعد ان کی بہن امریتا اروڑہ نے میڈیا کو بتایا کہ ملائکہ زیر نگرانی ہیں اور جلد صحت یاب ہو جائیں گی۔ اب اداکارہ بالکل ٹھیک ہیں جس کے بعد وہ ایک بار پھر پاپرازیوں کے کیمروں میں قید ہو رہی ہیں۔ حال ہی میں ملائکہ کو ممبئی میں ہی دیکھا گیا، جہاں وہ انتہائی شاندار انداز میں کیمرے میں قید ہوئیں۔ اس دوران، انہوں نے گلابی اور بیج رنگ کے سپریم پیٹرن والے سلک کوآرڈ سیٹ ڈریس پہن رکھا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Deep Neck اورتھائی ہائی سلٹ ڈریس میں نیاشرمانے بڑھائی انٹرنیٹ پرگرمی،کیے گئے ایسے کمنٹس

      ملائکہ نے اپنا سیٹ سفید رنگ کے جوتوں اور سنہری رنگ کے ڈیزائنر ہینڈ بیگ کے ساتھ مکمل کیا۔ دیکھنے میں ان کا لُک غیر معمولی تھا لیکن اگر آپ اس کی قیمت سنیں گے تو آپ کی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ جائیں گی۔ سب سے پہلے یہ جان لیں کہ ان کا یہ زبردست سیٹ 'Gucci' برانڈ کا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Instant Bollywood (@instantbollywood)





      یہ بھی پڑھیں:
      Shweta Tiwariنے انسٹاگرام پر اب تک کی سب سے ’بولڈ‘ تصویر کی شیئر’ہاٹنیس‘کی پار کردی حد

      رپورٹس کے مطابق اس کی قیمت بہت زیادہ ہے۔ ساتھ ہی، برانڈ کی آفیشل ویب سائٹ پر اس کی قیمت 2.5 لاکھ روپے بتائی گئی ہے۔ اس سے پہلے انہیں اسی برانڈ کی جیکٹ میں دیکھا گیا تھا، جسے انہوں نے گرے کلر کی ہائی نیک والی سویٹ شرٹ کے ساتھ کیری کیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: