உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika Arora Arjun Kapoor:جب12سال چھوٹے ارجن کپور کو ڈیٹ کرنے پر ملائیکہ کو سننے پڑے تھے طعنے، ایکٹر نے کہی تھی یہ بات!

    ارجن کپور نے ملائیکہ اروڑہ کو اپنے رشتے سے ہونے والی پریشانی پر کھل کر کی بات۔

    ارجن کپور نے ملائیکہ اروڑہ کو اپنے رشتے سے ہونے والی پریشانی پر کھل کر کی بات۔

    Malaika Arora Arjun Kapoor: ملائیکہ کی بات کی جائے تو وہ بھی ارجن کپور سے بہت پیار کرتی ہیں اور اداکار کو بہت اچھی طرح سے سمجھنے لگی ہیں۔ ملائکہ کا کہنا ہے کہ ارجن کپور انہیں بہت خوش رکھتے ہیں اور ہر وقت ہنستے رہتے ہیں، اداکارہ کو یہ چیز بہت پسند آتی ہے۔

    • Share this:
      Malaika Arora Arjun Kapoor: ملائکہ اروڑا اپنی ذاتی زندگی کی وجہ سے کافی چرچے میں رہتی ہیں۔ ملائکہ نے پہلی شادی 1998 میں اداکار ارباز خان سے کی تھی۔ یہ شادی 19 سال تک چلی جس کے بعد ارباز اور ملائکہ میں طلاق ہو گئی اور ایک دوسرے سے علیحدگی ہو گئی۔ اسی وقت، سال 2019 میں، ملائکہ نے ارجن کپور کے ساتھ اپنے تعلقات کو عام کیا۔ بتادیں کہ ملائیکہ کو جیسے ہی 12 سالہ ارجن کے ساتھ ان کا رشتہ منظر عام پر آیا انہیں زبردست ٹرولنگ کا سامنا کرنا پڑا۔ ارجن کپور نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ وہ وقت کسی جہنم سے کم نہیں تھا۔

      بالی ووڈ اداکار ارجن کپور نے بتایا کہ وہ اور ملائکہ اس مشکل وقت میں چٹان کی طرح ساتھ ساتھ کھڑے تھے۔ اداکار کا کہنا ہے کہ ملائکہ کو صرف اس لیے نشانہ بنایا گیا کیونکہ وہ ہمارے تعلقات کے بارے میں کھل کر سامنے آئی تھیں۔

      ارجن کپور کا یہ بھی کہنا ہے کہ وہ ملائکہ کی بہت عزت کرتے ہیں کیونکہ اداکارہ نے اس رشتے کو بہت اہمیت دی ہے۔ ارجن کپور کے مطابق ملائکہ اور ان کا رشتہ اعتماد کی بنیاد پر قائم ہے۔ اداکار کا کہنا ہے کہ ملائکہ نے انہیں سر اٹھا کر جینا اور خود پر یقین کرنا سکھایا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Nora Fatehi Urfi Javed Look:نوراکا’بولڈ‘ انداز دیکھ فینس نے کہا’کیاعرفی کا ڈیزائنر ملاتھا‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Kangana Ranaut:دھاکڑ کو فلاپ بتانے والوں کو کنگنا رناوت نے دیا منہ توڑ جواب

      ساتھ ہی بالی ووڈ اداکارہ ملائیکہ کی بات کی جائے تو وہ بھی ارجن کپور سے بہت پیار کرتی ہیں اور اداکار کو بہت اچھی طرح سے سمجھنے لگی ہیں۔ ملائکہ کا کہنا ہے کہ ارجن کپور انہیں بہت خوش رکھتے ہیں اور ہر وقت ہنستے رہتے ہیں، اداکارہ کو یہ چیز بہت پسند آتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: