உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mallika Sherawat Struggle:جدوجہد کے دنوں کو یاد کرکے ملیکا شیراوت کا چھلکا درد، بتایا’کرئیر کی وجہ سے چھوٹا خاندان‘

    طویل عرصے بعد بڑے پردے پر واپسی کررہی ہیں ملیکا شیراوت۔(Photo: @mallikasherawat/Instagram)

    طویل عرصے بعد بڑے پردے پر واپسی کررہی ہیں ملیکا شیراوت۔(Photo: @mallikasherawat/Instagram)

    Mallika Sherawat Breaks Down: ملیکا شیراوت کئی سالوں بعد ایک بار پھر فلمی دنیا میں دستک دینے جارہی ہیں۔ ملکہ راج شری بینر تلے بننے والی فلم آر کے آر کے کے ذریعے واپسی کے لیے تیار ہیں۔ معلوم ہوا ہے کہ ملیکا شیراوت کی کم بیک فلم آر کے-آر کے 22 جولائی کو ریلیز ہوگی۔

    • Share this:
      Mallika Sherawat Breaks Down: فلم مرڈر سے بالی ووڈ انڈسٹری میں دھوم مچانے والی اداکارہ ملیکا شیراوت ان دنوں اپنی آنے والی فلم آر کے آر کے کی تشہیر میں مصروف ہیں۔ اس دوران ملیکا شیراوت نے اپنی جدوجہد کے دنوں کو یاد کیا۔ جس کے تحت ان کا درد چھلکا ہے۔

      ملیکا شیراوت نے جدوجہد کے دنوں کو یاد کیا
      اہم بات یہ ہے کہ ملیکا شیراوت طویل عرصے بعد بڑے پردے پر واپسی کرنے والی ہیں۔ حال ہی میں ان کی آنے والی فلم آر کے-آرکے کا ٹریلر بھی ریلیز ہوا ہے۔ اس فلم کی تشہیر کے دوران ایک میڈیا انٹرویو میں ملیکا شیراوت نے اپنی جدوجہد کے دنوں کو یاد کرتے ہوئے بتایا کہ جب میں اپنا فلمی کیرئیر شروع کرنے بمبئی آئی تھی تو اس کے بعد میرا خاندان پیچھے چھوٹ گیا تھا، میں ان کا سپورٹ پوری طرح کھو چکی تھی،جو میرے لیے سب سے بڑا نقصان تھا۔ یہی نہیں، ہالی ووڈ میں آنے کے بعد، میرا اپنے چند عزیز ترین دوستوں سے رابطہ منقطع ہو گیا ہے۔ ایسے میں آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ میں نے اپنے فلمی کیریئر کے لیے کتنی قربانیاں دی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’گڈلک جیری‘کے لئےJanhvi Kapoorنے سیکھی بہاری گالیاں، ایسے لی فلم کی ٹریننگ

      یہ بھی پڑھیں:
      Saif Kareena Son Jeh:پھوپھی صبا نے شیئر کی بھتیجے جیہہ کی پیاری فوٹو، فینس بولے-یہ تو۔۔۔

      اس دن ریلیز ہوگی آرکے-آرکے
      ملیکا شیراوت کئی سالوں بعد ایک بار پھر فلمی دنیا میں دستک دینے جارہی ہیں۔ ملکہ راج شری بینر تلے بننے والی فلم آر کے آر کے کے ذریعے واپسی کے لیے تیار ہیں۔ معلوم ہوا ہے کہ ملیکا شیراوت کی کم بیک فلم آر کے-آر کے 22 جولائی کو ریلیز ہوگی۔ اس فلم میں ملیکا کے علاوہ بالی ووڈ اداکار رنویر شوری، کبرا سیٹھ اور رجت کپور اہم کرداروں میں موجود ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: