உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kanganaرناوت کے ’لاک اپ‘ میں پائل روہتگی سے ناراض ہوئی مندنا کریمی، فیملی کو لے کر کہی یہ بات

    ذیشان کو دہشت گرد کہنے کے بعد اب مندنا کی فیملی کے بارے میں پائل نے کہی یہ بات۔

    ذیشان کو دہشت گرد کہنے کے بعد اب مندنا کی فیملی کے بارے میں پائل نے کہی یہ بات۔

    Lock Upp: مندنا نے پائل کو کہا کہ ’میں نے تمہیں بتایا کہ کیا ہوا ہے۔ میں نے اسے بتایا کہ میری ماں نے چھ سال تک مجھ سے بات نہیں کی۔ اب وہ ٹھیک ہے، اب میرا خاندان کے ساتھ سلوک ٹھیک ہے۔‘

    • Share this:
      Lock Upp:کنگنا رناوت کے رئیلٹی شو لاک اپ میں مقابلہ کرنے والے دھوم مچا رہے ہیں۔ جب سے نئے مقابلہ کرنے والے آئے ہیں، ناظرین کو مزید لڑائیاں دیکھنے کو مل رہی ہیں۔ مندانہ کریمی کچھ عرصے پہلے شو میں داخل ہوئی ہیں۔ مندنا نے شو میں آتے ہی سب کی ناک میں دم کر رکھا ہے۔ اب مندنا پائل سے ناراض ہے۔ پائل نے مندنا کے ساتھ بدتمیزی کی ہے۔

      'لاک اپ' میں، مندنا پائل روہتگی سے ناراض ہے کیونکہ انہوں نے مندنا کے ساتھ بدتمیزی کی۔ مندانا نے یہ بھی انکشاف کیا کہ ان کے والدین نے پہلے اسے گود لینے سے انکار کر دیا تھا لیکن اب ان کے خاندان میں حالات ٹھیک ہیں۔ مندنا کو لگتا ہے کہ پائل غیر ضروری طور پر اُن کے والدین کے ساتھ تعلقات کی تشہیر کر رہی ہے جب کہ خاندان میں سب کچھ سلجھ گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Munjali: کنگنا کے لاک اپ میں منور فاروقی اور انجلی اروڑہ کے جلوے، ’مونجلی‘ کرنے لگا ٹرینڈ

      مندنا نے پائل کو کہا کہ ’میں نے تمہیں بتایا کہ کیا ہوا ہے۔ میں نے اسے بتایا کہ میری ماں نے چھ سال تک مجھ سے بات نہیں کی۔ اب وہ ٹھیک ہے، اب میرا خاندان کے ساتھ سلوک ٹھیک ہے۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Poonam Pandey نے کنگنا کے ’لاک اپ‘ میں ساری حدیں کیں پار، فینس سے اپنا وعدہ پورا کیا

      مندانہ اور اعظما کی لڑائی بھی اسی مسئلہ پر ہوئی۔ لڑائی میں اعظما نے مندانہ کے خاندان کو بیچ میں لایا۔ مندنا اور اعظما کی لڑائی کا پرومو آ گیا ہے۔ جس میں لڑائی کے آغاز میں یہ کہنے کی کوشش کرتی نظر آتی ہے کہ- لوز موشن اور گالی گلوچ.. کیا والدین نے کچھ نہیں سکھایا؟ یہ سننے کی کوشش کرتے ہوئے مندنا اپنے بستر سے اٹھتی ہے اور چیختے ہوئے نظر آتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: