உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پاپاRaja Chaudharyکو نظرانداز کررہی ہیں پلک!میسیج کا نہیں دیتی ہیں جواب

    بیٹی کی جانب سے نظرانداز کیے جانے پر دُکھی ہیں راجہ چودھری۔

    بیٹی کی جانب سے نظرانداز کیے جانے پر دُکھی ہیں راجہ چودھری۔

    Palak Tiwari & Raja Chaudhary: راجہ چودھری اور شویتا تیواری کی شادی 1998 میں ہوئی تھی۔ 2012 میں شویتا نے راجہ چودھری سے یہ کہہ کر علیحدگی اختیار کر لی تھی کہ وہ شراب پینے کے بعد ان کے ساتھ مارپیٹ کیا کرتے تھے۔

    • Share this:
      Palak Tiwari & Raja Chaudhary: راجہ چودھری ٹی وی کی دنیا کا وہ نام ہے جس کا تنازعات سے گہرا تعلق ہے۔ راجہ چودھری کی پہلی دو شادیاں ٹوٹ گئیں اور پھر ٹوٹنے کا درد بھی سہنا پڑا اور اب بیٹی پلک تیواری کے پاس ان سے ملنے کا وقت نہیں ہے۔ راجہ چودھری کو اس بات کا شدید دکھ ہے کہ ان کی زندگی سے جڑے ہر فرد نے انہیں جذباتی طور پر ٹھیس پہنچائی ہے اور اب ان کا دل ٹوٹ گیا ہے۔ ایک انٹرویو کے دوران راجہ چوہدری نے اپنی زندگی کا درد بتایا۔

      پاپا’چودھری‘ کو نظرانداز کررہی ہیں پلک
      ایک انٹرویو میں راجہ نے بتایا کہ میں نے آخری بار پلک کو اس وقت دیکھا جب وہ بچی تھی۔ لیکن اب پلک بہت مصروف ہے اور کافی دنوں سے مجھ سے ملاقات بھی نہیں ہوئی۔ میں انہیں میسج اور ای میل کرتا ہوں۔ ان کے جواب کا انتظار ہے۔ مجھے ان سے ملنے کا موقع نہیں ملتا۔ شاید وہ مصروف ہے یا مجھے نظر انداز کر رہی ہے۔

      والدین نے بھی ساتھ رہنے سے کیا انکار
      راجہ چودھری نے اعتراف کیا کہ انہیں شراب نوشی کا مسئلہ ہے اور وہ ڈاکٹروں کی مدد سے اس پر قابو پانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لیکن راجہ چودھری کے ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ انہیں اس سے نجات حاصل کرنا مشکل ہو رہا ہے کیونکہ وہ اس میں بری طرح پھنس چکے ہیں۔ راجہ چودھری نے مزید بتایا کہ ان کے والدین نے بھی ان کے ساتھ رہنے سے انکار کر دیا اور انہیں ممبئی واپس بھیج دیا۔ وہ مانتے ہیں کہ وہ اسی کے لیے بنے ہیں۔

      اتنے خراب بھی نہیں ہیں جتنا دنیا سمجھتی ہے
      راجہ چودھری نے وہ وقت یاد کیا جب وہ شویتا تیواری سے الگ ہو گئے تھے۔ شویتا نے الزام لگایا کہ میں گھریلو تشدد کرتا تھا۔ ان تمام الزامات پر بات کرتے ہوئے راجہ چودھری نے کہا ہے کہ انہیں جتنا ہوسکا برا دکھانے کی کوشش کی گئی ہے۔ دراصل وہ اتنے برے نہیں ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rekhaکی خوبصورتی کی قائل ہیں کیارا اڈوانی، کہا’کیا لگتی ہیں وہ ساڑی میں‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Aamir Son Bollywood Debut:عامرخان نے بیٹے جنیدکے بالی ووڈڈیبیوکو لے کرکیایہ بڑاہی انکشاف

      شویتا کے ساتھ گلے شکوے دور کرنا چاہتے ہیں
      راجہ چودھری اور شویتا تیواری کی شادی 1998 میں ہوئی تھی۔ 2012 میں شویتا نے راجہ چودھری سے یہ کہہ کر علیحدگی اختیار کر لی تھی کہ وہ شراب پینے کے بعد ان کے ساتھ مارپیٹ کیا کرتے تھے۔ راجہ نے بتایا کہ 2021 میں وہ 13 سال بعد اپنی بیٹی پلک سے ملے۔ انٹرویو میں راجہ چودھری نے یہ بھی کہا ہے کہ وہ شویتا تیواری سے بات کر کے تمام شکایات دور کرنا چاہتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: