உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Meena Kumari Biopic:مینا کماری-کمال امروہی کی بائیوپک کے لئے کاسٹنگ میں آرہی ہیں پریشانی، بیٹے تاجدار نے بیان کیا درد

    مینا کماری۔

    مینا کماری۔

    Meena Kumari Biopic: کمال امروہی اور مینا کماری کی محبت کی کہانی بہت مشہور تھی۔ مینا کماری نے چھوٹی عمر سے ہی فلموں میں کام کرنا شروع کر دیا تھا۔ کمال امروہی ان کی کارکردگی سے بہت متاثر تھے۔ وہ انہیں اپنی فلم میں کاسٹ کرنا چاہتے تھے۔ اگرچہ فلم نہ بن سکی لیکن کمال امروہی مینا کماری کے دیوانے ضرور ہو گئے۔

    • Share this:
      ممبئی:بالی ووڈ میں کئی اداکاروں اور اداکاراؤں کے درمیان ریل ٹو رئیل جوڑی بن چکی ہے۔ جس میں مینا کماری(Meena Kumari) اور کمال امروہی (Kamaal Amrohi) کی جوڑی کا بننا بھی کچھ ایسی ہی کہانی ہے۔ حال ہی میں کمال امروہی کے بیٹے تاجدار امروہی نے اپنے والدین کے بارے میں ایسا اعلان کیا ہے جو نہ صرف انڈسٹری کے لیے اچھی خبر ہے بلکہ مینا کماری کے مداحوں کے لیے بھی حوصلہ افزا خبر ہے۔ 17 جنوری کو کمال امروہی کی 104 ویں سالگرہ تھی اور اس دن ان کے بیٹے نے مینا کماری اور کمال امروہی کے بارے میں اپنی بایوپک بنانے کا اعلان کیا تھا لیکن اب خبر ہے کہ وہ ابھی تک کاسٹنگ کو لے کر شکوک کا شکار ہیں۔

      کمال امروہی کا کردار نبھانا آسان نہیں
      تاجدار امروہی نے حال ہی میں بتایا ہے کہ وہ اپنے والدین کی محبت کی کہانی پر فلم بنانے جا رہے ہیں اور یہ فلم چھوٹی نہیں بلکہ 200 کروڑ کے بڑے بجٹ سے بنائی جا رہی ہے۔ ایسے میں سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ بڑے پردے پر یہ کردار کون ادا کرے گا، اس پر تاجدار نے ای ٹائمز کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ کمال امروہی اور مینا کماری کے کردار کے لیے کس اداکار کو کاسٹ کیا جائے، یہ بہت مشکل ہے۔

      کمال امروہی کی کاسٹنگ ہورہی ہے مشکل
      جہاں تک مینا کماری کا تعلق ہے تو بالی ووڈ کی کئی اداکارائیں اسکرین پر مینا کماری بننے کا خواب دیکھتی ہیں لیکن کمال امروہی کی شخصیت ہپناٹائزنگ تھی۔ وہ دیکھنے میں کافی خوبصورت تھے اور ساتھ ہی ان کی مضبوط آواز نے انہیں مزید پرکشش بنا دیا تھا اور یہ کمال امروہی کی خاصیت تھی جس کی وجہ سے مینا کماری نے ان کا انتخاب کیا۔ ایسے میں کون سا اداکار اپنا کردار بخوبی نبھا پائے گا، یہ بہت مشکل ہونے والا ہے۔ یہ بھی کہا گیا ہے کہ فلم کے بارے میں ابھی بہت کام کرنا باقی ہے، اس لیے اس پروجیکٹ میں کچھ وقت لگے گا۔ تاہم اب دیکھنا یہ ہے کہ کون سا اداکار اور کون سی اداکارہ اس بایوپک کا حصہ بنیں گی۔

      کمال امروہی اور مینا کماری کی محبت کی کہانی بہت مشہور تھی۔ مینا کماری نے چھوٹی عمر سے ہی فلموں میں کام کرنا شروع کر دیا تھا۔ کمال امروہی ان کی کارکردگی سے بہت متاثر تھے۔ وہ انہیں اپنی فلم میں کاسٹ کرنا چاہتے تھے۔ اگرچہ فلم نہ بن سکی لیکن کمال امروہی مینا کماری کے دیوانے ضرور ہو گئے۔ مینا کماری بھی ان کی محبت میں گرفتار ہو گئیں۔ لیکن ان دونوں کے لیے شادی کرنا مشکل تھا کیونکہ کمال پہلے سے شادی شدہ تھے۔

      پہلے سے شادی شدہ تھے کمال
      دونوں کے درمیان محبت شروع ہوئی لیکن دونوں کے درمیان شادی کرنا مشکل تھا کیونکہ کمال پہلے سے شادی شدہ تھے۔ مینا کے والد اس شادی کے سخت خلاف تھے۔ لیکن دونوں نے دنیا کی پرواہ کیے بغیر 14 فروری 1952 کو شادی کر لی۔ کمال اور مینا کی اس شادی کو دونوں کے گھر والوں نے کبھی قبول نہیں کیا۔ آخر کار اس سے تنگ آکر کمال نے مینا سے کہا کہ اس شادی کو حادثہ مان لیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: