உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mia Khalifaنے بکنی پہن کر دکھائے اپنے اسٹریچ مارکس ’بولڈ‘ تصویریں دیکھ کر فینس نے دیا ایسا ری ایکشن

    میاں خلیفہ کے نئے بولڈ اوتار نے سوشل میڈیا پر بڑھائی گرمی۔

    میاں خلیفہ کے نئے بولڈ اوتار نے سوشل میڈیا پر بڑھائی گرمی۔

    میاں خلیفہ نے اس میں ایک اور پوسٹ بھی شیئر کی ہے۔اسے میں وہ نیٹیڈ ڈریس پہن کر مختلف انداز میں پوز دیتے ہوئے دیکھی جاسکتی ہے۔

    • Share this:
      Mia Khalifa:میاں خلیفہ نے اپنی بکنی پہنے کئی تصویریں شیئر کی ہیں۔اس کے علاوہ انہوں نے آٹھویں پوسٹ میں ایک ویڈیو بھی شیئر کی ہے۔اس میں وہ اپنے جسم پر اسٹریچ مارکس دکھاتے ہوئے دیکھی جا سکتی ہیں۔جس کی وجہ سے ان کی ٹونڈ فگر بھی نظر آ رہی ہے۔ اس موقع پر انہوں نے پروی شیپ بکنی بھی پہنی ہوئی ہے۔

      میاں خلیفہ،سوئمنگ پول کے کنارے سن باتھ لیتی آئی نظر
      تصاویر میں میاں خلیفہ کو سوئمنگ پول کے کنارے سن باتھ لیتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے، ان کے ہاتھ میں جوس کا گلاس ہے جبکہ وہ گاگل لگارکھے ہیں، ان کے بال کھلے ہوئے ہیں۔ بولڈ انداز میں کیمرے کی طرف دیکھتے ہوئے میاں خلیفہ نے یہ تصاویر شیئر کرتے ہوئے لکھا، 'گھر میں ٹورسٹ جیسی توانائی ہمیشہ رہتی ہے۔'



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Mia K. (@miakhalifa)





      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:پونم پرانے دنوں کو یاد کرکے ہوئی جذباتی،کہا-فیملی کوسوسائٹی سے نکال دیاگیاتھاباہر

      میاں خلیفہ کی پوسٹ انسٹاگرام پر ہوئی وائرل
      میاں خلیفہ کی پوسٹ انسٹاگرام پر وائرل ہوگئی ہے، اسے 72 گھنٹوں میں 26 لاکھ سے زائد لائکس مل چکے ہیں، جب کہ اس پر 12000 سے زائد کمنٹس بھی کیے جاچکے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Mia K. (@miakhalifa)





      یہ بھی پڑھیں:
      جل پری والیBlack Dressپہن کرنورافتیحی نے چلی ایسی مستانی چال-لاکھوں دلوں کی دھڑکن ہوئی تیز

      میاں خلیفہ نے اس میں ایک اور پوسٹ بھی شیئر کی ہے۔اسے میں وہ نیٹیڈ ڈریس پہن کر مختلف انداز میں پوز دیتے ہوئے دیکھی جاسکتی ہے۔میاں خلیفہ اکثر اپنی ہاٹ اور بولڈ تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں۔ان کا بولڈ انداز مداحوں میں کافی مقبول ہے۔انسٹاگرام پر ان کے 27 ملین فالوورز ہیں۔ان کی اس مقبولیت کی وجہ سے ان کے مداح ان کی تصاویر اور ویڈیوز کے حوالے سے کافی پرجوش ہیں۔اس پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک نے لکھا ہے، 'میں آپ کے ساتھ رہنا چاہتا ہوں'، ایک اور نے لکھا، 'آپ بہت خوبصورت ہیں'، دوسرے نے لکھا، 'بہت خوبصورت' جب کہ دوسرے نے لکھا، 'ہے بھگوان' بہت سے لوگ ہارٹ اور فائر ایموجی بھی شیئر کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: