உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’میکا دی ووٹی‘فیم نیت محل کو ٹوائلٹ پیپر پہننا پڑامہنگا،Urfi Javedکو لے کر ٹرولرس نے کہی یہ بات

    کیا عرفی جاوید کی نقل کررہی ہیں نیت محل؟

    کیا عرفی جاوید کی نقل کررہی ہیں نیت محل؟

    Neet Mahal On Her Latest Photoshoot: جب نیت سے پوچھا گیا کہ ان کے لباس کا عرفی جاوید کے فیشن سے موازنہ کیا جائے گا، تو انہوں نے کہا، ’’مجھے ایسا نہیں لگتا۔ عرفی جو چاہے پہن سکتی ہے، یہ اس کا جسم ہے اور میں اس پر کوئی تبصرہ نہیں کروں گی۔

    • Share this:
      Neet Mahal On Her Latest Photoshoot:سنگر میکا سنگھ کے سویموار 'مکا دی ووٹی' میں نظر آنے والی نیت محل اکثر سرخیوں میں رہتی ہیں۔ نیت محل 'میکا دی ووٹی' میں فائنلسٹ بن گئیں۔ لوگوں کا خیال تھا کہ وہ میکا کی ووٹی بن جائیں گی، لیکن آخر میں آکانکشا پوری کو میکا سنگھ نے چن لیا۔ تاہم، شو کے ختم ہونے کے بعد بھی، نیت محل اکثر سوشل میڈیا پوسٹس کی وجہ سے بحث میں آتی ہے۔

      ٹرول ہوئیں نیت محل
      اب ان کے تازہ فوٹو شوٹ ہی دیکھ لیجیے، جس کی وجہ سے سوشل میڈیا پر کافی ہنگامہ برپا ہے۔ نیت محل نے حال ہی میں ایک فوٹوشوٹ کروایا ہے، جس میں اس نے ٹوائلٹ پیپر سے بنا لباس پہن رکھا ہے۔ ہم نے صرف آج تک عرفی جاوید کو ایسے تجربات کرتے دیکھا ہے۔ اب نیت محل نے بھی ایسا ہی کیا۔ نیت محل کے اس فوٹو شوٹ کو نیٹیزنز پسند نہیں کر رہے ہیں۔ جس کی وجہ سے انہوں نے اداکارہ کو ٹرول کرنا شروع کر دیا ہے۔ ایک صارف نے لکھا کہ ’عرفی جاوید کی دوسری بہن‘۔ ایک اور صارف نے کہا کہ کیا آپ میکا سے شادی نہ کرنے پر پاگل ہو گئی ہیں؟ ایک صارف نے کہا کہ آپ کیا کرنا چاہتے ہیں؟



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Neet Mahal (@neetmahal)





      ٹوائلٹ پیپر پہن کر فوٹو شوٹ کرانے کی وجہ
      ٹرولنگ سے پریشان نیت محل نے انٹرویو دیتے ہوئے اس فوٹو شوٹ کی وجہ بتائی ہے۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ ’ہمارے اندر شیطان اور منفیت ہے جس پر قابو پانے کی ضرورت ہے۔ ہم گندگی صاف کرنے کے لیے ٹوائلٹ پیپر استعمال کرتے ہیں اور ہم اسے بند دروازوں کے پیچھے استعمال کرتے ہیں۔ میں یہ پیغام دینا چاہتی ہوں کہ اپنے اندر کی گندگی کو کیسے صاف کیا جائے۔ اس فوٹو شوٹ کے پیچھے یہی تصور تھا۔ ہم اپنے اندرونی منفی خیالات اور احساسات کو صرف خود ہی صاف کر سکتے ہیں اور کوئی بھی مدد نہیں کر سکتا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Neet Mahal (@neetmahal)





      یہ بھی پڑھیں:

      80سال کی عمر تک اس ہنر میں ماسٹر ہوجائیں گی Twinkle Khanna! ویڈیو شیئر کرکے کیا اعلان

      یہ بھی پڑھیں:
      سنی دیول نے غدر میں’ہینڈپمپ‘کا سین جہاں کیا تھا شوٹ، Ameesha Patelنے بتائی وہ جگہ!

      عرفی جاوید کی ڈریسنگ پر نیت محل کا بیان
      جب نیت سے پوچھا گیا کہ ان کے لباس کا عرفی جاوید کے فیشن سے موازنہ کیا جائے گا، تو انہوں نے کہا، ’’مجھے ایسا نہیں لگتا۔ عرفی جو چاہے پہن سکتی ہے، یہ اس کا جسم ہے اور میں اس پر کوئی تبصرہ نہیں کروں گی۔ یہ اس کی ذاتی ترجیح ہے۔ میری لُک کے پیچھے ایک تصور تھا۔ میں عرفی سے اس کا موازنہ نہیں کرنا چاہتی۔ ہم ایک الگ ٹریک پر ہیں۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: