உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shahidکپور کی فلم ریلیز ہونے سے پہلے میرا راجپوت کو جھیلنا پڑتا ہے یہ سب، شیئر کیا ویڈیو

    میرا راجپوت نے شاہد کپور کا یہ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھی بڑی بات۔

    میرا راجپوت نے شاہد کپور کا یہ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھی بڑی بات۔

    شاہد کپور کی فلم جرسی 14 اپریل کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس فلم میں ان کے ساتھ ان کے والد پنکج کپور بھی نظر آنے والے ہیں۔ یہ اسی نام کی تیلگو اسپورٹس ڈرامہ فلم کا ریمیک ہے۔

    • Share this:
      Shahid Kapoor-Mira Rajput:بالی ووڈ اداکار شاہد کپور کی اہلیہ میرا راجپوت سوشل میڈیا پر کافی ایکٹیو رہتی ہیں۔ وہ اپنی فیملی کے ساتھ مزے کرتے ہوئے ویڈیوز اور تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کرتی رہتی ہے۔ شاہد کپور کی فلم جرسی سینما گھروں میں ریلیز کے لیے تیار ہے۔ شاہد ان دنوں فلم کی تشہیر میں مصروف ہیں۔ جرسی میں شاہد کے ساتھ مرنال ٹھاکر مرکزی کردار میں نظر آئیں گی۔ میرا نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے بتایا ہے کہ شاہد کی فلم کی ریلیز سے پہلے کیا ہوتا ہے۔

      میرا سوشل میڈیا پر شاہد کے ساتھ مذاق کرتی رہتی ہیں۔ میرا نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں انہوں نے بتایا ہے کہ فلم کی ریلیز کی وجہ سے انہیں کن پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ ویڈیو میں شاہد کا کہنا ہے کہ انکا انسلٹ کرنا اُنہیں برا لگتا ہے۔ پھر وہ آج خوش تو بہت ہوگی تم ڈائیلاگ کی نقالی کرتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      رشمیکاکی اس ایکٹرکے ساتھ ٹوٹ گئی تھی سگائی،اب ساؤتھ کے اسHandsome Hunkکوکررہی ہیں ڈیٹ

      شاہد کی اداکاری دیکھنے کے بعد میرا نے ویڈیو میں لکھا – اسکو آسکر پکڑادو کوئی۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا- ان کی فلم کی ریلیز سے پہلے مجھے اس سے ڈیل کرنا پڑتا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Mira Rajput Kapoor (@mira.kapoor)





      شاہد کی والدہ نیلیما عظیم نے میرا کی پوسٹ پر کمنٹ کیا ہے – لو یو گولڈن بوائز۔ اس کے ساتھ ہی مداح پوسٹ میں میرا کی تعریف کر رہے ہیں۔ ایک مداح نے لکھا - وہ بہت لکی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ریکھا اور امیتابھ کو لے کر چل رہی باتوں سے پریشان جیا نے اُٹھایا تھا یہ بڑا قدم

      آپ کو بتادیں کہ شاہد کپور کی فلم جرسی 14 اپریل کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس فلم میں ان کے ساتھ ان کے والد پنکج کپور بھی نظر آنے والے ہیں۔ یہ اسی نام کی تیلگو اسپورٹس ڈرامہ فلم کا ریمیک ہے۔

      میرا راجپوت کی فین فالوونگ سوشل میڈیا پر کسی اسٹار سے کم نہیں۔ ان کی پوسٹس آئے روز وائرل ہوتی رہتی ہیں۔ وہ مداحوں کے لیے اپنی ورزش کی روٹین بھی شیئر کرتی رہتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: