உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    21 سالوں بعد پہچانی نہیں جارہی ہیں محبتیں کی کرن، راتوں رات ہوئی تھی ہٹ

    محبتیں کی کرن (پریتی جھانگیانی) کا بدل گیا ہے لُک۔

    محبتیں کی کرن (پریتی جھانگیانی) کا بدل گیا ہے لُک۔

    اس میں کوئی شک نہیں کہ 'محبتیں' آئی اور زبردست ہٹ ہوئی۔ جو بھی فلم میں نظر آیا وہ مقبول ہوا۔ اداکاروں کے لیے فلموں کی لائن لگی ہوئی تھی۔ اس فلم کے بعد بھی پریتی نے ایل او سی، آن، انرتھ جیسی کئی فلمیں کیں لیکن افسوس فلمیں نہیں چلیں۔

    • Share this:
      ممبئی: آپ سب کو سنہ 2000 میں آئی فلم محبتیں یاد ہوگی۔ اس فلم کی کہانی سے لے کر اسٹار کاسٹ تک کافی سرخیوں میں رہے۔ تاہم اس فلم میں ایک کردار ایسا بھی تھا، جس کا نام سن کر ہی معصوم سا چہرہ ذہن میں آجاتا ہے۔ ہم بات کر رہے ہیں اداکارہ پریتی جھنگیانی کی۔

      جی ہاں، پریتی جھنگیانی نے فلم میں ایک سادہ سی بیوہ لڑکی کرن کا کردار ادا کیا ہے۔ پریتی جھنگیانی فلموں سے دور ہونے کے باوجود کرن کی معصوم مسکراہٹ کو لوگ آج بھی یاد کرتے ہیں۔ ویسے آپ کو بتاتے چلیں کہ 21 سال میں ’محبتیں‘ کی کرن بہت بدل چکی ہے۔ جہاں انہوں نے اپنی سادگی سے مداحوں کا دل جیت لیا وہیں ان دنوں وہ اپنے گلیمرس انداز سے مداحوں کو حیران کر رہی ہیں۔ درحقیقت حال ہی میں ایک تقریب میں پہنچی اداکارہ پریتی جھنگیانی میرون رنگ کا تھائی سلٹ ڈریس پہن کر پہنچی تھی جس میں ان کا لُک بہت خوبصورت لگ رہا تھا۔ اس کے ساتھ ہی مداح ان کی تعریف بھی کرتے نظر آ رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehi: ساڑی پہن کر نورا فتحیی نے ڈھایا قہر، مستانی چال پر فدا ہوئے لوگ



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Parvin Dabas (@dabasparvin)





      آپ کو بتادیں کہ پریتی جھنگیانی کی عمر 41 سال ہے لیکن بڑھتی عمر کے ساتھ فیشن پر ان کی گرفت مضبوط ہوتی نظر آرہی ہے۔ سوشل میڈیا پر ان کا یہ بدلا انداز کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ بہت کم لوگ جانتے ہوں گے کہ فلم کی ریلیز کے 21 سال بعد پریتی اب کہاں ہے اور کیا کر رہی ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ 'محبتیں' آئی اور زبردست ہٹ ہوئی۔ جو بھی فلم میں نظر آیا وہ مقبول ہوا۔ اداکاروں کے لیے فلموں کی لائن لگی ہوئی تھی۔ اس فلم کے بعد بھی پریتی نے ایل او سی، آن، انرتھ جیسی کئی فلمیں کیں لیکن افسوس فلمیں نہیں چلیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ملائیکہ اروڑہ نے جب سرعام بتائی تھی Arbaz کی بری عادت، کہا-میں تنگ آجاتی ہوں

      بالی ووڈ میں کامیابی نہ ملنے کے بعد پریتی نے اسے چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔ سال 2008 میں، انہوں نے ماڈل اور اداکار پروین ڈباس سے شادی کرلی۔ اس کے بعد 11 اپریل 2011 کو پریتی نے بیٹے جئے ویر کو جنم دیا۔ اس وقت پریتی دو بچوں کی ماں ہیں۔ فی الحال، پریتی اپنے خاندان کے ساتھ باندرہ، ممبئی میں رہتی ہیں اور بچوں کی پرورش میں مصروف ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: