உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ماں سوہا نے ٹوائلٹ پیپر سے ننھی عنایہ کو بنایا انڈا، نہیں دیکھا ہوگا آپ نے ایسا ایسٹر Egg!

    سوہا علی خان اپنی بیٹی عنایہ کے ساتھ۔

    سوہا علی خان اپنی بیٹی عنایہ کے ساتھ۔

    طرح طرح کے تبصرے کرتے ہوئے کوئی عنایہ کو پیارا کہہ رہا ہے تو کوئی اسے اسپیشل انڈا کہہ رہا ہے تو کچھ صارفین ہنستے ہوئے سوہا علی خان سے پوچھ رہے ہیں کہ میڈم آپ بیچاری عنایہ کے ساتھ ایسا کیوں کر رہی ہیں۔

    • Share this:
      پٹودی خاندان کی پیاری بیٹی سوہا علی خان اور کنال کھیمو کی جوڑی بھلے ہی بڑے پردے پر نہ آئی ہو لیکن ان کی حقیقی زندگی کی محبت کی کہانی کسی پریوں کی کہانی سے کم نہیں ہے۔ اور عنایہ، جو ان کی اس پریوں کی محبت کی کہانی میں ایک پری کے طور پر آئی ہیں، نے ان کی زندگی خوشیوں سے بھر دی ہے۔ عنایہ کی ایک مسکراہٹ پر نہ صرف ان کا پورا خاندان بلکہ پورا ملک انہیں دل سے پیار کرتا ہے۔ ننھی عنایہ کی تصویریں اکثر سوشل میڈیا پر وائرل ہوتی نظر آتی ہیں۔ عنایہ کو پورے خاندان نے شہزادی بنا کر رکھا ہوا ہے، لیکن یہ کیا ... اس نئی تصویر میں عنایہ کا حال کچھ اور ہی نظر آ رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      امرتا سنگھ سے طلاق کے بعداس غیرملکی ماڈل کے ساتھ تھاسیف کاAffair،اس وجہ سے ہواتھابریک اپ!

      جی ہاں، دیکھیں کس طرح ماں سوہا علی خان نے اپنی پیاری بیٹی کو ٹوائلٹ پیپر سے لپیٹ کر ایسٹر کا انڈا بنایا ہے۔ ویسے آپ کو بتادیں کہ یہ تصویر سوہا علی خان نے خود اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اور اپنے فن کا ایک نمونہ پیش کیا۔ سوہا علی خان نے اس بار تجربہ کرتے ہوئے ایک خاص egg بنایا ہے اور اس انڈے کا نام عنایہ نومی کھیمو ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Soha (@sakpataudi)





      عنایہ کی اس تصویر پر نہ صرف مداح بلکہ بالی ووڈ کے کئی ستاروں نے بھی اپنا دل جیت لیا ہے اور اس تصویر پر مسلسل لائکس اور کمنٹس کی بارش ہو رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      گوری خان پر پوری طرح فدا ہیں شاہ رخ خان، بیوی کے لئے چھوڑ سکتے ہیں Career!




      طرح طرح کے تبصرے کرتے ہوئے کوئی عنایہ کو پیارا کہہ رہا ہے تو کوئی اسے اسپیشل انڈا کہہ رہا ہے تو کچھ صارفین ہنستے ہوئے سوہا علی خان سے پوچھ رہے ہیں کہ میڈم آپ بیچاری عنایہ کے ساتھ ایسا کیوں کر رہی ہیں۔ اس تصویر کو شیئر کرتے ہوئے سوہا نے کیپشن میں لکھا کہ’مائے لٹل ایسٹر ایگ از ریڈی ٹو ہیچ...
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: