உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مرنال ٹھاکر نے بتایا-جمعہ کے دباؤسے زیادہ مجھے Criticsکالگتا ہے ڈر، شاہد کے ساتھ کام کرنا سونے پر سہاگہ

    فلم جرسی میں کام کو لے کر مرنال ٹھاکر نے بیان کیے اپنے تجربات۔

    فلم جرسی میں کام کو لے کر مرنال ٹھاکر نے بیان کیے اپنے تجربات۔

    فلم کے بارے میں بتاتے ہوئے مرنال کہتی ہیں کہ فلم میں ہمارے پاس دو حصے ہیں۔ ایک 90 کی دہائی کا موجودہ حصہ ہے اور دوسرا 90 کی دہائی کے اوائل کا چہرہ تھا۔ دونوں دوروں کی شکل دکھانی تھی، اس کے لیے وزن میں ہلکی سی تبدیلی تھی۔

    • Share this:
      Mrunal Thakur: مرنال ٹھاکر کی فلم جرسی 22 اپریل کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ وہ شاہد کپور کے مدمقابل ہیں، جو بچپن سے ہی مرنال کے مداح ہیں۔ اداکارہ نے فلم سے متعلق اپنے تجربات بیان کیے ہیں۔

      جرسی سے جڑنا کیسے ہوا؟
      مرنال ٹھاکر کہتی ہیں کہ جب میں اویناش اور کرن جوہر کے ساتھ گھوسٹ اسٹوری کے سیٹ پر شوٹنگ کر رہی تھی تو فلم جرسی کے لیے کال آئی۔ انہوں نے بتایا کہ یہ اسپورٹس فلم ہے، جو کرکٹ پر مبنی ہے۔ کیا آپ اس کا حصہ بننا پسند کریں گے؟ میں تذبذب کا شکار تھی کیونکہ فلم طوفان پہلے ہی کر چکی تھی۔ میرے ذہن میں یہ تھا کہ دو اسپورٹس فلم کیسی ہوگی؟

      لیکن جب میں نے فلم کی اسکرپٹ سنی اور پھر اصل ورژن دیکھا تو اس میں دونوں مرکزی اداکاروں نے جس طرح پرفارم کیا وہ میرے دل کو چھو گیا۔ یہ اتنی پیاری کہانی تھی کہ میں نے فوراً ہاں کر دی۔ مجھے امید ہے کہ یہ فلم آئے گی تو لوگوں کو ضرور متاثر کرے گی۔ یہ بھی بتایا کہ 'میں جمعہ کے دباؤ سے زیادہ ناقدین سے ڈرتی ہوں'۔

      یہ بھی پڑھیں:
      جل پری والیBlack Dressپہن کرنورافتیحی نے چلی ایسی مستانی چال-لاکھوں دلوں کی دھڑکن ہوئی تیز

      فلم کے بارے میں بتاتے ہوئے مرنال کہتی ہیں کہ فلم میں ہمارے پاس دو حصے ہیں۔ ایک 90 کی دہائی کا موجودہ حصہ ہے اور دوسرا 90 کی دہائی کے اوائل کا چہرہ تھا۔ دونوں دوروں کی شکل دکھانی تھی، اس کے لیے وزن میں ہلکی سی تبدیلی تھی۔ میں نے چار سے پانچ کلو وزن کم کیا تھا۔ لیکن واپس آگے کے لُک کے لیے وزن بڑھانا پڑا۔ گھر میں ماں کو دیکھا کہ وہ کیسے 80 اور 90 کی دہائی میں گھر چلاتی تھیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سپنا چودھری نے Blue Outfitمیں دکھایا نیا اوتار، فینس بولے’گارجیس‘

      اس کے لیے اصل فلم کی اسٹار شردھا کی اداکاری، ہدایت کار کے وژن اور ممی کی کچھ کہانیوں نے اس کے کردار ودیا کو تیار کیا ہے۔ میں یہاں ایک بات کہنا چاہوں گا کہ جب گوتم صاحب فلم بنا رہے تھے تو انہوں نے ہم پر کوئی دباؤ نہیں ڈالا۔ انہوں نے کہا مرنال! یہ ودیا کا کردار ہے، اس لیے اسے اپنے انداز میں ادا کریں۔ یہ سن کر میرے دل کو سکون آگیا۔ پھر وہ اس کردار میں ڈھل گئی۔ بہت منفرد کردار ہے۔ انہوں نے اپنے کیریئر میں ایسا کردار کبھی نہیں نبھایا۔

      شاہد کپور کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ بیان کرتے ہوئے مرنال ٹھاکر نے کہا کہ، شاہد کپور کے ساتھ کام کا تجربہ بہت مشکل تھا۔ شاہد ہوں، جان ابراہم ہوں یا ریتیک روشن، یہ تمام پوسٹرز اور فوٹو کٹ آؤٹ ہماری کتابوں میں ہوتے تھے، جب ہم پڑھتے تھے۔ اب مجھے ان کے ساتھ کام کرنے کا موقع مل رہا ہے، تب میں بہت خوش ہوں۔ اب جب کہ کہانی بہت اچھی ہے اور مجھے اتنے بڑے اسٹار کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملتا ہے تو میں اسے سونے پر سہاگہ سمجھتی ہوں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: