உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mumtaz on Rajesh Khanna:ممتاز کی شادی کے بعد رو پڑے تھے راجیش کھنہ؟ ایکٹریس نے بتائی سچائی

    ممتاز نے راجیش کھنہ کو لے کر کہی یہ بڑی بات۔

    ممتاز نے راجیش کھنہ کو لے کر کہی یہ بڑی بات۔

    Mumtaz on Rajesh Khanna: ممتاز نے کہا، "گھر والوں نے کاکا کا بہت اچھی طرح خیال رکھا۔ یہاں تک کہ مجھے ان کی یاد آتی ہے۔ جب میں انہیں ٹی وی پر دیکھتی ہوں تو حیران رہ جاتی ہوں کہ وہ اتنی جلدی چلے گئے۔"

    • Share this:
      Mumtaz on Rajesh Khanna:معروف اداکارہ ممتاز آئے روز سرخیوں میں رہتی ہیں۔ اپنے تازہ ترین انٹرویو میں، وہ اپنے پہلے کردار، کامیابی، مشہور بکنی پہنے لُک اور بہت کچھ کے بارے میں بات کر رہی ہیں۔ وہ ماضی کی ایسی کہانیاں شیئر کر رہی ہیں جن کے بارے میں مزید جاننے کے لیے مداحوں نے طویل انتظار کیا تھا۔

      اپنی حالیہ گفتگو میں انہوں نے اس افواہ پر بات کی کہ راجیش کھنہ شادی کے بعد رو پڑے۔ ممتاز نے انکشاف کیا کہ انہیں بتایا گیا تھا کہ آنجہانی اداکار نے ان کی شادی کے بعد آنسو بہائے تھے، لیکن وہ یقینی طور پر نہیں جانتی تھیں کیونکہ وہ ایسے شخص تھے جو آپ کے چہرے پر کچھ بھی کہنے کی ہمت رکھتے تھے۔

      دو راستے، آپ کی قسم، دشمن، سچا جھوٹا جیسی فلموں میں کام کرنے کے بعد دونوں کے درمیان ایک خاص رشتہ بنا تھا۔ ان کے بانڈ نے اکثر ٹنسل ٹاؤن کے مقامی لوگوں کی توجہ حاصل کی۔ جب ممتاز شادی کے بندھن میں بندھی تو یہ افواہیں پھیل گئیں کہ راجیش کھنہ اداس ہیں کیونکہ انہیں لگا کہ وہ اپنا "دائیں ہاتھ" کھو چکے ہیں۔



      پنک ولا سے اس واقعے کے بارے میں بات کرتے ہوئے ممتاز نے کہا، "لوگ ایسا کہتے ہیں، حالانکہ میں یہاں نہیں تھی، لیکن ان کے قریبی لوگوں نے مجھے بتایا کہ جب میں نے شادی کر کے انڈیا چھوڑا تو کاکا نے کہا، "میں اپنا دایاں ہاتھ گنوا بیٹھا ہوں۔" ظاہر ہے، انہوں نے مجھے بہت یاد کیا کیونکہ ہم دونوں نے اتنی اچھی جوڑی بنائی ہے۔"
      یہ بھی پڑھیں:



      یہ بھی پڑھیں:


      انہوں نے مزید انکشاف کیا کہ وہ راجیش کھنہ کی طبیعت ناساز ہونے پر ان سے ملنے گئی تھیں اور آج جب وہ ان کی فلمیں دیکھتی ہیں تو انہیں ان کی یاد آتی ہے۔ ممتاز نے کہا، "گھر والوں نے کاکا کا بہت اچھی طرح خیال رکھا۔ یہاں تک کہ مجھے ان کی یاد آتی ہے۔ جب میں انہیں ٹی وی پر دیکھتی ہوں تو حیران رہ جاتی ہوں کہ وہ اتنی جلدی چلے گئے۔" ممتاز نے 1974 میں یوگانڈا کے تاجر میور مادھوانی کے ساتھ شادی کی اور ان کی دو بیٹیاں نتاشا اور تانیا ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: