உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mumtaz Health Update:اس خطرناک بیماری میں مبتلا رہی ایکٹریس ممتاز، 25 سال پرانا درد آج بھی کرتا ہے پریشان

    اپنے زمانے کی سوپر اسٹار ہیروئین تھیں ممتاز۔

    اپنے زمانے کی سوپر اسٹار ہیروئین تھیں ممتاز۔

    Mumtaz Health Update: ممتاز نے مزید بتایا کہ ان کے شوہر میور مادھوانی امریکہ میں ہیں۔ ان کی بیماری کی خبر سن کر وہ ممبئی آنے والے تھے لیکن ممتاز نے انہیں وہیں روک دیا۔ اداکارہ نے مزید بتایا کہ وہ رواں ماہ کی 11 تاریخ کو اپنے شوہر کے ساتھ لندن جا رہی ہیں۔

    • Share this:
      Mumtaz Health Update: خوبصورت اداکارہ ممتاز کو حال ہی میں بریج کینڈی ہسپتال سے ڈسچارج کیا گیا ہے۔ وہ گزشتہ 7 دنوں سے ہسپتال میں داخل تھیں۔ اطلاعات کے مطابق انہیں پیٹ میں انفیکشن کی وجہ سے اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ تاہم اب اداکارہ کی طبیعت میں بہتری آرہی ہے اور انہیں اسپتال سے ڈسچارج کردیا گیا ہے۔ اسپتال سے واپس آنے والی ممتاز نے اس بیماری سے ہونے والی پریشانیوں کا ذکر کیا اور اس کے ساتھ اپنی 25 سال پرانی تکلیف کا بھی انکشاف کیا۔ ان کا یہ درد سن کر آپ بھی چونک جائیں گے۔

      ایریٹیبل باول سنڈروم اینڈ کالیٹیس بیماری سے متاثرہ ہیں ممتاز
      رپورٹ کے مطابق، ممتاز ایریٹیبل باول سنڈروم اینڈ کالیٹیس (Irritable Bowel Syndrome and Colitis)سے لڑ رہی ہیں۔ یہ ایک ایسی بیماری ہے جس میں ڈائریا کا حملہ ہوتا رہتا ہے اور اس مرض پر دوائیاں بھی کام نہیں کرتیں۔ ممتاز نے بتایا کہ اس بیماری کی وجہ سے انہیں اسپتال میں داخل ہونا پڑا جہاں ان کا اچھا علاج کیا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ibrahim Ali Khan:بیٹے ابراہیم کے مستقبل کو لے کرپرتشویش ہیں سیف علی خان،کرتے ہیں یہ دعا!

      اپنی اس بیماری کا ذکر کرتے ہوئے ممتاز نے کہا کہ اس کی جلد بہت نازک ہو گئی ہے۔ بیماری کے دوران انہیں ایک ہفتہ تک ڈرپ پر رکھا گیا۔ ساتھ ہی انہوں نے بتایا کہ انہیں ڈرپ صرف دائیں ہاتھ میں لگی، اس کے لیے بایاں ہاتھ استعمال نہیں کیا گیا۔ ممتاز نے اس کی وجہ بھی بتا دی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      چمیلی فلم کو لیکرKareena Kapoorتھیں بہت زیادہ کنفیوژ،فیملی والوں نے بھی دیاتھاایساری ایکشن

      25 سال پہلے ہوا تھا بریسٹ کینسر
      دراصل، 25 سال پہلے، چھاتی کا کینسر ہونے کے بعد، ان کے لمف نوڈس کو ہٹا دیا گیا تھا. جس کی وجہ سے ممتاز کو صحت یاب ہونے میں کافی وقت لگا۔ ممتاز نے مزید بتایا کہ ان کے شوہر میور مادھوانی امریکہ میں ہیں۔ ان کی بیماری کی خبر سن کر وہ ممبئی آنے والے تھے لیکن ممتاز نے انہیں وہیں روک دیا۔ اداکارہ نے مزید بتایا کہ وہ رواں ماہ کی 11 تاریخ کو اپنے شوہر کے ساتھ لندن جا رہی ہیں۔ اب ان کا ممبئی میں رہنے کو بالکل بھی دل نہیں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: