உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Munjali: کنگنا کے لاک اپ میں منور فاروقی اور انجلی اروڑہ کے جلوے، ’مونجلی‘ کرنے لگا ٹرینڈ

    Lock Upp میں انجلی اروڑہ اور منور فاروقی کے درمیان نزدیکیوں نے بڑھائی مداحوں کے دلوں کی دھڑکن۔

    Lock Upp میں انجلی اروڑہ اور منور فاروقی کے درمیان نزدیکیوں نے بڑھائی مداحوں کے دلوں کی دھڑکن۔

    ٹک ٹاکر کا تو پتہ نہیں لیکن ہم منور فاروقی کی نظروں کے بارے میں ضرور جانتے ہیں، جو انجلی پر جمی ہوئی ہے۔ منور کو آدھی رات کو انجلی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتے دیکھا گیا ہے۔ بعض اوقات دونوں کے پیارے لمحے سامعین کا دل چرا لیتے ہیں۔

    • Share this:
      Munjali: کنگنا رناوت کی ظالمانہ جیل یعنی لاک اپ ان دنوں زبردست چرچا میں ہے۔ شو کا ہر قیدی اپنے اور اپنی مضبوط شخصیت سے جڑے راز دکھا کر لوگوں کو دیوانہ بنا رہا ہے۔ لیکن اس دوران کنگنا کے شو میں دو دل ملتے نظر آ رہے ہیں۔ جی ہاں، مونجلی ہیش ٹیگ سوشل میڈیا پر مسلسل ٹرینڈ کر رہا ہے۔ اگر آپ نے مونجلی کا مطلب نہیں سمجھا تو ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ مونجلی کا مطلب منور فاروقی اور انجلی اروڑہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:انکیتا لوکھنڈے نے کھولا اپنا سکریٹ، کہا-شوہر وکی جین کو بھی نہیں ہے پتہ
      ان دونوں قیدیوں کے مداحوں نے اس جوڑی کا نام مونجلی رکھا ہے۔ تو حال ہی میں آلٹ بالاجی نے بھی مداحوں کے درمیان منور فاروقی اور انجلی اروڑہ کے پیارے لمحات کی ویڈیوز شیئر کرکے ان کی زبردست کیمسٹری دکھائی ہے۔ ایک طرف کامیڈی کے بادشاہ ہیں اور دوسری طرف ٹک ٹاک کی ملکہ۔ جیسا کہ سب جانتے ہیں کہ منور فاروقی اپنی مزاحیہ ٹائمنگ کے لیے بہت مشہور ہیں۔ وہ ایک شاندار کامیڈین ہیں۔ جو چلتے پھرتے کسی کو بھی روسٹ کرتے ہیں۔ جیسے ہی منور نے گھر میں پہلا قدم رکھا، انجلی اروڑا کو سب سے پہلے روسٹ کیا گیا، درحقیقت اس دوران انجلی ورزش کرنے کی کوشش کر رہی تھیں لیکن وہ یہ ورزش 10 سیکنڈ سے زیادہ نہیں کر سکیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:انجلی کاوہ خاص دوست جسے انہوں نے دئیے5لاکھ کے تحفے،منور فاروقی نے دیا اسپیشل آفر

      ایسے میں انجلی پر طنز کرتے ہوئے منور نے کہا کہ ویسے بھی یہ ٹک ٹاکر 10 سیکنڈ سے زیادہ نہیں ٹکتے۔ اب ٹک ٹاکر کا تو پتہ نہیں لیکن ہم منور فاروقی کی نظروں کے بارے میں ضرور جانتے ہیں، جو انجلی پر جمی ہوئی ہے۔ منور کو آدھی رات کو انجلی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتے دیکھا گیا ہے۔ بعض اوقات دونوں کے پیارے لمحے سامعین کا دل چرا لیتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: