உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Munawar Faruqui: منور فاروقی نےپہلی باراپنےہونےوالےبیٹےکےرازکاکیاانکشاف! ’دنیاکی تمام خوشیاں اسےدیناچاہتاہوں‘

    منور فاروقی (Munawar Faruqui)

    منور فاروقی (Munawar Faruqui)

    ٹائمز آف انڈیا سے بات چیت میں منور نے کہا کہ وہ اپنے بیٹے کو زندگی میں سب کچھ دینا چاہتے ہیں۔ انھوں نے یہ بھی بتایا کہ وہ اپنی گرل فرینڈ نزیلا (Nazila) کے بارے میں باتوں کو کیوں مخفی رکھا تھا۔

    • Share this:
      کنگنا رناوت (Kangana Ranaut) کی میزبانی والے ریئلٹی شو لاک اپ (Lock Upp) کے فاتح منور فاروقی (Munawar Faruqui) نے اپنی ازدواجی حیثیت اور ایک نوجوان لڑکے کے باپ ہونے کے بارے میں چونکا دینے والا انکشاف کیا تھا۔ اتنے عرصے تک اپنی ازدواجی حیثیت جیسی بڑی چیز چھپانے کے باوجود منور ایکتا کپور (Ekta Kapoor) کے شو کے فاتح بن کر ابھرے۔ اب لاک اپ سے باہر آنے کے بعد یہ پہلی بار ہے کہ کامیڈین نے اپنے بیٹے اور اپنے پہلی شادی پر اپنے شائقین کو واقف کرایا ہے۔

      ٹائمز آف انڈیا سے بات چیت میں منور نے کہا کہ وہ اپنے بیٹے کو زندگی میں سب کچھ دینا چاہتے ہیں۔ انھوں نے یہ بھی بتایا کہ وہ اپنی گرل فرینڈ نزیلا (Nazila) کے بارے میں باتوں کو کیوں مخفی رکھا تھا۔

      یہ کہتے ہوئے کہ وہ 24/7 سامعین کے سامنے کیسے غائب ہے۔ منور نے انکشاف کیا کہ باہر آنے کے بعد انھوں نے سب سے پہلا کام اپنے خاندان سے ملنا اور اپنے پسندیدہ کھانے کا مزہ لینا تھا۔ انہوں نے اپنی پہلی شادی اور ہونے والے بیٹے سے متعلق کیوں خفیہ رکھا؟ اس بارے میں بات کرتے ہوئے منور نے کہا کہ وہ شو میں اپنے ماضی کے بارے میں بات کرنے کو تیار نہیں تھے تاہم اسی لمحے انہیں یہ بھی احساس ہوا کہ وہ اسے چھپانا نہیں چاہتے۔ اسی بنا پر انھوں نے اس کا اظہار کیا۔

      منور فاروقی نے کہا کہ یہ ہم سب کے ساتھ ہوتا ہے کہ جب ہم زندگی میں 4 تا 5 مشکل حالات سے گزر رہے ہوتے ہیں، تو ہم ایک وقت میں ایک سے نمٹنے کی کوشش کرتے ہیں۔ یہ کہتے ہوئے کہ ہر کسی کا ماضی ہوتا ہے، منور نے قبول کیا کہ اب جب میں ایک جانا پہچانا چہرہ ہوں اور مجھے مشہور شخصیت کا ٹیگ دیا جائے گا تو مجھے اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں بات کرنی پڑے گی اور یہ اب ذاتی نہیں ہے۔

      اپنے ہونے والے بیٹے کے بارے میں بات کرتے ہوئے منور نے کہا کہ وہ بہت پرجوش ہے کہ وہ بہت جلد اس سے ملنے والا ہے۔ کامیڈین فاروقی نے کہا کہ میں ہمیشہ اسے ایک بہتر زندگی دینے کے بارے میں سوچتا ہوں اور اسے اپنے تمام خوابوں کو پورا کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔ میں چاہتا ہوں کہ وہ ایک اچھا انسان اور بہتر انسان بنے۔ انھوں نے مزید کہا کہ میں اسے دنیا کی تمام خوشیاں دینا چاہتا ہوں اور اس کے لیے ہمیشہ موجود رہنا چاہتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Saudi Aramco: سعودی آرامکونےایپل کوبھی پیچھےچھوڑدیا، دنیاکاسب سےقیمتی اسٹاک بننے کاملااعزاز

      اپنی گفتگو میں منور نے یہ بھی انکشاف کیا کہ وہ نازیلا کو ایک سال سے جانتے ہیں اور کچھ مہینوں سے ان سے ساتھ ڈیٹ کر رہے ہیں۔ منور نے مزید کہا کہ انھوں نے اپنی خاتون سے محبت کے بارے میں اس لیے بات نہیں کی کیونکہ گھر کے اندرونی حالات ٹھیک نہیں تھے اور چونکہ نازیلا باہر کی دنیا میں تھی اور وہ اس وقت ان کے ساتھ نہیں تھے۔ اس لیے میں نے اپنی شناخت ظاہر کرنے سے گریز کیا۔

      مزید پڑھیں: Madhya Pradesh: بنارس گیان واپی مسجد کی طرزپر اجین میں بھی شروع ہوا مسجد کا تنازعہ، جانئے کیا ہے پورا معاملہ

      یہ کہتے ہوئے کہ وہ نازیلا کے محافظ ہیں۔ منور نے کہا کہ لاک اپ صرف جیتنے کے بارے میں نہیں تھا بلکہ ان کے لیے کئی تجربوں کے بارے میں سیکھنا تھا۔ جس کی وجہ سے نئی باتیں بھی سامنے آئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: