உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock Upp: انجلی کا وہ خاص دوست جسے انہوں نے دئیے 5 لاکھ کے تحفے، منور فاروقی نے دیا اسپیشل آفر

    Lock Upp میں انجلی کا دوست بننے کے لئے منور فاروقی نے کسی کمر۔

    Lock Upp میں انجلی کا دوست بننے کے لئے منور فاروقی نے کسی کمر۔

    انجلی اروڑا نے اپنے آپ سے جڑا ایک واقعہ سنا کر اپنی دوستی کی مثال پیش کی ہے۔ اور ان کی اس دوستی کی مثال سن کر منور فاروقی بھی ان کا خاص دوست بننے کی خواہش کا اظہار کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Lock Upp:کنگنا رناوت کی جیل کی کہانیاں ان دنوں سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہیں۔ اس شو نے OTT پر نمبر ون شو کا خطاب جیتا ہے۔ اس کی مقبولیت میں روز بروز اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ اس کے ساتھ ہی کنگنا کے یہ قیدی اپنے راز کھول کر ناظرین کو حیران کرتے نظر آرہے ہیں۔ حال ہی میں انجلی اروڑا نے اپنے آپ سے جڑا ایک واقعہ سنا کر اپنی دوستی کی مثال پیش کی ہے۔ اور ان کی اس دوستی کی مثال سن کر منور فاروقی بھی ان کا خاص دوست بننے کی خواہش کا اظہار کر رہے ہیں۔ نہ صرف منور بلکہ اس کے مضبوط دشمن نے بھی اس کے اچھے دوست بننے کے لیے کمر کس لی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شاہ رُخ خان کی فلم ’پٹھان‘ نہ دیکھیں؟ یوگی آدتیہ ناتھ کے پیغام کا کیا ہے سچ؟

      دراصل ہوا یوں کہ انجلی اعظما اور منور ایک ساتھ بیٹھے باتیں کر رہے تھے۔ ایسے میں انجلی نے کہا کہ اگر میرے دوست کی سالگرہ ہوتی تو میں نے اسے 4500000 لاکھ یا 500000 روپے کے گفٹ دیے تھے۔ یہ سن کر اعظما اسے کہتی ہے کہ تحفے دیے ۔۔ میں بھی تم سے اچھی دوستی کروں گی۔ یہ سن کر منور فاروقی کے ردعمل نے لوگوں کے دل جیت لیے اور ویڈیو پر لوگوں کے لائیک کمنٹس کی بارش ہونے لگی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      کرینہ کپور کی شوہر سیف علی خان کو وارننگ، کہا- اب 60 سال کی عمر میں ’ابا‘ بننے کی مت سوچنا

      انجلی کی بات سن کر منور کہتا ہے کہ دوست کو کوئی نہیں دیتا، ایسا کوئی دوست نہیں جس نے 500000 لاکھ کا تحفہ دیا ہو، اگر ہے تو ہمیں دے دو، ہم بھی تمہارے دوست ہیں۔ ہم پر 10000 یا 15000 خرچ کردے۔ منور کی یہ باتیں سن کر وہیں بیٹھے انجلی اور اعظما زور زور سے ہنسنے لگیں۔ صرف یہ دونوں ہی نہیں، منور کی باتیں سن کر سبھی لوگ ہنستے نظر آتے ہیں۔ کنگنا رناوت کی ظالم جیل میں منور اور انجلی کی دوستی گہری ہوتی جا رہی ہے اور ناظرین ان کی کیمسٹری کو بھی بے حد پسند کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: