உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mouni Roy Bold Photoshoot:ٹرانسپیرنٹ گاؤن میں بولڈ اداؤں کےساتھ مونی رائے کی تصویریں ہوئی وائرل

    مونی رائے نے کی نئی بولڈ تصویریں سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    مونی رائے نے کی نئی بولڈ تصویریں سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    Mouni Roy Bold Photoshoot: مونی رائے کے کام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، وہ ان دنوں چھوٹے پردے کے ڈانس ریئلٹی شو 'ڈانس انڈیا ڈانس لٹل ماسٹرز' میں جج کی کرسی سنبھالتی ہوئی نظر آ رہی ہیں۔

    • Share this:
      Mouni Roy Bold Photoshoot: ٹی وی سے بالی ووڈ تک اپنی اداکاری کے جوہر دکھانے والی اداکارہ مونی رائے ہمیشہ ہی بحث میں رہتی ہیں۔ مونی نے نہ صرف اپنی اداکاری سے بلکہ اپنے اسٹائلش انداز سے بھی لوگوں کی توجہ حاصل کی ہے۔ اداکاری کے ساتھ ساتھ مونی سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹو رہتی ہیں۔ وہ اکثر اپنا ہاٹ اور بولڈ انداز دکھا چکی ہیں۔ ادھر اب مونی رائے کے تازہ فوٹو شوٹ کی تصاویر سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہیں۔ شائقین ان تصاویر کو بہت پسند کر رہے ہیں۔

      'ناگن' فیم مونی رائے نے اپنے تازہ ترین فوٹو شوٹ کی تصاویر انسٹاگرام پر پوسٹ کی ہیں۔ ان تصاویر میں ان کا بولڈ لک مداحوں کو دیوانہ بنا رہا ہے۔ تصاویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ مونی نے سفید رنگ کا فرنٹ ٹرانسپرنٹ گاؤن پہنا ہوا ہے۔ اس کے ساتھ ہی، اپنے لک کو مکمل کرنے کے لیے مونی نے اسموکی میک اپ کیا ہے اور اپنے بالوں کو کھلا چھوڑ دیا ہے۔ فوٹوشوٹ میں کبھی مونی بیٹھی تو کبھی کھڑی ہو کر پوز دیتی نظر آئیں۔ اس کے ساتھ ہی مونی نے اپنے پیروں میں کوئی جوتا نہیں پہنا ہوا ہے۔ شائقین ان تصاویر کو بہت پسند کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اس پر مداحوں کے تبصروں کا سیلاب آ رہا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by mon (@imouniroy)





      یہ بھی پڑھیں:
      جب خدا گواہ کے پروڈیوسر کو Big B کی ماں نے دی تھی دھمکی، میری بہو جیا بیوہ ہوئی تو ...

      یہ بھی پڑھیں:
      اسکول یونیفارم میں دوستوں کے ساتھ مزے کرتی نظر آئیں Kareena کپور خان، وائرل ہورئی تصویریں

      مونی رائے کے کام کے بارے میں بات کرتے ہوئے، وہ ان دنوں چھوٹے پردے کے ڈانس ریئلٹی شو 'ڈانس انڈیا ڈانس لٹل ماسٹرز' میں جج کی کرسی سنبھالتی ہوئی نظر آ رہی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی وہ جلد ہی آیان مکھرجی کی اگلی فلم 'برہماسترا' میں کام کرتی نظر آئیں گی۔ مونی اس فلم کو لے کر کافی سرخیوں میں آئی ہیں۔ اس کے بعد وہ سنہالی فلم 'مایا جالا' میں بھی نظر آئیں گی۔ وہ اس فلم سے سنہالا انڈسٹری میں ڈیبیو کرنے جا رہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: