உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    این سی بی نے شاہ رخ خان کے ڈرائیور کا بیان کیا درج، ڈرگس معاملے میں ایک اور گرفتار

    این سی بی نے شاہ رخ خان کے ڈرائیور کا بیان کیا درج، ڈرگس معاملے میں ایک اور گرفتار

    این سی بی نے شاہ رخ خان کے ڈرائیور کا بیان کیا درج، ڈرگس معاملے میں ایک اور گرفتار

    این سی بی (NCB) کی ٹیم نے ہفتہ کو دیر رات گورے گاوں سمیت ممبئی (Mumbai) کے نواحی علاقوں پر چھاپہ ماری کی۔ انہوں نے ڈرگس (Drugs Case) معاملے میں جمعہ کی شب سانتا کروز علاقے سے شیو راج رام داس نام کے ایک اور شخص کو بھی گرفتارکیا ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: نارکوٹکس کنٹرول بیورو (این سی بی) نے ممبئی ساحل کے پاس کروز سے ڈرگس کے ساتھ پکڑے گئے بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان کے بیٹے آرین خان کے معاملے میں آج ان کے ڈرائیور کا بیان درج کیا گیا ہے۔ این سی بی کے ایک افسر نے اتوار کو یہ جانکاری دی۔ افسر نے بتایا کہ ڈرائیور ہفتہ کے روز شام جنوبی ممبئی میں این سی بی کے دفتر پہنچا۔ ایجنسی کے افسران نے اس کا بیان درج کیا، جس کے بعد اسے وہاں سے جانے دیا گیا۔ این سی بی ٹیم نے ہفتہ کے روز دیر رات گورے گاوں سمیت ممبئی کے شہروں میں چھاپہ ماری کی۔ انہوں نے منشیات ضبط کرنے کی صورت میں جمعہ کی رات سانتا کروز علاقے سے شیوراج رام داس نام کے ایک اور شخص کو بھی گرفتار کیا ہے۔

      اس معاملے میں اب تک 19 لوگوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے، جن میں اداکار شاہ رخ خان کا بیٹا آرین خان بھی شامل ہے۔ آرین خان اور کچھ دیگر کو این سی بی نے گزشتہ اتوار کو گوا جا رہے ایک کروز پوت پر چھاپہ ماری کے بعد گرفتار کیا گیا تھا۔ علاقائی ڈائریکٹر سمیر وانکھیڑے کی قیادت میں این سی بی کی ایک ٹیم نے جہاز پر چھاپہ مارا تھا اور ممنوعہ نشیلی اشیا کو برآمد کرنے کا دعویٰ کیا تھا۔ جمعرات کو، عدالت نے آرین خان اور سات دیگر کی اور حراست کے لئے این سی بی کی اپیل کو خارج کردیا تھا اور اس کے بجائے انہیں 14 دنوں کی عدالتی حراست میں بھیج دیا تھا۔

       اس معاملے میں اب تک 19 لوگوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے، جن میں اداکار شاہ رخ خان کا بیٹا آرین خان بھی شامل ہے۔

      اس معاملے میں اب تک 19 لوگوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے، جن میں اداکار شاہ رخ خان کا بیٹا آرین خان بھی شامل ہے۔


      این سی بی نے ہفتہ کے روز یہاں فلم پروڈیوسر امتیاز کھتری کی رہائش گاہ اور دفتر میں کروز شپ سے منشیات کی ضبطی کے سلسلے میں تلاشی لی اور ان سے پوچھ گچھ بھی کی۔ افسر نے بتایا کہ ایجنسی نے انہیں نے انہیں پیر کو اس کے سامنے پھر سے پیش ہونے کو کہا۔ انہوں نے بتایا کہ منشیات ضبط کرنے کے معاملے میں پہلے گرفتار کئے گئے ملزمین سے پوچھ گچھ کے دوران کھترای کا نام سامنے آیا۔ انہوں نے ساتھ ہی بتایا کہ این سی بی شہر میں منشیات بیچنے اور سپلائی کرنے والوں کے خلاف کارروائی کر رہی ہے۔

      نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) لیڈر اور مہاراشٹر کے وزیر نواب ملک نے ہفتہ کو الزام لگایا کہ این سی بی نے شروع میں کروز شپ پر چھاپہ ماری کے بعد 11 لوگوں کو حراست میں لیا تھا، لیکن ان میں سے تین کو چھوڑ دیا، جس میں بی جے پی لیڈر موہت بھارتیہ کے بہنوئی بھی شامل تھے۔ موہت بھارتیہ نے پلٹ وار کرتے ہوئے کہا کہ وہ ملک کے خلاف ہتک عزت کا مقدمہ دائر کرکے ہرجانے میں 100 کروڑ روپئے کا مطالبہ کریں گے۔

       
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: