உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیتو کپور نے شیئر کیا کپور فیملی کا Unseen ہولی ویڈیو، نظر آئی راج کپور سے رشی کپور تک کی جھلک

    نیتو کپور نے ہولی کے موقع پر شیئر کیا کپور خاندان کا ہولی کھیلتے ہوئے ویڈیو۔

    نیتو کپور نے ہولی کے موقع پر شیئر کیا کپور خاندان کا ہولی کھیلتے ہوئے ویڈیو۔

    نیتو کے اس ویڈیو پر کچھ مشہور شخصیات نے بھی تبصرہ کیا ہے اور انہیں ہولی کی مبارکباد دی ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ راج کپور کی موت کے بعد کپور خاندان کی ہولی پارٹی بند کر دی گئی تھی۔ ساتھ ہی شمی کپور، رشی کپور اور راجیو کپور بھی اس دنیا میں نہیں ہیں۔

    • Share this:
      فلم انڈسٹری میں جب بھی ہولی پارٹی کا ذکر آتا ہے تو کپور خاندان کی ہولی یاد آتی ہے۔ راج کپور کی ہولی پارٹی اتنی بڑی اور دھماکے دار ہوتی تھی کہ اس میں مشہور شخصیات کا اجتماع ہوتا تھا۔ اس زمانے میں بالی ووڈ کی مشہور شخصیات شامل ہوا کرتی تھیں۔ تاہم اب وہ دور راج کپور کا نہیں ہے۔ لیکن آج ہولی کے موقع پر نیتو کپور نے اپنے انسٹاگرام پر اس پارٹی کی ایک ان دیکھی ویڈیو شیئر کر کے اس وقت کی یادیں تازہ کر دی ہیں۔

      ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کس طرح ہر کوئی ہولی کے رنگوں میں ڈوبا ہوا ہے۔ کچھ ایک دوسرے پر رنگ پھینک رہے ہیں اور کوئی پانی میں ڈبکی لگا رہے ہیں۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے نیتو کپور نے ایک خوبصورت کیپشن بھی لکھا ہے۔ اداکارہ نے لکھا، 'جب پورے ہوا کرتے تھے... جب پیار کی گرمی تھی۔ ہیپی ہولی۔ ‘راج کپور نے اس ویڈیو کا وائس اوور بھی کیا ہے۔ نیتو کے اس ویڈیو پر کچھ مشہور شخصیات نے بھی تبصرہ کیا ہے اور انہیں ہولی کی مبارکباد دی ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ راج کپور کی موت کے بعد کپور خاندان کی ہولی پارٹی بند کر دی گئی تھی۔ ساتھ ہی شمی کپور، رشی کپور اور راجیو کپور بھی اس دنیا میں نہیں ہیں۔ ویڈیو دیکھیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by neetu Kapoor. Fightingfyt (@neetu54)






      بتادیں کہ رشی کپور اگرچہ اس دنیا میں نہیں ہیں ان کی فلم ریلیز ہونے جارہی ہے جس کا نام 'شرما جی نمکین' ہے۔ رشی کپور اب ہمارے درمیان نہیں رہے اس لیے ان کے بیٹے رنبیر کپور نے اپنے والد کی فلم کی تشہیر کی ذمہ داری سنبھال لی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پیسوں کی تنگی کی وجہ سے جب امیتابھ بچن کو مرین ڈرائیو کے بنچ پر گزارنی پڑی تھی کئی راتیں

      یہ بھی پڑھیں:
      ’بھابھی جی گھر پر ہیں‘ کی گوری میم نے صرف شرٹ میں کرایا Bold فوٹو شوٹ

      فرحان اختر نے اپنے انسٹاگرام پر رنبیر کی ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے جذباتی نظر آرہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: