உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Nia Sharmaکا بے روزگاری پر جب چھلکا تھا درد، کہا-9مہینے تک نہیں کمایا ایک بھی روپیہ

    نیا شرما  نے اپنے اسٹرگل کے دور کی بتائی باتیں۔

    نیا شرما نے اپنے اسٹرگل کے دور کی بتائی باتیں۔

    Nia Sharma On Her Struggle: نیا (Nia) نے کہا کہ وہ ایسا وقت تھا جو وہ دوبارہ جینا نہیں چاہتی۔ نیا نے یہ بھی کہا کہ پہلے آج کی طرح انسٹاگرام کے ذریعے کوئی آمدنی نہیں تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad | Mumbai | Goa | Lucknow | Bangalore [Bangalore]
    • Share this:
      Nia Sharma On Her Struggle: ٹی وی اور فلموں میں نظر آنے والے اداکاروں کی زندگی کو دیکھ کر ہر کوئی رشک کرنے لگا ہے۔ یہی نہیں بلکہ وہ ان کی طرح زندگی بھی گزارنا چاہتے ہیں۔ لیکن ایسی زندگی حاصل کرنا اتنا آسان نہیں، اس کے پیچھے ایک طویل جدوجہد چھپی ہے۔ نیا شرما(Nia Sharma) نے اپنے ایک انٹرویو کے دوران اس جدوجہد کے بارے میں کھل کر بات کی۔ انہوں نے اپنے مداحوں کے ساتھ جدوجہد کے دنوں کو یاد کرتے ہوئے بہت کچھ انکشاف کیا۔ اداکارہ نے بتایا تھا کہ کیریئر کے ابتدائی مرحلے میں وہ 9 ماہ تک ایک روپیہ بھی نہیں کما سکیں تھیں۔

      اداکارہ نے کہا کہ وہ اپنے بل بوتے پر اس انڈسٹری تک پہنچی ہیں۔ نیا نے مزید کہا کہ انہیں ایک ہزاروں میں میری بہنا ہے (Ek Hazaron Main Meri Behna Hai) سے پہچان ملی، حالانکہ شو کے ختم ہونے کے بعد اس کے درمیان ایک سال کا وقفہ تھا۔ اداکارہ نے بتایا کہ ایک ہزار میں میری بہنا ہے کے ختم ہونے اور جمائی راجہ شروع ہونے کے درمیان تقریباً 9 ماہ کا وقفہ تھا۔ وہ ممبئی میں اکیلی رہتی تھی، یہ بالکل نیا تھا۔ ایسے میں ان کا کوئی خاص دوست بھی نہیں تھا۔ نیا نے خود پر توجہ مرکوز کی، انہوں نے بیلی ڈانس سیکھا۔ اداکارہ نے بتایا کہ وہ جو 9 ماہ گزرے تھےاور کوئی کام نہیں ہوا، ایک روپیہ بھی نہیں کمایا۔ کوئی دوست بھی نہیں تھا۔

      نیا شرما کے نئے لک نے بڑھائی انٹرنیٹ پر گرمی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Rashmi Desai Video:فٹنیس کے لئے اتنی سخت ٹریننگ لے رہی ہیں رشمی،شیئرکیااپنا ویڈیو

      یہ بھی پڑھیں:
      Bollywood Stars Last Days Of Life:آخری وقت میں ان ستاروں کی تھی ایسی حالت، تھے اتنے مجبور

      نیا شرما جھلک دکھلاجا 10 میں آئیں گی نظر
      نیا (Nia) نے کہا کہ وہ ایسا وقت تھا جو وہ دوبارہ جینا نہیں چاہتی۔ نیا نے یہ بھی کہا کہ پہلے آج کی طرح انسٹاگرام کے ذریعے کوئی آمدنی نہیں تھی۔ اداکارہ نے بتایا کہ یقیناً ان کے پاس کوئی خاص پروجیکٹ نہیں ہے لیکن میوزک ویڈیوز اور برانڈ کے اشتراک پر کام جاری ہے۔ ویسے یہ نیا کا پہلے انٹرویو تھا لیکن اب ان کے پاس ایک اچھا پروجیکٹ ہے۔ نیا جھلک دکھلا جا (Jhalak Dikhhla Jaa 10) میں ایک مدمقابل کے طور پر نظر آئیں گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: