உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Nora Fatehiکے بچپن کے کرش ہیں یہ پرکشش ایکٹر، کنگنا رناوت کے بارے میں کہی یہ بات

    نورا فتیحی کے بچپن کا کرش ہیں یہ ایکٹر۔

    نورا فتیحی کے بچپن کا کرش ہیں یہ ایکٹر۔

    Nora Fatehi Revelation About Her Childhood Crush: آج صورتحال یہ ہے کہ بالی ووڈ نورا فتحی کا مداح بن چکا ہے۔ 2018 میں دلبر گانا ریلیز ہونے کے بعد سے نورا فتحی نے کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ وہ مسلسل کام کر رہی ہے۔ اور انڈسٹری میں بہترین ڈانسر کے طور پر اپنی شناخت بنائی ہے۔

    • Share this:
      Nora Fatehi Revelation About Her Childhood Crush:نورا فتحی آج انڈسٹری کا ایک جانا پہچانا نام ہے۔ انہوں نے اپنی مہارت سے بالی ووڈ میں اپنی شناخت بنائی ہے۔ لیکن نورا بچپن سے ہی بالی ووڈ کی عادی ہیں۔ جی ہاں.. ایک انٹرویو میں نورا نے بتایا تھا کہ انہیں بچپن سے ہی بالی ووڈ پسند ہے اور انہیں بچپن سے ہی ریتک روشن(Hrithik Roshan) پر کرش تھا۔

      نورا فتحی نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ ریتک روشن بچپن میں ان کے کرش تھے، وہ ان کی فین تھی، خاص طور پر ان کے ڈانس کی۔ اس کے ساتھ ساتھ نورا اب بھی چاہتی ہیں کہ وہ ریتک روشن کے ساتھ کام کریں لیکن اب تک انہیں یہ موقع نہیں ملا۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ نورا فتحی کنگنا کی سوپر ہٹ فلم کوئین 10 سے زیادہ بار دیکھ چکی ہیں۔ ہاں انہیں یہ فلم اتنی پسند آئی کہ وہ اسے 10 سے زیادہ بار دیکھ چکی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سوہیل خان،سامنتاہی نہیں،بلکہ انCelebritiesکے الگ ہونے کی خبرنے بھی توڑ دیا تھا فینس کا دل

      آج بالی ووڈ بھی بن چکا ہے نورا فتیحی کا فین
      اس کے ساتھ ہی آج صورتحال یہ ہے کہ بالی ووڈ نورا فتحی کا مداح بن چکا ہے۔ 2018 میں دلبر گانا ریلیز ہونے کے بعد سے نورا فتحی نے کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ وہ مسلسل کام کر رہی ہے۔ اور انڈسٹری میں بہترین ڈانسر کے طور پر اپنی شناخت بنائی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Nora Fatehi (@norafatehi)





      یہ بھی پڑھیں:
      Sohail Khan Filmography:اچھے ایکٹرہی نہیں،بہترین ڈائریکٹر،پروڈیوسراوررائٹربھی ہیں سوہیل

      یہ بھی پڑھیں:
      Instagram پر صبا آزاد نے اداکار ریتک روشن کیلئے لکھ ڈالا پیار کا پیغام، سوشل میڈیا پر ہلچل

      آج بڑے بڑے لوگ بھی ان کا ڈانس دیکھ کر دنگ رہ جاتے ہیں۔ جب بھی نورا کا کوئی گانا ریلیز ہوتا ہے تو سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر دھوم مچا دیتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: