உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جب جدوجہد کے دنوں میں ویٹریس بن گئی تھیNora Fatehi، اس وجہ سے کہا تھا-’یہ آسان نہیں تھا‘

    نورا فتیحی نے اپنے جدوجہد کے دنوں کو کیا یاد۔

    نورا فتیحی نے اپنے جدوجہد کے دنوں کو کیا یاد۔

    Nora Fatehi Struggle: نورا کو سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلموں 'بھوج' اور 'ستیہ میو جیتے 2' میں دیکھا گیا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      Nora Fatehi Struggle:ڈانسر اور اداکارہ نورا فتحی آج کسی شناخت کی محتاج نہیں ہیں۔ نورا کا نام انڈسٹری کی ٹاپ ڈانسرز میں سے ایک ہے۔ تاہم، ہمیشہ ایسا نہیں تھا، ایک وقت تھا جب نورا بطور ویٹر کام کرتی تھی۔ جی ہاں، یہ اس وقت ہوا جب نورا صرف 16 سال کی تھی اور کینیڈا میں رہتی تھی۔ نورا نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ انہوں نے 16 سے 18 سال کی عمر تک بطور ویٹریس کام کیا تاکہ کچھ اضافی رقم کمائی جا سکے۔

      نورا نے یہ بھی بتایا تھا کہ ویٹریس کا کام آسان نہیں ہے لیکن اس کے لیے مضبوط یادداشت کے ساتھ ساتھ چستی اور بہت اچھی بات چیت کی مہارت بھی درکار ہوتی ہے۔ ساتھ ہی اس انٹرویو میں نورا سے ان کی شاندار شخصیت کے بارے میں بھی سوال پوچھا گیا کہ وہ خود کو اتنا فٹ اور فائن کیسے رکھتی ہیں؟ اس کے جواب میں اداکارہ نے کہا کہ انہیں دبلا ہونا پسند نہیں ہے۔

      نورا کے مطابق جس کلچر سے وہ آتی ہیں وہاں پر پتلا ہونا درست نہیں سمجھا جاتا۔ نورا نے انٹرویو کے دوران بتایا تھا کہ 'مجھے وزن بڑھانا اور کروی باڈی رکھنا پسند ہے، مجھے بھاری ناشتہ اور لنچ کرنا پسند ہے'۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Sussanne Khan Post:اپنے بکنی لک سے ہوش اڑارہی ہیں ریتیک کی سابقہ بیوی سوزین خان

      یہ بھی پڑھیں:
      پاکستان کی معروف اداکارہHania نے کی کاجول کی نقل تو فینس نے بتایا’انجلی‘سے خوبصورت

      نورا نے یہ بھی بتایا تھا کہ انہیں خواتین کے جسم میں موٹا پن اور کروی نیس پسند ہے، اگر ہم ورک فرنٹ کی بات کریں تو نورا کو سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلموں 'بھوج' اور 'ستیہ میو جیتے 2' میں دیکھا گیا تھا۔ اگر ہم آنے والی فلموں کی بات کریں تو نورا فلم 'تھینک گاڈ' میں نظر آنے والی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: