اپنا ضلع منتخب کریں۔

    شاہ رُخ-دیپیکا نہیں بلکہ یہ ہیں ’پٹھان‘ کے اصلی ہیرو-ہیروئین! وائرل ہوئی باڈی ڈبلس کی تصویر

    شاہ رُخ-دیپیکا نہیں بلکہ یہ ہیں ’پٹھان‘ کے اصلی ہیرو-ہیروئین! وائرل ہوئی باڈی ڈبلس کی تصویر

    شاہ رُخ-دیپیکا نہیں بلکہ یہ ہیں ’پٹھان‘ کے اصلی ہیرو-ہیروئین! وائرل ہوئی باڈی ڈبلس کی تصویر

    فوٹو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون باڈی ڈبلس کے ساتھ گرین اسکرین کے سامنے کھڑے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون کی فلم پٹھان کی باکس آفس پر کمائی جاری ہے۔ اب یہ فلم بہت جلد او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر اسٹریم ہونےو الی ہے۔ اس فلم میں شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون نے ایک سے بڑھ کر ایک اسٹنٹ اور ایکشن سیکوئنس کیے ہیں، جنہیں دیکھ کر لوگوں کے ہوش اڑ گئے۔ حالانکہ، دونوں ستاروں نے ایسے سینس خود نہیں کیے بلکہ اس کے لیے باڈی ڈبل کا استعمال کیا تھا، جن کی ایک فوٹو انٹرنیٹ پر وائرل ہورہی ہے۔

      پٹھان فلم کے سیٹ سے وائرل ہوئی فوٹو

      شاہ رخ خان کے فین کلب پیج پر اس تصویر کو شیئر کیا گیا ہے۔ اس میں کنگ خان اور دیپیکا پڈوکون کے ساتھ باڈی ڈبلس نظر اارہے ہیں، جنہوں نے فلم پٹھان میں شاہ رخ اور دیپیکا کی جگہ یہ اسٹنٹ کیے ہیں۔ دونوں ستارے اپنے اپنے باڈی ڈبل کے ساتھ پوز دیتے ہوئے دکھائی دے رہے ہیں۔


      شاہ رخ -دیپیکا نے باڈی ڈبلس کے ساتھ دیا پوز
      فوٹو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون باڈی ڈبلس کے ساتھ گرین اسکرین کے سامنے کھڑے ہیں۔ چاروں ایک ہی طرح کے کاسٹیوم پہنے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ تصویر کو دیکھ کرایسا لگ رہا ہے ہ اسے ایریل سین کے دوران کلک کیا گیا تھا، جس مین دیپیکا ور شاہ رخ پلین پر لٹک کر ایک لڈنگ سے دوسری بلڈنگ میں جاتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:


      یہ بھی پڑھیں:

      پٹھان فلم نے کرلی اتنے کروڑ کی کمائی

      قابل ذکر ہے کہ شاہ رخ خان اور دیپیکا پڈوکون کی فلم پٹھان 25 جنوری 2023 کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئی تھی، جس میں جان ابراہم نے بھی کام کیا تھا۔ یہ فلم دنیا بھر میں 1 ہزار کروڑ روپے سے زیادہ کی کمائی کرچکی ہے۔ وہیں، یہ پہلی فلم ہے جس نے ملک میں 500 کروڑ کلب کو پار کردیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق، شاہ رخ خان کی فلم پٹھان 22 مارچ 2023 کو او ٹی ٹی پلیٹ فارم ایمزون پرائم ویڈیو پر اسٹریم ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: